Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani haluaa mennä kanssani naimisiin alle kahden viikon seurustelun jälkeen

Vierailija
28.05.2018 |

Ihana mies on, mutta tämä tuli aika nopeasti. En tiedä, onko tosissaan, mutta sanoi, että haluaa kanssani naimisiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa epätoivoiselta.

Vierailija
22/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai mies vaan tunnusti rakkauttaan sinulle ja vähän nyt itse hätiköit ja vedit väärän johtopäätöksen tästä?

Vierailija
24/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla oli mies, joka myös alkoi puhumaan naimisiinmenosta melkein heti ja ylisti mua maasta taivaaseen.

Hän paljastui läheisriippuvaiseksi, kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi ja kiihtyi helposti nollasta sataan.

Eihän miehesi välttämättä ole tällainen, mutta kannattaa silti olla varuillaan ja tarkkailla noita merkkejä.

Vierailija
25/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli mies joka sanoi rakastavansa jo toisilla treffeillä. Osoittautui hyvin takertuvaksi, kontrolloivaksi, mustasukkaiseksi ja ailahtelevaksi.

Vierailija
26/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap nyt jokainen tajuaa, miksi kahden viikon "tuntemisen" jälkeen ei voi mennä naimisiin! Tai oikeasti tietää, että haluaa naimisiin. Sinä et tunne häntä, eikä hän tunne sinua. Hän ei halua sinun kanssasi naimisiin, vaan sen mielikuvan kanssa, jonka on sinusta luonut. Hän ei t u n n e sinua. On aivan sama, onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen, tuossa ajassa ei ole saanut kuin pienen pintaraapaisun toisesta -ja sekin on usein virheellinen (oikea kuva toisesta ihmisestä tulee vasta eletyn arjen kautta). Voi toki olla, että hänellä on joku ihan muu motiivi taustalla. Mutta todella, juoksisin pakoon ja nopeaa, enkä ikimaailmassa uskaltaisi alkaa tuollaisen kannsa millekään. Takertuva, ahdistava, kontrolloiva, alistava, epätoivoinen -hän voi olla mitä vaan. Tietenkin voi olla vain epävarma (ja se epätoivoinen), mutta sikaa säkissä ei kannata ottaa.

Vierailija
27/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissi kukkii kauniisti

Vierailija
28/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa kaikesta

Saatko opiskella ja tehdä töitä

Tavata kaveita

Käyttää ehkäisyä

Rahat kenen ne on?

Lasten kasvatus

Seksi

Arvot

Vierailija
29/29 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tulossa sanomaan, että omalla kohdalla tutustuessani mieheen jolla oli kiire sitoutua ja omituisen suuret tunteet, paljastui syyksi tarve omistaa ja kontrolloida, sairaalloinen mustasukkaisuus ja epävakaa luonne. Väkivaltaisuus ja päihdeongelmatkin kerkesivät tulla ilmi ennenkuin pääsin turvakodin kautta vapaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi