Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitse uneni

Vierailija
29.05.2018 |

Olen parisuhteessa ja koko suhteen ajan olen nähnyt useasti unta yhdestä puolitutusta miehestä.Ollaan joskus oltu toisiimme ihastuneita mutta hommasta ei koskaan ehtinyt kehittynymään mitään vakavampaa.

Sanoisin että näen unta hänestä viikottain ja joka kerta unessa olen epätodellisen onnellinen hänen kanssaan.Hän kertoo kuinka on aina rakastanut minua ja on nyt maailman onnellisin kun vihdoin sai minut omakseen.
No tämä on toki mietityttänyt miksi näen hänestä kokoajan unia vaikka olen parisuhteessa toisen miehen kanssa.Olen nähnyt hänestä unia 8 VUOTTA(!!)

Tämä on hämmentävää.Yrittääkö alitajunta kertoa että olen väärän miehen kanssa vai miksi olen öisin superällöonnellinen toisen miehen kanssa? =D

No nyt kahdeksan vuoden jälkeen homma muuttui ja viime yönä uni oli erilainen.

Olin jossain juhlissa joissa oli paljon tuttujani, ja tämä unissa seikkaileva "unimies" .Ihmisten joukossa oli myös oma avomieheni.

Tällä kertaa tämä "unimies" oli ihan erilainen ja tunnelma oli onnellisen sijaan ahdistunut.Hän oli tyly ja käyttäytyi huonosti.Hän oli minulle ilkeä ja naureskeli inhottavasti muille.Olin todella ihmeissäni ja mietin pettyneenä ettei hän olekkaan yhtään sellainen joksi olin häntä luullut.Muistan kuinka tylyys nosti kyyneeleet silmiin ja olin murtunut.

Seuraavaksi olen avomieheni kanssa ikkunassa ja huomaamme tsunamiaallon lähestyvän rantaa.Kiipeämme katolle ja selviämme.Tilanteen jälkeen palaamme takaisin ja vuoron perään tuttujamme tulee esiin.Pian selviää että
unen mies on huuhtoutunut mereen,ja tiedämme ettei häntä enää nähdä elossa.

Siis kahdeksan vuotta onnellisia rakkausunia tästä miehestä ja yhtäkkiä hän ilkeilee ja huuhtoutuu pois.En tulkitse unia mutta tämä herättää kyllä kysymyksiä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn aikakauden loppu. Et tule näkemään enää unia siitä miehestä.

Vierailija
2/2 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvanut aikuiseksi, etkä enää leijaile vaaleanpunaisissa purppurapilvissä haaveillen jostakin muusta kuin arjesta oman miehesi kanssa :-)

Ikäsi ja ymmärryksesi lisääntyessä olet kasvanut ihmisenä ja oppinut tajuamaan että haavekuvasi "rakastajastasi" ei välttämättä vastaa totuutta, sillä jokaisessa ihmisessä piilee pahuutta ja hyvyyttä, eikä unesi ihannemies välttämättä olisi sellainen kuin haaveilet.

Kahdeksan yhdessä vietetyn vuoden jälkeen olet vihdoinkin alkanut luottamaan omaan mieheesi ja nyt sinun vain täytyy ilmaista se miehellesikin.

Tee hyppy tuntemattomaan, rakkauteen ja anna miehellesi mahdollisuus saada sinut kokonaan itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi