Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Hei kuka lähtee mun kanssa Heseen syömään paremman makuista ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän Samuli oksensi eilen.
Mutta nyt se on ihan kunnossa! (oikeasti kuultua)
Olen raskaana sulle, (juhlien järjestäjän nimi)!
Onko teillä ollut vielä noroa/syyhyä/täitä/kihomatoja/enterorokkoa/influenssaa... ollaan sairastettu koko perhe monta viikkoa, onneks tuli nää juhlat, niin pääsee vähä rentoutumaan.
No on kyllä todellakin avara toi sun mekon pääntie, ei millään pahalla kuitenkaan...
Hommattiin nämä juhlien antimet suoraan pihan roskiksesta, me ei muuten syöty isännän kanssa, oliko se ruoka ihan hyvää?
Noh, onnea vaan valitsemallenne tielle (hääparille).
Noniin, siitä se sitten alkaa (hääparille).
Raamatussa sanotaan, että... (aloittaa käännytyspuheen)
Miten vtussa susta tullut noin läski?
Vau onneks olkoon! Koska on sun laskettu aika? [ei ollutkaan raskaana, oli vaan lihonut]
Kauankos te olette olleet jo naimisissa, meinaan kun ei tuo emäntä osaa vieläkään leipoa.
Siis miten te että saa pidettyä tota lasta hiljaisena ja tyytyväisenä? (ristiäisissä)
Tehtiin tuo booli pimeästä viinasta, toivottavasti ette muuten sokeudu.
Olen ollut paskataudissa koko viimeisen viikon, toivottavasti ei taas valahda housuun
Ei meinattu ensin tulla ollenkaan, kun teillä on aina niin tylsää, onneksi täällä on muitakin juttuseuraksi.
Ja nyt otetaan tällanen kiva leikki, että tutustutaan ja opitaan uusia asioita toisistamme!
Ottakaa toki lisää sienipiirakkaa, mamma leipoi sen viime syksynä ja laittoi pakkaseen ennen kuin kuoli.
Voi vittu, voileipäkakkua. Yök en syö!
Lusikkaleivät ois muuten hyviä, mutta...
No oottepa tekin saaneet järkättyä ihan hyvät juhlat 😊