Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka ystävä on pettänyt poikaystäväsi kanssa, pystyitkö ikinä antamaan anteeksi tuolle ystävällesi?

Vierailija
28.05.2018 |

Minä en ole pystynyt antamaan anteeksi tuota petosta vaikka olimme teini-ikäisiä ja kyseessä oli "pelkkä" yhden känni-illan hairahdus ystävältäni. Minusta se oli slti käsittämätön petos tuolta ystävältäni, johon ennen tuota luotin kuin kallioon. Hän tiesi selvästi, miten paljon rakastin kyseistä poikaystävääni, joka oli ensirakkauteni. Ennen tuota tapausta kuitenkin vietimme keskenämme paljon aikaa ja ystäväni oli myös luottohenkilöni, jolle purin tunteitani tuon pojan suhteen. Olin todella rakastunut. Sitten yksissä bileissä ystäväni päätti romuttaa kaiken. Aloite tuli häneltä, ei pojalta.

Tapauksesta on aikaa jo reilut 15 vuotta ja olemme jonkinlaisissa väleissä tämän kaverini kanssa, mutta en missään nimessä pysty ikinä luottamaan häneen. Miesystäviäni en ole esitellyt hänelle enää koskaan tuon tapauksen jälkeen. Eli tavallaan olen ja en ole antanut anteeksi. Tahdoin lopulta pitkän riidan jälkeen jatkaa kaveruutta, mutta selvät arvet tuo silti jätti ystävyyteemme. Erittäin harmillista.

Mielelläni kuulisin, miten muilla on vastaavat jutut päättyneet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan