Mikä sinulla on puhelimen soittoäänenä?
Kommentit (39)
Vieläkö ihmiset tuollaisia ajattelee?
Minulla on puhelin aina äänettömällä. En vastaa muutenkaan puheluihin, jos ei ole äärimmäisen tärkeä asia niin kirjoittakoot tekstarin tai sähköpostin.
Dallasin tunnari. Joskus nostalgiamielellä sen laitoin enkä jaksa vaihtaa. Ihan hyvä se on ollut. 😁
Ääni, joka oli valmiiksi puhelimessa kun sen paketista otin. Harvoin mulle kukaan soittaa, joten en varmaan äkkiseltään edes tunnista oman puhelimen soittoääntä.
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick "ooh it tastes just like raisins" . Have a stroke of its mane it turns into a plane and then it turns back again when you tug on its winkie. "ooh that's dirty" . Do you think so? Well, I better not show you where the lemonade is made, sweet lemonade. Sweet lemonade, yeah sweet lemonade.
Get on my horse, I'll take you around the universe and all the other places too. "I think you'll find that the universe pretty much covers everything" Shut up, woman, get on my horse!
Uuden Sherlockin soundtrack The Game is on, siksi, kun Uusi Sherlock on mun lempisarja.
Charlotte Gainsbourg - Lying With You