Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstojen varatut miehet ja hyväuskoiset vaimot.

Vierailija
29.05.2018 |

Mikä ihme siinä on, että keski-ikäiset, tai sitä lähestyvät vaimot ovat ihan tolkuttoman sinisilmäisiä ja suorastaan typeriä mitä heidän parisuhteeseensa tulee? En tiedä yhtäkään vaimoa joka ei olisi yllättynyt ja järkyttynyt, kun miehen sivusuhde (tai mikä ikinä) tulee ilmi. Sitten taivastellaan ja ihmetellään, kuinka meillä oli niin hyvin, vaimon itsensä. mielestä ja perustellaan suhteen hyvyys joillain perhe, lapset ja kesämökkiargumenteilla, miettimättä hetkeäkään sitä, onko mies välittänyt vaimosta itsestään yksilönä enää aikoihin.

Yksilö on tärkeä, ei yhtään vähemmän tärkeä kuin kokonaisuus johon kuuluu ne lapset, Volvo, kesämökki ja arkinen elämä. Jos yksilö ei ole onnellinen elämässään, niin ei se kokonaisuuskaan toimi, ei vaikka puoliso olisi omalta osaltaan samaan aikaan onnensa huipulla.

Yhdessä keskustelussa oli kehoitus käydä katsomassa 24:n treffien miesten ilmoituksia ja vaikka laskea mikä osuus on varattujen. Tein näin ja myönnän kyllä järkyttyneeni, itsekin vaimona, onko minunkin kunnollinen perheenisä mieheni tuolla etsimässä seuraa? Miksei olisi, onhan sielä satoja muitakin, ei heistä päällepäin näy pettävätkö, jonkun miehiä he kaikki ovat, jonkun kanssa elävät kulissielämää ja vaimolla ei ole tästä mitään tietoa.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolisen tuttavani salarakas lähetti viestin miehen vaimolle, että niillä on suhde. Mies vakuutti ja vannoi vaimolle, että on vaan joku kateellinen nainen eikä ole mitään suhdetta - vaimo uskoi.

Niin, mitä sitten? Jos arki pelaa ja enempää ei halua, niin pitääkö siinä alkaa kaikkea sotkemaan? On ihan sama mitä uskoo tai ei, toimiva ihan ok arki on yleensä parempi kuin yksin möllöttäminen yksiössä. Jos joskus muuta haluaa niin sitten elämää ehtii kyllä muuttamaan.

Vierailija
42/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että ne mitään naista sieltä edes saa.

Niinpä, ei siellä porukka vaihdu ollenkaan. Olen selannut parina vuonna Uudenmaan n. 40-50 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja vain muutama uusi naama löytyy, varmaan 80% on siellä luuhannut jo kauan. Eli ei se taida mikään kovin kummoinen seuranhakupaikka olla, joten en huolestuisi...

Niin no, harvemmin ne varatut siellä kuvallisina on ja kuten todettu, fiksuimmat osaavat muuttaa tunnistetietonsa, vaikka viikon välein.

Minkälainen nainen lukee kuvattomia ilmoituksia? Jos jo kuvallisissa ilmoituksissa ikähaitarilla 40-50 vuotiaat miehet Uudeltamaalta tulee yli 350 tyyppiä, niin en edes ajatellut alkaa selaamaan kuvattomia.

Kuvattomien profiilien takana on kuule yllättävän komeita ja mukavia miehiä. Kaksi miestä olen treffannut ja kummallakaan ei ole mitään kuvia netissä. Molemmat tapasin tietämättä miltä he näyttävät, ja todella positiivisesti yllätyin. Kirjoittelun perusteella olivat niin mielenkiintoisia, että ehdottomasti halusin tavata. 

Löydän niitä ihan livenäkin. En ala arpomaan kuvattomista, en viitsi.

Mulle riittää, että on terveelliset elämäntavat, liikkuu säännöllisesti ja on muuten mukava ja fiksu sekä huumorintajuinen. Itse asiassa on mukava kirjoitella tietämättä miltä toinen näyttää. Itsellänikään ei ole kuvaa profiilissa, ja kyllä ovat miehetkin iloisesti yllättyneet. 

Mutta yksin olet kuitenkin? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolisen tuttavani salarakas lähetti viestin miehen vaimolle, että niillä on suhde. Mies vakuutti ja vannoi vaimolle, että on vaan joku kateellinen nainen eikä ole mitään suhdetta - vaimo uskoi.

Niin, mitä sitten? Jos arki pelaa ja enempää ei halua, niin pitääkö siinä alkaa kaikkea sotkemaan? On ihan sama mitä uskoo tai ei, toimiva ihan ok arki on yleensä parempi kuin yksin möllöttäminen yksiössä. Jos joskus muuta haluaa niin sitten elämää ehtii kyllä muuttamaan.

No mitä kukakin sitten arvostaa. Minä arvostan enemmän yksiössä yksin möllöttämistä kuin arjen jakamista pettäjän kanssa.

Vierailija
44/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa naimisissa olevaan perheenisään. Hän ei saa omien sanojensa mukaan vaimoltaan arvostusta, kunnioitusta ja rehellisyyttä. Hän epäilee myös vaimon pitäneen sivusuhdetta aiemmin. Jotenkin se halutuksi ja arvostetuksi tulemisen kaipuu on hänessä todella suuri, samoin se, että voi luottaa johonkuhun täysin. Vaimoonsa hän ei ole luottanut tuon pettämisepäilyn jälkeen.

Pääasia ei meillä suinkaan ole seksi, vaikka sitä tietysti on ja se on todella hyvää. Olemme ystäviä, jaamme arkoja ajatuksia ja tuntoja. Ei ole sellaista asiaa, mistä ei voisi puhua.

Siinä joitakin syitä sille, miksi mies pettää. Tiedän myös, että minulla on vain miehen näkökulma tilanteesta, mutta miksi hänen tunteensa väheksytyksi tulemisesta olisi jotenkin epäluotettava tai vähempiarvoinen, ettei sitä pitäisi uskoa? Jokinhan hänet on pettämään ajanut, 15 vuoden avioliiton jälkeen. Ei silloin asiat ole hyvin.

Vierailija
45/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa naimisissa olevaan perheenisään. Hän ei saa omien sanojensa mukaan vaimoltaan arvostusta, kunnioitusta ja rehellisyyttä. Hän epäilee myös vaimon pitäneen sivusuhdetta aiemmin. Jotenkin se halutuksi ja arvostetuksi tulemisen kaipuu on hänessä todella suuri, samoin se, että voi luottaa johonkuhun täysin. Vaimoonsa hän ei ole luottanut tuon pettämisepäilyn jälkeen.

Pääasia ei meillä suinkaan ole seksi, vaikka sitä tietysti on ja se on todella hyvää. Olemme ystäviä, jaamme arkoja ajatuksia ja tuntoja. Ei ole sellaista asiaa, mistä ei voisi puhua.

Siinä joitakin syitä sille, miksi mies pettää. Tiedän myös, että minulla on vain miehen näkökulma tilanteesta, mutta miksi hänen tunteensa väheksytyksi tulemisesta olisi jotenkin epäluotettava tai vähempiarvoinen, ettei sitä pitäisi uskoa? Jokinhan hänet on pettämään ajanut, 15 vuoden avioliiton jälkeen. Ei silloin asiat ole hyvin.

Eli ymmärrät miehen pettämisen, koska "asiat eivät ole hyvin ja jokin hänet ajoi pettämään", mutta et uhraa yhtään ajatusta sille, että jokin sen naisenkin on ajanut pettämään.

Vierailija
46/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että ne mitään naista sieltä edes saa.

Niinpä, ei siellä porukka vaihdu ollenkaan. Olen selannut parina vuonna Uudenmaan n. 40-50 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja vain muutama uusi naama löytyy, varmaan 80% on siellä luuhannut jo kauan. Eli ei se taida mikään kovin kummoinen seuranhakupaikka olla, joten en huolestuisi...

Niin no, harvemmin ne varatut siellä kuvallisina on ja kuten todettu, fiksuimmat osaavat muuttaa tunnistetietonsa, vaikka viikon välein.

Minkälainen nainen lukee kuvattomia ilmoituksia? Jos jo kuvallisissa ilmoituksissa ikähaitarilla 40-50 vuotiaat miehet Uudeltamaalta tulee yli 350 tyyppiä, niin en edes ajatellut alkaa selaamaan kuvattomia.

Kuvattomien profiilien takana on kuule yllättävän komeita ja mukavia miehiä. Kaksi miestä olen treffannut ja kummallakaan ei ole mitään kuvia netissä. Molemmat tapasin tietämättä miltä he näyttävät, ja todella positiivisesti yllätyin. Kirjoittelun perusteella olivat niin mielenkiintoisia, että ehdottomasti halusin tavata. 

Löydän niitä ihan livenäkin. En ala arpomaan kuvattomista, en viitsi.

Mulle riittää, että on terveelliset elämäntavat, liikkuu säännöllisesti ja on muuten mukava ja fiksu sekä huumorintajuinen. Itse asiassa on mukava kirjoitella tietämättä miltä toinen näyttää. Itsellänikään ei ole kuvaa profiilissa, ja kyllä ovat miehetkin iloisesti yllättyneet. 

Mutta yksin olet kuitenkin? :)

Tällä hetkellä. Olen ollut erittäin pitkissä suhteissa. Viimeinen kesti 15 vuotta.  

Vierailija
47/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että salasuhteisiin päätyy etenkin miehiä, jotka ovat oikein hyviä perheenisiä ja aviomiehiä. Kun elämä on yhtä velvollisuutta ja suorittamista eikä sitä edes arvosteta, niin ihmekös tuo, että siitä arjesta haluaa pakoon - missä on lähinnä vain velvollisuudentunteesta.

Vierailija
48/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taas ihmetellään. Mikä uutinen tai ylläri se on jos ne ukkomiehet on niitä kaikista kiimasempia :D Ja ei todellakaan pelkästään deitti palstoilla, nehän on kiimasia aina ja joka paikassa kun pääsevät kotoaan pois. Tämä on niin nähty!  Ja perheen isukit, ne niin kunnolliset,  ovat monesti kaikista pahimpia, ja mitä pienemmät on tenavat kotona, sen kiihkeimpiä nämä isukit on :) 

Vierailija
49/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten jalo ja poljettu mies. Miksi ei eroa?

