Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä mitään väärää, että ajan polkupyörää älypuhelin kädessä?

Vierailija
28.05.2018 |

Minusta ei. Polkupyörämatkat ovat tylsiä ilman Facebookkia ja Instagrammia. Kerran olen törmännyt ihmiseen, mutta se oli täysin hänen vikansa ei minun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorittoman ajoneuvon kanssa puhelimen käyttö ei ole laissa kielletty.

Liikenturvallisuuden vaarantaminen sen sijaan on, teki sen sitten katsemalla taivasta tai puhelinta.

Vierailija
2/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei haittaa, jos vaarannat muiden turvallisuuden. Toivon, että löydät itsesi pöpeliköstä puhelin mäsänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei haittaa, jos vaarannat muiden turvallisuuden. Toivon, että löydät itsesi pöpeliköstä puhelin mäsänä.

Kuten sanoin, en koe vaarantavani muiden turvallisuutta. Se yksi tapaus jossa törmäsin ihmiseen johtui hänestä. Hän tahallaan meni polkupyöräni eteen. ap

Vierailija
4/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitäisi vähän kyllä kestää tylsyyttäkin. Ei pyörällä ajamisessa ole ideanakaan se, että se olisi mahdottoman mukavaa ja virikkeellistä vaan se, että pääsee paikasta A paikkaan B.

Vierailija
5/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen pitäisi vähän kyllä kestää tylsyyttäkin. Ei pyörällä ajamisessa ole ideanakaan se, että se olisi mahdottoman mukavaa ja virikkeellistä vaan se, että pääsee paikasta A paikkaan B.

1. Paikasta A paikkaan B älypuhelimella.

2. Paikasta A paikkaan B ilman älypuhelinta.

Kuka oikeesti valitsee 1? ap 

Vierailija
6/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Jos rörmäät minuun, on omat vahinkosi paljon kalliimmat ja kivuliaammat.

Vierailija
7/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Paikasta A paikkaan B älypuhelimella.

2. Paikasta A paikkaan B ilman älypuhelinta.

Kuka oikeesti valitsee 1? ap 

Vaihtoehdon numero 1 valitsee sellainen ihminen, jolla ei ole kykyä sietää hetkeäkään tylsyyttä, toisin sanoen ihminen joka ei ole vielä ainakaan siltä osin kasvanut aikuiseksi. Jotenkin niillä polkupyörillä on pystytty kuitenkin ajamaan jo kauan ennen älypuhelinten keksimistäkin.

Vierailija
8/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa selvästi keskittymiskyky heikkenee ja reagointikyky hidastuu, kun on muuta sälää käsissä/ mielessä, eikä huomioi ympärillä tapahtuvia tilanteita.

Vierailija
9/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haldaa homman, niin ihan ok.  Kyllähän näkökenttä pyörän nopeuksilla kattaa kännyäkin silmäillen tarvittavan määrän. 

Itse olen näin viisikymppisenä arempi ja varovaisempi. Pysähdyn, jos luuria tarvitsee käyttää. 

Tuo nyt kuulostaa vähän epäilyttävältä, että joku tahallaan hyppäisi pyörän eteen. Provon maku tässäkin aloituksessa. 

Vierailija
10/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei. Polkupyörämatkat ovat tylsiä ilman Facebookkia ja Instagrammia. Kerran olen törmännyt ihmiseen, mutta se oli täysin hänen vikansa ei minun.

Älä aja mun päälle, muuten käy todella huonosti.

Vierailija
11/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fillarilla ajaminen olisi tylsää? 

Siinähän on juuri sopiva nopeus siihen, että maisemat vaihtuvat tiuhaan, mutta on kuitenkin helppo tarkkailla ympäristöä havainnoiden kaikkea kivaa. 

Jos lisävirikettä tarvitsee, niin kuulokkeet päähän. 

Kiellettyähän ei toki ole kännyn näprääminen toisin kuin vähintään kolminkertaisella nopeudella liikkuassa autossa. 

Vierailija
12/12 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin väärin. Etkö malta pyöräilyn ajan olla irti kännystä. Itse käytän tietoisesti yhä vähemmän kännyä, jää elämä elämättä. Keskity liikenteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi