Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt mietityttää, pohdinko hassuja

Vierailija
25.04.2006 |

siis voiko olla kuinka pitkään raskaana tietämättään? Menkat ovat tulleet aivan normaalisti, mutta viimeaikoina olen miettinyt että voisinko sittenkin olla raskaana, ja olen kuullut tapauksista joissa menkat eivät ole jääneet pois.

Jos olisin raskaana, niin olisin jo viidennellä kuulla. Maha on nimittäin ruvennut pikkuhiljaa kasvamaan, aluksi mietin että se on vain talven jäljiltä kun olen herkutellut enkä kauheasti liikkunut. Mutta nyt olen syönyt normaalisti enkä ole muualta lihonut, mutta maha on vielä hieman isompi kuin vähän aikaa sitten. Aiemmin olen ollut hyvin hoikka, ja masu korkeintaan vähän turvoksissa joskus, ja se on aina mennyt nopeasti ohi, nyt maha ei ole litteä edes nälkäisenä.

Nyt en ole muualta lihonut kuin mahasta (ja jos lihon niin yleensä lihon takapuolesta) ja tänään huomasin että en voi enää edes pitää tiukkoja trikoopaitoja kun maha pömpöttää niin että se näkyy niissä. Lisäksi on viimeaikoina alkanut närästää, mitä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin. Väsymys on myös lisääntynyt eikä vähentynyt niin kuin yleensä keväällä.

Joskus olen lehdissä nähnyt kuvia ihmisistä joilla ei raskaus näy juuri ollenkaan vielä viidennellä tai saati kuudennella kuulla, joten rupesin pohtimaan voiko tämä olla mahdollista. Ja tietenkään ei juuri nyt ole rahaa raskaustestiin, tilillä 30 senttiä ja ensi viikolla tulee rahaa.

Kertokaapa omia kokemuksia, kuvittelenko ihan turhia. Pitäisikö mahdollisen vauvan liikkeitä jo tuntea, tai onko muuta konstia tietää?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa aivan täysjärkinen ja fiksu nuori nainen on joutunut sairaalaan vatsakipujen vuoksi ja siellä hän on saanut kuulla olevansa raskaana ja synnytyksen olevan käynnissä. Toisen naisen tunnen hlökohtaisesti ja toinen on kaverini kaveri. Molemmat naiset ovat isokokoisia, rotevia ja rehevämuotoisia ja kohtu on ilmeisesti ollut taaksepäin kallellaan. Ja kälylläni tuli menkat normaalisti vielä 5. kuulla, minkä jälkeen vasta tajusi olevansa raskaana. Hänkin on kyllä melko pulska tapaus.

Itse kyllä loppuraskaudesta ihmettelin, miten kukaan voi olla tunnistamatta moista olotilaa, mutta uskottava se on, kun näin lähellä on näistä tapauksista kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla