Mikkeliläiskahvila otti ruokalistalleen ”roiskeläppänäkin” tunnetun Saarioisten einespizzan
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805282200973791_u0.shtml
"Lounas valmistuu käden käänteessä, kun Mikkelin torilla yhtä lukuisista kahviloista pitävä Marja Parkkinen heittää pakasteesta Saarioisten pizzan mikroaaltouuniin."
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Jos kovasti tekisi Mikkelin torilla roiskeläppää mieli, hakisin viereisestä marketista euron roiskeläppäni ja söisin kylmänä.
Niinpä. Säkällä vielä tarjouksessa eurolla . Aiemmin tuosta roiskeläpästä oli pyydetty 5 eukkua mutta alensi hintojaan 4euroon lehtiartikkelin perusteella. Se ylisuuri palvelulisä ei ilmeisesti ole kurmeeravintoloiden etuoikeus....
Vielä pakastettu välissä, jotta laatu vielä huononee.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun pomo käskis myymään roiskeläppiä neljällä eurolla niin ottaisin lopputilin samalla sekunnilla.
Välittömästi.
Sama kun hakisi lidlin paistopisteestä croissantteja ja myisi ne vitosella kipale.
Ajatelkaa kuinka paljon yrittäjä on nyt saanut ilmaista mainosta!
Vierailija kirjoitti:
"Lounas valmistuu kädenkäänteessä......" :DDDD
Lounas valmistuu mikron pimpauksella!
Sopii Lappeenrantaan. Oikeampi hinta olisi 3e.
Ravintola-alalla ollessani ihmettelin, miksi tukussa myydään roiskeläppiä. En ihmettele enää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka paljon yrittäjä on nyt saanut ilmaista mainosta!
Ennemminkin mahdolliset asiakkaat on saanut varoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku pitseria rupeaa varmaan myymään Grandiosapitsojakin siellä.
Eikös eräs kolmikirjaiminen ketju tee jo sitä ihan maanlaajuisesti...???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku pitseria rupeaa varmaan myymään Grandiosapitsojakin siellä.
Eikös eräs kolmikirjaiminen ketju tee jo sitä ihan maanlaajuisesti...???
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Miettikään kun italialaiset turistit tilaisi pizzaa ja tämä mamma heittäisi roiskeläpät tiskiin.
Olen syönyt Italian Torinossa pizzaa, josta jouduin kysymään pikaruokapaikan myyjältä pizzan kummallisen ulkonäön vuoksi, että mitä tämä on. No, se oli pizzaa. Me otimme pari palaa tuota pullapohjaista pizzaa, jonka päällys muistutti hyvin soseutettua raparperia. Jokaisen palan päällä oli täytteenä pieni oliivi. Juusto oli jotenkin jemmattu tai sitä ei ollut.
Ts. suomalainen roiskeläppä on tuohon Torinossa monissa paikoissa myytävään "pizzaan" verrattuna ihan kelpo kamaa :D
Ps. Olen syönyt elämäni parhaan pizzan Italian Napolissa.
40 tonnin sakot tuomiosta maksettavana.
Parempi se roiskeläppäpitsa on siellä kahviossa muiden ihmisten seurassa kuin kotona yksin. Kotona yksin voi kokkailla ja luoda kodikkuutta itselleen. Luulisin että menekki perustuu tuohon.
Käyttäjä12362 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikään kun italialaiset turistit tilaisi pizzaa ja tämä mamma heittäisi roiskeläpät tiskiin.
Olen syönyt Italian Torinossa pizzaa, josta jouduin kysymään pikaruokapaikan myyjältä pizzan kummallisen ulkonäön vuoksi, että mitä tämä on. No, se oli pizzaa. Me otimme pari palaa tuota pullapohjaista pizzaa, jonka päällys muistutti hyvin soseutettua raparperia. Jokaisen palan päällä oli täytteenä pieni oliivi. Juusto oli jotenkin jemmattu tai sitä ei ollut.
Ts. suomalainen roiskeläppä on tuohon Torinossa monissa paikoissa myytävään "pizzaan" verrattuna ihan kelpo kamaa :D
Ps. Olen syönyt elämäni parhaan pizzan Italian Napolissa.
Pizza genovese? Pizza bianco pestokastikkeella?
Mikkelin paras ravintola. Kun ystäviä tulee ulkopaikkakunnilta käymään, niin tonnehan ne on vietävä...:(
Jotenkin pitäisi erottaa nimellä kahvila ja oikea konditoria kahvila, josta saa itse leivottua, ilman jauhon paranteita yms. muuta suolistoa ja ihmisen terveyttä tuhoavia lisäaineita olevia leivonnaisia.
Hyvä Mikkeli!!! Varma vetonaula turisteille. 4 euron kuraläppä voi houkutella ulkomailta asti ihmisiä. Nyt vaan lentokenttä auki, ja odottamaan ihmismassaa.
Yrittäjä yrittää ja tuo verovaroja valtion kassaan (ja eteenpäin italiaan), mammat repimässä alas ja lynkkaamassa.
Jos mun pomo käskis myymään roiskeläppiä neljällä eurolla niin ottaisin lopputilin samalla sekunnilla.