Pari vuotta sitten naiset esittelivät somessa kainalokarvoja
Mitäs sille vallankumouksella kävikään? Oletteko vieläkin karvoissanne?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En ole missään somessa esitellyt, mutta oon mä kainalokarvoja pitänyt ainakin 10 vuotta. Miksi kysyt?
Oltiin niin vahvoja naisia silloin. Jäin toivomaan, ettei se ollut pelkkää hulluttelua. Sehän vasta noloa olisikin, että lupailee jotain ja jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään somessa esitellyt, mutta oon mä kainalokarvoja pitänyt ainakin 10 vuotta. Miksi kysyt?
Oltiin niin vahvoja naisia silloin. Jäin toivomaan, ettei se ollut pelkkää hulluttelua. Sehän vasta noloa olisikin, että lupailee jotain ja jättää tekemättä.
Jaa, tää avaus kyllä kuulostaa enemmän siltä, että oikeasti toivot päinvastaista.
Pitääkö minun näin kaksilahkeisena vastaavasti esitellä somessa sheivattuja kainaloitani?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö minun näin kaksilahkeisena vastaavasti esitellä somessa sheivattuja kainaloitani?
Keltä kysyt tätä ja miksi?
En ole koskaan kasvattanut tai esitellyt kainalokarvojani. En kyllä ole kovin innokas sheivaaja joten sänki saattaa kasvaa aika pitkäksikin sheivausten välillä.
Mulla ei mitään suurta pöheikköä kainaloissa kasvaisikaan. Sheivaan epäsäännöllisesti.
En vielä ole uskaltanut olla ajamatta.