Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Minä: Hyvää tää kotiviini, mistä tää on tehty?
Illan isäntä: Ruusunmarjoista
Minä: Ai, mistä niitä löysitte?
Illan isäntä: Liikenteenjakajista
Minä: 😨
Voileipäkakusta pitää aina leikata reunat pois, muuten se on pahaa.
Otetaanko kaikki ihan vaatteet pois ja rentoudutaan kunnolla, mitä tässä tuttujahan me ollaan kaikki.
Kuulkaas kaikki meillä on kerrottavaa
Mulla on syöpä
Sain juuri keskenmenon
Me mennään tänään naimisiin
Tota... onks tää kahvia vai teetä?
Otan sitä toista, kiitos!
Miten toimeentulotuella saa muka tällaisen juhlan järjestettyä, pitäiskö vinkata Kelaa.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä todellakin avara toi sun mekon pääntie, ei millään pahalla kuitenkaan...
Ystävän vinkkinä: avaran pääntien kanssa kannattaa aina kokeilla kotona peilin edessä sellainen pieni etunojataivutus... tyyliin otan tässä vähän kahvia tarjoilupöydästä... joskus näkymä on suoraan napaan asti.
Hups, tuli pierun mukana vähän kiinteää tavaraa
Meidän lapsilla on kyllä ällän paperit. Ei noin huonoilla arvosanoilla kyllä pääse minnekään opiskelemaan.
Olis tosiaan tullut pöytäliinalle hintaa, jos vielä metri lisää molempiin päätyihin.
😀😊😄
Ajattelin Marimekon kangasta, 37€/m. Kun itselläni jäi arkipäivän liinaratkaisu lipattamaan molemmista päistä.
Kuulin että teidän taloyhtiössä tehtiin eilen jokaiseen asuntoon torakka- ja ludemyrkytys, mitenkäs teidän kämpän syöpäläiset nyt jakselee?
Ai niin yksi sananen tähän välii, mulla muuten tippui vahingossa häpykarva tuohon täytekakun kermaan, olkoon se vaikka niinku mantelina puurossa jollekin, kjäh kjäh.
Näkisi paremmin ulos, jos nuo ikkunat joskus pesisi.
Miten yhteiskunnan tuilla elävillä voi olla varaa pitää tällaiset juhlat?
No milloinkas te hankitte lapsia?
Ja taasko teillä on ristiäiset.
Veisataan nyt pari virttä ja rukoillaan kaikki yhdessä!
Ootteko jo tutustunut naapurissa asuvaan tyyppiin? Vapautu kuulemma vankilasta toissapäivänä, se on se joku Michael.
"Herranen aika, kylläpä sä olet lihonut!
En olisi tuntenut!"
Pitopalvelun väki joutui poistumaan vatsataudin takia, mutta eiköhän me pärjätä näiden sapuskoiden kanssa ilman heitäkin. Että olkaa hyvä ja ottakaa lisää!