Vierailija
50/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että salasuhteisiin päätyy etenkin miehiä, jotka ovat oikein hyviä perheenisiä ja aviomiehiä. Kun elämä on yhtä velvollisuutta ja suorittamista eikä sitä edes arvosteta, niin ihmekös tuo, että siitä arjesta haluaa pakoon - missä on lähinnä vain velvollisuudentunteesta.

Miksi eivät eroa?

Vierailija
51/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja tarjoaa rahaakin "siitä"!Oksettavaa!

N21

Vierailija
52/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät eroa?

Velvollisuudentunnosta. Koska ei voi jättää perhettä "oman onnensa nojaan".  Näissä tapauksissa vielä menee yleensä niin, että jos mies jää kiinni siitä salasuhteesta, vaimo antaa anteeksi, koska kokee että ei pärjäisi yksin. Monesti myös tilanne kehittyy niin, että homma menee pelkäksi kyttäämiseksi, epäilyksi ja syyllistämiseksi, joten ero tulee jossain vaiheessa. Aikaa siihen voi kyllä mennä.

Vierailija
53/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät eroa?

Velvollisuudentunnosta. Koska ei voi jättää perhettä "oman onnensa nojaan".  Näissä tapauksissa vielä menee yleensä niin, että jos mies jää kiinni siitä salasuhteesta, vaimo antaa anteeksi, koska kokee että ei pärjäisi yksin. Monesti myös tilanne kehittyy niin, että homma menee pelkäksi kyttäämiseksi, epäilyksi ja syyllistämiseksi, joten ero tulee jossain vaiheessa. Aikaa siihen voi kyllä mennä.

Eli ei voida kertoa vaimolle, koska tämä ottaisi eron ja jäisi oman onnensa nojaan, mutta toisaalta vaimo ei halua itselään erota vaan mieluummin antaa anteeksi. Koeta nyt päättää.

Vierailija
54/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät eroa?

Eli ei voida kertoa vaimolle, koska tämä ottaisi eron ja jäisi oman onnensa nojaan, mutta toisaalta vaimo ei halua itselään erota vaan mieluummin antaa anteeksi. Koeta nyt päättää.

Enhän niin sanonut, että ei voida kertoa vaimolle, koska tämä ottaisi eron. Vaan että miehet pysyvät suhteessa velvollisuudentunnosta eivätkä lähde sen takia. Vaimohan pelkää eroa kuin ruttoa, koska sitten ei olisi enää sitä miestä hoitamassa ja huolehtimassa kaikesta. Mies taas on kyllästynyt olemaan se joka huolehtii kaikesta ilman arvostusta, mutta se velvollisuudentunto pitää siinä.

Vierailija
55/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät eroa?

Enhän niin sanonut, että ei voida kertoa vaimolle, koska tämä ottaisi eron. Vaan että miehet pysyvät suhteessa velvollisuudentunnosta eivätkä lähde sen takia. Vaimohan pelkää eroa kuin ruttoa, koska sitten ei olisi enää sitä miestä hoitamassa ja huolehtimassa kaikesta. Mies taas on kyllästynyt olemaan se joka huolehtii kaikesta ilman arvostusta, mutta se velvollisuudentunto pitää siinä.

No eikö voisi sitten vain kertoa vaimolle ja antaa tämän päättää, erotaanko vai ei?

Vierailija
56/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ymmärrä mitä on velvollisuudentunto.

Mahdatko muuten olla niitä, jotka sisimmässään tietää olevansa yksi niistä, joiden kanssa pysytään vain velvollisuudentunnosta? Yleensä ne kokevat nämä faktat jotenkin uhkaaviksi.

Vierailija
57/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

Jospa nyt kasvaisit vielä jonkun vuoden, kerää kokemusta siitä kuinka maailma pyörii.

Vierailija
58/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät eroa?

Haluavat olla lasten lähellä sekä ruokahuolto ja siivous pelaa. Helppoa elämää, kun saa hyvät puolet molemmista suhteista. 

Vierailija
59/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

Tämä. Deittipalstoilla on hirveästi näitä nelikymppisiä (perheellisiä) äijiä, jotka tarjoaa "sponssirahaa" ja maksua "hauskanpitoa vastaan". Hyi hele.

N25

Vierailija
60/85 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sama ilmiö kuin meidän perheessä? Eli vaimolla hurjasti enemmän seksikokemuksia eri partnereiden kanssa kuin minulla kun menimme yhteen. Se on minua harmittanut kovasti ja lopulta aloitin hankkimaan niitä kokemuksia itsekin. Nyt taatusti olen tasoissa vähintään, mutta uskoisin että jo edellä.

Naiset luulee, että he saavat seksisirkustella miten sattuu ja mies vain nöyrästi odottaa vuoroaan..ehei se niin mene. Tilit tasataan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän