Entä kiinnitättekö kassajonossa huomiota lapsiperheiden ruokaostoksiin? Esim. jos on paljon eineksiä...?
Täällä oli aiemmin juttua siitä, miten moni kiinnitti huomiota siihen, jos ylipainoinen ostaa paljon herkkuja. Entäs paheksutko sitä, jos pienten lasten kanssa ostoksia tekevä äiti tai isä ostaa paljon epäterveellisiä eineksiä ja jättää kasvikset ja hedelmät ostamatta?
Kommentit (4)
En kyttää kenenkään ostoksia. Miksi joku kyttää?
Kyllä joo. Pari kertaa on edessä ollut lapsen kanssa kaupoilla oleva isi, joka on ostanut itselleen röökiä ja kaljaa ja ilmeisesti lapselle jonkun halpispitsan tai hodarin tai pakasteranskalaisia ja valmispyöryköitä. Silloin on jotenkin säälittänyt.
Jos taas joku ihan reippaan näköinen perhe ostaa aika paljon eineksiä niin lähinnä oon huvittunut ja tunnen pientä ylemmyydentunnetta että tällä kertaa itse jaksan tehdä sen jauhelihakastikkeen ja raasteen ihan itse.
Harvemmin kyttään, ja jos joskus satun huomaamaan niin mietin että jollain on laiska ruuanlaittoviikko :)
Kerran kuitenkin kiinnitin huomiota erään hienon näköisen naisihmisen ostoksiin. Maksoi laskun Kelan maksusitoumuksella ja mietin että onpa kurja juttu, onneksi tuollaisia sitoumuksia saa. Sitten vilkaisin ostoksia ja ne oli ihan turhaa kamaa, mm jotain yksittäispakattuja kahvijuomia ja smoothieta jne...
Joo