Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkeen vanhat viiltelyjäljet vaikuttavat?

Vierailija
28.05.2018 |

Minulla on siis vanhoja viiltelyjälkiä käsivarsissa, reisissä ja nilkoissa. Nilkkojen ja reisien jäljet ovat hyvin haaleat ja huomaamattomat, käsivarressa syvempiä ja pahempia viiltelyjälkiä. Tein jäljet teini-iässä, jolloin perheessäni oli väkivaltaa, jouduin joukkoraiskatuksi varhaisteininä (lisäksi paljon muuta seksuaalista hyväksikäyttöä) ja yritin itsemurhaa (käsivarret pahat koska itsemurhan yritysjäljet niissä).

Haluaisin nyt tietää, että vaikeuttavatko vanhat viiltelyjäljet työnsaantiin, kumppanin saamiseen yms?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Tyttäreni, 19 vuotias kevään ylioppilas, viilteli ranteitaan taas - vaikka luulin, että viiltelystä on päästy. Läheltä rannevaltimoa.

Mitä voin tehdä äitinä? Ylioppilasjuhlat tulossa. Ei väliä, vaikka tarkkasilmäisimmät näkevät tuoreet arvet ranteessa. Se on pieni murhe.

Mitä voin tehdä, auttakaa hyvät ihmiset!

Vierailija
22/22 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse työhaastattelussa ja töissä pidän aina kun mahdollista pitkähihaista, niin ei ole vaikuttanut. Opiskelen lääkiksessä ja tänä vuonna ekaa kertaa kesäkandina, onneksi pitkähihainen valkotakki kuuluu työasuun. Kuitenkaan aina sitä ei voi käyttää, esim ollessani amanuenssina kirurgialla ja anestesiologialla, tai toimenpiteitä tehdessä. Ne tilanteet koen tosi kiusallisiksi.

Pitkässä ja tasapainoisessa parisuhteessa olen tälläkin hetkellä. :)

Oletko opiskeluympyröissä joutunut piilottelemaan tai selittelemään arpia? Mitenkäs nuo lyhythihaiset työpaidat, yltävätkö ne edes kyynärpäähän?

Olen itse jo yli 30, minulla on 20 vuotta vanhoja viiltelyarpia, pahimmat kyynärpäästä ylöspäin. Ajattelin jos vielä lähtisi uusille urille ja hakisi lääkikseen. Omina opiskeluaikoina arvet olivat niin tuoreita etteivät erottuneet samalla tavalla enkä niistä silloin stressannut, mutta nyt mietityttää sekin miten niihin muut suhtautuisivat tuolla oletettujen tervepäisten menestyjien keskuudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi