Voinko tehdä Instagramiin toisen tilin, "feikkitilin", jotta voin stalkata?
Mulla on ig:ssä oma tili, mutta nyt olis aivan pakko päästä vähän stalkkaamaan erästä tyyppiä kellä on yksityinen käyttäjätili. Voinko tehdä instaan toisen tilin vaikka mulla on jo tili? Ja eihän se ole mitenkään yhteydessä tähän mun oikeeseen tiliin? En halua että tämä stalkkauksen kohde voi mitenkään jäljittää kuka oikeasti olen..
Kommentit (7)
Jos on yksityinen, eihän se silti välttämättä hyväksy sun seurauspyyntöä?
No ei kai se nyt moraalitonta ole.. En ole pahan teossa, ihastunut vain... Ja joo ei välttämättä hyväksy edes mutta haluan kokeilla...
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt moraalitonta ole.. En ole pahan teossa, ihastunut vain... Ja joo ei välttämättä hyväksy edes mutta haluan kokeilla...
Mihin siis tarvitset feikkitilin eikä oikea käy?
No olen ihastunut erääseen ihmiseen. Tiedetään toisemme kaukaisesti muttei tunneta. Hänen facebookistaan ei nää mitään tietoja, joten haluaisin nähdä hänen ig kuviaan jos niistä vaikka selviäisi seurusteleeko hän vai ei. Jos seurustelee, en kehtaa alkaa lähestyä häntä. Ja en halua oikealla tililläni alkaa seuraamaan...
Vierailija kirjoitti:
No olen ihastunut erääseen ihmiseen. Tiedetään toisemme kaukaisesti muttei tunneta. Hänen facebookistaan ei nää mitään tietoja, joten haluaisin nähdä hänen ig kuviaan jos niistä vaikka selviäisi seurusteleeko hän vai ei. Jos seurustelee, en kehtaa alkaa lähestyä häntä. Ja en halua oikealla tililläni alkaa seuraamaan...
ooksää 15vee?
On feikkitilejä facessa, instassa..oikeastaan melkein kaikissa mahdollisissa......seuraan teitä kaikkia...
Voit tehdä. En ala kuitenkaan neuvomaan koska melko moraalitonta.