Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja. 14v tyttöä hävettää jos me vanhemmat kuuneellaan radio pihalla siivotessa tallia. Joku tuttu voi kuulla sen ohikulkiessa

Vierailija
28.05.2018 |

Kuunellaan noloa iskelmää kuulemma :D
Ziisus sentään

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä te olette noloja teitte te mitä vain :-D

Vierailija
2/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ikä.

Voi Luoja, miten minua hävetti vanhemmissani ihan kaikki tuossa iässä.

Nyt olen itse nolo äiti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä se radio hävetä, vaan sun ongelma kirjoittamisessa.

Vierailija
4/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella rahvaanomaista kuunnella radiota niin kovalla, että se kuuluu ohikulkijoille. Käyttäkää kuulokkeita.

Vierailija
5/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon. Meillä poika juoksi kyyryssä autoon, ettei vaan kukaan nähnyt, että hän lähtee meidän kanssa jonnekin.

Vierailija
6/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltä kenen radio, talli ja piha se on.

Vierailija
7/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koskaan mitään oikeaa sanottavaa keskusteluihin? Ainut antisi on toisten kirjoitusten arvosteleminen ja se käy tylsäksi, näin keskustelupalstalla kun ollaan.

Vierailija
8/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin siis! Normaalisti kehittyvä teini häpeää noloja vanhempiaan. Nupit kaakkoon vaan ja annatte neidin hävetä.

Vierailija
9/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häpesin äitiäni joka vei kauppaan mukanaan omat kangaskassit ettei tarvitsisi ostaa joka kerta muovipusseja. Noloa oli myös, jos äiti otti kotoa vanhoja muovipusseja ja pakkasi sitten prismassa vaikka cittarin pusseihin. Huoh... Kyllä se nolo tyyppi oli minä itse.

Vierailija
10/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpesin meidän autoa joka ei ollut hieno, sekä ylipäätään äidin kyydissä tulemista. Kyyti kyllä kelpasi mutta pyysin jättämään kyydistä nurkan takana ettei moinen nolous pääsisi paljastumaan.

Vierailija
11/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella rahvaanomaista kuunnella radiota niin kovalla, että se kuuluu ohikulkijoille. Käyttäkää kuulokkeita.

Todellakin on.

Täällä kans joku huudatti jotain vanhaa iskelmää viikonloppuna,...... ooonn vikonloppuuisää minää vaan jos lapseet luokseeen saan silloinkaannaa........ ruusujaaaa hoopeeaaamammaaaaaljaasssaaaaa nää onnnnnn on ...

Vierailija
12/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on.

Täällä kans joku huudatti jotain vanhaa iskelmää viikonloppuna,...... ooonn vikonloppuuisää minää vaan jos lapseet luokseeen saan silloinkaannaa........ ruusujaaaa hoopeeaaamammaaaaaljaasssaaaaa nää onnnnnn on ...

Jossain vaiheessa, kun ikää tulee lisää, ihminen huomaa, että Olavi Virralla, Elviksellä, Whitney Houstonilla ja Jamppa Tuomisella vain oli aika hienot lauluäänet... :-D

Vierailija
13/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nelkyt ja risat vanhemmat kuuntelee vanhuksien iskelmää?

Vierailija
14/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tytön pitäisi hävetä jotain aivan muuta, tuon aloituksen perusteella.

Vierailija
15/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ette jotain Keekkiä soittaneet, sitten vasta olisi hävettänyt.

Vierailija
16/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koskaan mitään oikeaa sanottavaa keskusteluihin? Ainut antisi on toisten kirjoitusten arvosteleminen ja se käy tylsäksi, näin keskustelupalstalla kun ollaan.

Ihanaa, että noita toisten kirjoitusten arvostelijoita on niin paljon. Saisivat vielä useammat sanoa. Piittaamatonta kirjoittamista ei tarvitse sietää.

Vierailija
17/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa isojen poikien lauluja kovaa soimaan, esim. Paljaana biisi. Katsokaa mitkä ovat hänen reaktiot tämän jälkeen.

Vierailija
18/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuunnellaan Metallicaa. Teini saa hävetä ihan rauhassa :D

Vierailija
19/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että noita toisten kirjoitusten arvostelijoita on niin paljon. Saisivat vielä useammat sanoa. Piittaamatonta kirjoittamista ei tarvitse sietää.

Piittaamaton käytös on sietämättömämpää kuin piittaamaton kirjoittaminen.

Vierailija
20/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin meidän autoa(lada samara) ihan hulluna 😂 Silloin vasta häpesinkin kun äiti peruutti auton sivuoven lyttyyn ylä-asteen parkkipaikalla! Makasin penkillä ettei kukaan nää minua 😂

Meidän kotiakin vähän häpesin vaikken kyllä ymmärrä miksi. Asuttiin isossa omakotitalossa joka oli vielä aika uusi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän