Onko ala-asteella kevätjuhlaa??
Wilmassa on vaan maininta että koulua oppilailla 8-10 silloin. Kun minä olin alakoulussa, niin ei ollut mitään juhlia minne vanhemmat olisi kutsuttu. Ainoastaan joulujuhliin. Päättäisjuhlat oli 9.luokalla jonne tuli vanhemmat sitten.. Olen siis syntynyt vuonna 1990, et en tiedä miten tänä päivänä. Lapseni on ekalla, eikä oikein itsekkään tiennyt onko vanhemmille mitään juhlia.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli. Siellä jaettiin stipendit ja hymypatsaat.
Se hymypatsas on jotenkin creepy.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys 6. luokalla, jolloin kutsuttuina oli vanhemmat. Muuten kevätjuhlat olivat koulun sisäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys 6. luokalla, jolloin kutsuttuina oli vanhemmat. Muuten kevätjuhlat olivat koulun sisäisiä.
Niin siis tuota tarkoitinkin. Oli meilläkin siis koulun sisäiset kevätjuhlat, mutta ei sinne vanhempia kutsuttu, ainoastaan joulujuhliin ja 9.luokan päättäjäisiin. Saatto toki 6.luokallaki olla, en muista yhtään. - Ap
riippuu koulusta. meidän lasten koulussa on jokakevät juhlat kaikille
13wee tyttö kirjoitti:
Tietysti on.
Missä jokakeväinen suvivirsi-keskustelu?
Meidän lasten alakoulussa oli vanhemmille sekä kevät- että joulujuhla joka vuosi. Todistusten jakopäivänä oli myös 6. vanhemmille ja koululaisille yhteinen tilaisuus jossa 6 luokkalaiset kukitettiin ja rehtori piti puheen näille yläkouluun siirtyville.
Vierailija kirjoitti:
13wee tyttö kirjoitti:
Tietysti on.
Missä jokakeväinen suvivirsi-keskustelu?
En ole antamassa vastauksia.