Kumppani haluaa mennä kanssani naimisiin alle kahden viikon seurustelun jälkeen
Ihana mies on, mutta tämä tuli aika nopeasti. En tiedä, onko tosissaan, mutta sanoi, että haluaa kanssani naimisiin.
Kommentit (29)
Niin tai mies vaan tunnusti rakkauttaan sinulle ja vähän nyt itse hätiköit ja vedit väärän johtopäätöksen tästä?
Hei, mulla oli mies, joka myös alkoi puhumaan naimisiinmenosta melkein heti ja ylisti mua maasta taivaaseen.
Hän paljastui läheisriippuvaiseksi, kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi ja kiihtyi helposti nollasta sataan.
Eihän miehesi välttämättä ole tällainen, mutta kannattaa silti olla varuillaan ja tarkkailla noita merkkejä.
Mulla myös oli mies joka sanoi rakastavansa jo toisilla treffeillä. Osoittautui hyvin takertuvaksi, kontrolloivaksi, mustasukkaiseksi ja ailahtelevaksi.
Kyllähän ap nyt jokainen tajuaa, miksi kahden viikon "tuntemisen" jälkeen ei voi mennä naimisiin! Tai oikeasti tietää, että haluaa naimisiin. Sinä et tunne häntä, eikä hän tunne sinua. Hän ei halua sinun kanssasi naimisiin, vaan sen mielikuvan kanssa, jonka on sinusta luonut. Hän ei t u n n e sinua. On aivan sama, onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen, tuossa ajassa ei ole saanut kuin pienen pintaraapaisun toisesta -ja sekin on usein virheellinen (oikea kuva toisesta ihmisestä tulee vasta eletyn arjen kautta). Voi toki olla, että hänellä on joku ihan muu motiivi taustalla. Mutta todella, juoksisin pakoon ja nopeaa, enkä ikimaailmassa uskaltaisi alkaa tuollaisen kannsa millekään. Takertuva, ahdistava, kontrolloiva, alistava, epätoivoinen -hän voi olla mitä vaan. Tietenkin voi olla vain epävarma (ja se epätoivoinen), mutta sikaa säkissä ei kannata ottaa.
Sopikaa kaikesta
Saatko opiskella ja tehdä töitä
Tavata kaveita
Käyttää ehkäisyä
Rahat kenen ne on?
Lasten kasvatus
Seksi
Arvot
Minäkin olin tulossa sanomaan, että omalla kohdalla tutustuessani mieheen jolla oli kiire sitoutua ja omituisen suuret tunteet, paljastui syyksi tarve omistaa ja kontrolloida, sairaalloinen mustasukkaisuus ja epävakaa luonne. Väkivaltaisuus ja päihdeongelmatkin kerkesivät tulla ilmi ennenkuin pääsin turvakodin kautta vapaaksi.
Mies vaikuttaa epätoivoiselta.