Mä olen niin ylpeä tyttärestäni
Tytär 15 v on koko alakoulun ja 7 lk:n ajan käynyt koulua ihan omalla painollaan, juurikaan kiinnostumatta numeroista tai koulumenestyksestä. Numerot olleet kaikkea välillä 5-9 ja wilmaan sadellut lähinnä negatiivisia juttuja. Nyt 8 luokalla tullut kova motivaatio, wilmaan lähes päivittäin hyvä merkintöjä ja kokeista lähinnä 9-10. Tänään ope oli sanonut, että kuuluisi saada stipendi tsemppaamisesta. Voi että olen ylpeä ja iloinen tästä muutoksesta. Isoveljellä kävi päinvastoin, että 8 lk asti koulu sujui itsestään ja sit ei enää kiinnostanut yhtään. Pääsi onneks kuitenkin lukioon ja nyt taas sujuu opinnot.
Kommentit (5)
Onpa hieno juttu. Olen miettinyt, että pojilla tulee murrosikä usein tosi huomoon aikaan, just silloin kun pitäis tsempata koulussa.
Juu, on varmasti sitäkin, mutta on kyllä todella tehnyt töitä tänä vuonna. Käyttänyt paljon aikaa lukemiseen ja tehtävien tekoon, välillä jopa niin paljon, että vanhemmat on joutunut toppuuttelemaan. Ap
On ihanaa kun voi olla lapsestaan ylpeä. Mä olen tosin ylpeä itsestänikin, kun sain kasvatettua 4 lasta aikuisiksi.
Selvästikin lahjakas tyttö. Ehkäpä ollut hieman turhautunut siihen laahaavaan tahtiin minkä vuoksi ei ole aiemmin kiinnostanut?