Kannattaako yksinäisen olla tinderissä?
Vai tuleeko jossain vaiheessa ilmi, että on yksinäinen ilman kavereita?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Aloin juttelemaan yhden naisen kanssa ja tämä alkoi vitsailemaan erakoista itkunauruhymiöiden kanssa. Mitäpä siihen tällainen erakko olisi viitsinyt oikein vastata, vetäydyin hiljaa takavasemmalle.
Miten vitsaili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin juttelemaan yhden naisen kanssa ja tämä alkoi vitsailemaan erakoista itkunauruhymiöiden kanssa. Mitäpä siihen tällainen erakko olisi viitsinyt oikein vastata, vetäydyin hiljaa takavasemmalle.
Miten vitsaili?
Puhui erakoista halventavasti ja piti suurinpiirtein alimpana pohjasakkana.
Mä olen yksinäinen ja ujo nainen ja kaikki mieskokemukset mitä mulla on, olen hankkinut tinderistä. En saa minkäänlaista kontaktia/huomiota miehiltä irl joten tinder on mulle ainoa paikka josta sitä saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vitsaili?
Puhui erakoista halventavasti ja piti suurinpiirtein alimpana pohjasakkana.
Olipa ilkeä. Taisi itse olla ekstrovertti ja kauhea höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yksinäinen ja ujo nainen ja kaikki mieskokemukset mitä mulla on, olen hankkinut tinderistä. En saa minkäänlaista kontaktia/huomiota miehiltä irl joten tinder on mulle ainoa paikka josta sitä saan.
Mutta miten sitten kun puhe tulee kavereista tai siitä mitä on tehnyt vapaa-ajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sitten kun puhe tulee kavereista tai siitä mitä on tehnyt vapaa-ajalla?
Ei oo tullut puhetta koskaan. Jos tulisi, sanoisin suoraan että ei ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut puhetta koskaan. Jos tulisi, sanoisin suoraan että ei ole kavereita.
Musta tuntuu, ettei tuo naisen kavereiden puute ole miehille persoonallisuudesta riippumatta läheskään niin tärkeä asia, päinvastoin hyvä vaan kun saavat itse enemmän huomiota. Normimenevät naiset taas useimmiten pitää kaveritonta miestä outona ja välteltävänä tapauksena. Eivät kestä sitä, että mies yksinomaan roikkuu heissä ja pitäisi kummallakin olla sitä "omaa aikaa kavereiden kaa" jne.
Ihmisiä joiden ei kannata olla Tinderissä:
- yksinäiset
- työttömät
- kouluttamattomat tai matalasti koulutetut
- aikuiset kokemattomat
- rumat
- tylsät
- lyhyet miehet
Mä en koe itseäni yksinäiseksi, vaikka oon yleensä ihan yksin ja on mulla pari ystävääkin, mutta asuvat toisella puolella Suomea, joten nähdään kerran tai pari vuodessa. Tinderissä en oo ihan kehdannu asian oikeaa laatua paljastaa, joten sanon kyllä että hyvät ystävät asun muualla, mutta annan ymmärtää että mulla on myös tuttuja lähistöllä, vaikka ei olekaan. Jos en olisi Tinderissä en tapaisi ikinä miehiä, joten pakko vähän kaunistella totuutta, ja tuntisin itseni ihan luuseriksi, jos myöntäisin, että näen kavereita niin harvoin.
Näin mututuntumalla veikkaisin, et yksinäisyys tai ainakin vähäkaverisuus voi olla nykyään hyvinkin yleistä. Sinne Tinderiin ehkä vain päätyy helpoiten he, jotka kykenevät pitämään yllä "sosiaalinen, hyvännäköinen, ihana" -tyypin kuvaa.
Näin suht yksinäisenä naishenkilönä voisin ainakin kuvitella meneväni treffeille yksinäisen miehen kanssa, kunhan muuten tykkäisin tyypistä. :) Varmaan ois helpompikin tulla juttuun toisen yksinäisen kuin yltiösosiaalisen seurapiirileijonan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- yksinäiset
- työttömät
- aikuiset kokemattomat
- rumat
- tylsät
- lyhyet miehet
Nuo kaikki pätevät kyllä miehiin, mutta naisiin korkeintaan tuo rumuus jos sekään.
Vierailija kirjoitti:
- yksinäiset
- työttömät
- aikuiset kokemattomat
- rumat
- tylsät
- lyhyet miehet
Voin vahvistaa. Tai ei ainakaan, jos oot kaikkia noista.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinua tullaan panemaan sieltä, mutta jos viitsisit oikeassa elämässä lähestyä edes yhtä miestä niin voisit saada parisuhteen ja aidon rakkauden.
Ei ole ainakaan mitään syytä miksei kannattaisi. Miten voi saada mitään kontakteja ulkomaailmaan, jos ei uskalla yrittää? Yksinäiset ovat ei-yksinäisiä parempia lukemaan sosiaalisia viestejä (googlatkaa, en jaksa kaivaa) ja ehkä heillä on suurempi mahdollisuus saada tinderistä parisuhde eikä pelkkää seksiä. Joku ei-niin-herkkä käy ehkä treffeillä niin paljon, että lopulta kyllästyy ja jättää koko paskan. Ja ei kai yksinäinen edes haluaisi jotain täysin itsensä vastakohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yksinäiset
- työttömät
- aikuiset kokemattomat
- rumat
- tylsät
- lyhyet miehetNuo kaikki pätevät kyllä miehiin, mutta naisiin korkeintaan tuo rumuus jos sekään.
Ehkä. Kun mietin ei nuo olis mulle miehenä hylkäyskriteereitä.
Miksi kokematon edes olisi Tinderissä?
Sinkkumiehet on usein aika yksinäisiä. Pari kaveria niillä saattaa olla, mutta enimmäkseen etsivät naista tai ovat lastensa kanssa. Joskus käyvät äitiään moikkaamassa. Aikuisen sinkkumiehen kaverit on yleensä naimisissa.
Naisilla saattaa olla kavereita, mutta perheelliset naiset ei usein mitenkään hengaa kavereiden kaa vaan hoitavat lapsiaan ja viesteilevät frendien kanssa.