Mitä asioita voi olettaa normaalin parisuhteen sisältävän?
Mitä arjen asioita mielestäsi normaali parisuhde sisältää? Olisi kiva kuulla mielipiteitä, koska koen olevani niin kummajainen parisuhteessani.
Meillä on kolme lasta. Ne ovat toki pieniä, mikä aiheuttaa tiettyä haastetta. Minusta olisi silti normaalia pussata joskus. En edes muista että millloin olisimme pussanneet. Minusta olisi normaalia kertoa lapsiperheessä aikataulunsa toiselle. Joudun aina lypsämään tiedon, että milloin toinen esim. tulee töistä kotiin tai mikä työvuoro hänellä on. Olisi mukava joskus suunnitella perheelle jotain yhteistä tekemistä. Jne. Olenko minä romantikko tai liian vaativa nainen?
Kommentit (9)
En mä tiedä. Mä istun tässä sohvalla pelkkä minihame päällä, koska on niin hemmetin kuuma, ja mies tuli siihen viereen virnuilemaan ja kysyi, miksi kaivan silmää keskarilla. Vastasin kaivelleeni juuri alapäätäni etusormella.
Meillä on omat tietokoneet ja näppikset.
No huhhuh. Mä oon vaan sopeutumassa tähän, että mies menee niin kuin tykkää. Jos ei halua perheenä viettää aikaa, niin en voi pakottaa. Menen omissa menoissani kohtuullisesti, mutta niistä joudun aina ilmoittelemaan. Odotan, että lapset kasvaa, ja sitten sanon heipat. Mielummin virallisesti yksin kuin näin.
Normaalius on yliarvostettua. Tärkeintä on, että saatte arkenne sujumaan, oli tapa normaali tai ei.
Pussaaminen saattaa johtaa seksiin ja lapsiluvun kasvamiseen. Siksi sitä tulee välttää.
Aikataulujen synkronointi saattaa johtaa lisääntyneeseen vapaa-aikaan, mikä saattaa johtaa seksiin ja lapsiluvun kasvamiseen. Siksi sitä tulee välttää.
Yhteisen puuhastelun suunnittelu saattaa johtaa aikataulutettuun seksiin ja lapsiluvun kasvamiseen. Siksi sitä tulee välttää.
Meillä arki suunnitellaan ja pyöritetään yhdessä, kumpikin tekee "töitä" tasapuolisesti yhteisen arjen eteen. Muuten olemme paljon omissa oloissamme. Tänäänkin olemme touhunneet omia puuhiamme pitkin päivää, syömään istahdimme yhdessä. Illalla kuitenkin kietoudumme toisiimme ja nukumme kiinni toisissamme edelleen, vaikka yli 10 vuotta yhdessä ollaan jo oltukin.
Tämä on meidän normaali, muilla se on voi olla jotain aivan muuta :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä arjen asioita mielestäsi normaali parisuhde sisältää? Olisi kiva kuulla mielipiteitä, koska koen olevani niin kummajainen parisuhteessani.
Meillä on kolme lasta. Ne ovat toki pieniä, mikä aiheuttaa tiettyä haastetta. Minusta olisi silti normaalia pussata joskus. En edes muista että millloin olisimme pussanneet. Minusta olisi normaalia kertoa lapsiperheessä aikataulunsa toiselle. Joudun aina lypsämään tiedon, että milloin toinen esim. tulee töistä kotiin tai mikä työvuoro hänellä on. Olisi mukava joskus suunnitella perheelle jotain yhteistä tekemistä. Jne. Olenko minä romantikko tai liian vaativa nainen?
Miksi ihmeessä teit kolme lasta ja vielä liian pienillä ikäeroilla miehen kanssa joka ei ole parisuhteessa sun kanssa? Sähän olet siinä yksin. Mikä muuttuisi jos eroaisit heti? Ehkä mies olisi lasten kanssa enemmän kuin nyt ja sinä voisit löytää miehen joka rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä teit kolme lasta ja vielä liian pienillä ikäeroilla miehen kanssa joka ei ole parisuhteessa sun kanssa? Sähän olet siinä yksin. Mikä muuttuisi jos eroaisit heti? Ehkä mies olisi lasten kanssa enemmän kuin nyt ja sinä voisit löytää miehen joka rakastaa sinua.
Pussaaminen on kyllä inhottavaa, mutta aikataulut pitäisi olla molempien tiedossa. Itse koulutin miehen heti kertomaan suunnitelmansa ja aikataulunsa siten, että mikäli ei niitä kertonut etukäteen, minulla oli aina muuta menoa sovittuna kun hän olisi halunnut tavata tai tehdä jotain yhdessä. En kertakaikkiaan suostunut päivystämään koska herralle sopii ilmestyä. Elin vaan normisti omien aikataulujeni mukaan.