Miten saan 500 euroa lisätuloja kuukaudessa
Kommentit (21)
Osa-aika myyjäksi. Teet ilta- ja viikonloppuvuoroja, jos siis sinulla on jo päivätyö.
Teet töissäsi ylitöitä. Otat toisen työn tai teet sukulaisille hommia pientä korvausta vastaan. Pienennät omaa kulutusta...kilpailuta sähkö, vakuutus, netti, puhelin. Syö säästeliäästi halvemmalla. Lopeta alkoholi, tupakan käyttö. Myyt ylimääräistä tavaraa.
Laita 340 000 Bank Norwegianin tlille. 1.75% korolla saat tun himoisemasi summan joka kuukausi.
Jos nyt kuitenkin opettelisit budjetoimaan ja karsisit kaiken ylimääräisen määräajaksi elämästäsi. Silloin riittäisi pienempikin summa. Rahaa voisit käyttää muuhunkin kuin ihan välttämättömään vasta siinä vaiheessa kun sulla ois tilillä tonnin puskuri ja velat maksettu veks.
Nämä istut pankin päällä, makaat puoli tuntia selälläsi 5x/kk ovat jo loppuun kulutettuja juttuja. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin kannattaa varmaan olla vain hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin myy persettäs. Helpolla hyvät tulot.
Mullakin on perse.
t. Mies
Että näin kirjoitti:
Teet töissäsi ylitöitä. Otat toisen työn tai teet sukulaisille hommia pientä korvausta vastaan. Pienennät omaa kulutusta...kilpailuta sähkö, vakuutus, netti, puhelin. Syö säästeliäästi halvemmalla. Lopeta alkoholi, tupakan käyttö. Myyt ylimääräistä tavaraa.
En käytä alkoholia, en tupakoi
Tee pienen pieni pankkiryöstö joka kuukausi.
En käy töissä ja 100-200 riittäisi myös aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä istut pankin päällä, makaat puoli tuntia selälläsi 5x/kk ovat jo loppuun kulutettuja juttuja. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin kannattaa varmaan olla vain hiljaa.
Kysyttiin miten saa lisätienestiä ja tuo on helpoimpia tapoja mitä löytyy.
Älä ole niin tuomitseva ja suvaitsematon.
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on se helpoin ja nopein keino tienata se 500e/kk ylimääräistä.
Töitä lisää. Itsellä aikanaan oli sama homma, jaoin sanomalehteä. Se oli sitä paitsi kesällä tosi hyvä homma, kesäyönä fillaroin ja siitä sai vielä rahaa. Otin vain aina jonkun sijaisuuden 1-5 viikkoa ja sillai jaksoi hyvin vaikka oli normi päivätyö sitten lisäksi.
Toisessa ketjussa iloitaan avoimesti sille ajatukselle, miten hienoa olisi jos kaikki miehet kastroitaisiin.
Täältä poistetaan täysin asiallisia ehdotuksia lisätienestien saamisesta ruumiillista mielihyvää ja iloa tuottamalla.
Luulisi kognitiivisen dissonanssin sattuvan ylläpitäjiä päähän.
Laita tyhjänä oleva sijoitusasuntosi vuokralle. Hyvällä sijainnilla voi tulla tuon verran nettona.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ennustajantöitä löytyy?
Eiköhän noita löydy kun googlaa
Missä asut. Jos asut meren vieressä niin itse ainakin saan tuloja kalastamalla ja myymällä kalaa. Ahven menee aina kaupaksi ja minä olen saanut 10 vuodessa jo vakioasiakkaat jotka ostaa kalaa. Kyllä minä olen sen 500 euroa kk tienannut mutta työtäkin siinä on kun pitää joka aamu herätä aikaisin ja lähteä kalaan. Taas huomenna aamulla menen verkot nostamaan.
Ennustaja ja seksipuhelin. Ite teen.