Päätin nyt alkaa tehdä miehelle seksialoitteen vähintään kerran viikossa, maksoi mitä maksoi
Enkä yhtään loukkaannu jos tulee pakkeja. Jos pelkkiä pakkeja tulee 6kk niin ero.
Kommentit (25)
Millä prosentilla pitää tulla toimintaa, että suhde jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
En ole sitä päättänyt. Ap
Oletko jo tänään polvistunut eteen ja vetänyt housut alas?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo tänään polvistunut eteen ja vetänyt housut alas?
En vielä, koska ei ole ollut lapsivapaata hetkeä ja sain idean vasta äsken saunassa. Ap
Minulla oli päinvastainen ongelma, kun miehellä oli tapana erottaa seksi muusta elämästä. Että jos et anna ilman imurointia, olet kiristäjä. Meni niin tai näin olin liian väsynyt sekstaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli päinvastainen ongelma, kun miehellä oli tapana erottaa seksi muusta elämästä. Että jos et anna ilman imurointia, olet kiristäjä. Meni niin tai näin olin liian väsynyt sekstaamaan.
Siis miten jos mies ei imuroi, ei seksiä? Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jos mies ei imuroi, ei seksiä? Vai miten?
Eikun imuriseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä selittelyä. Ettäkö ihan imuroinnista väsähdät niin, ettei selällään pötköttely enää onnistu?
Olis kannattanut tarjota fiksummin eikä peräss huutamalla sillä muualla piiraassa sentään makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pitää määritellä etukäteen ja tehdä miehelle selväksi. Et kai muuten voi laittaa sitä varoituksen jälkeen pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pitää määritellä etukäteen ja tehdä miehelle selväksi. Et kai muuten voi laittaa sitä varoituksen jälkeen pihalle?
Ei ole mitään sellaisia kriteerejä. No ehkä se, että jos kertaakaan puoleen vuoteen ei seksiä ole niin... Ap
Joudutko maksamaan seksistä? Kertamaksu vai könttäsumma?
Mikset sä voi vain sanoa sille että kerran viikossa seksiä, tai tulee ero?
Vierailija kirjoitti:
Joudutko maksamaan seksistä? Kertamaksu vai könttäsumma?
Paha ainakaan rahalla maksaa kun on yhteinen talous... ap
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole niin vaativa. Ei siinä olisi mitään järkeä kun lapsiakin on. Ap
Toivottavasti olet itse aktiivinen "hommissa". Aika rasittavaa pitemmän päälle jos mies joutuu aina hoitamaan kaikki hommat kummankin puolesta. Näin vinkkinä.
yks sinkkumies hämeestä kirjoitti:
Toivottavasti olet itse aktiivinen "hommissa". Aika rasittavaa pitemmän päälle jos mies joutuu aina hoitamaan kaikki hommat kummankin puolesta. Näin vinkkinä.
Aloitteen tekemiseen sisältyy mielestäni aktiivisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole niin vaativa. Ei siinä olisi mitään järkeä kun lapsiakin on. Ap
Höpsistä, aikataulutettu seksi on kaikkein helpoin toteuttaa. Spontaanit sekstaamiset saat kyllä unohtaa pienten lasten kanssa eläessä.
Oikein hyvä taktiikka, saman tien vaikka useammin ehdotat