Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:n elämää grillasin eilen lapsille naudan ulkofilepihvit, itse söin makkaraa :(

Vierailija
27.05.2018 |

Ei niin, etteikö pihvi olisi maistunut minullekin. Rahat vähissä, aina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen pihvi punaista lihaa on liikaa kerralla. Mikset leikannut pihvejä viipaleiksi ja jakanut useampaan osaan. Kasvikset ovat halvempia kuin liha, joten reilustu niitä lisäksi. Esim. kesäkurpitsaa saa nyt alle kahden euron kilo. Typerää tuollainen.

Juuri näin. Ja tyhmät alapeukuttaa.

Vierailija
22/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovimestarini grillasi minulle hummeria, hyvää oli. Nyt katselen kartanoltani kuinka tummahipiäiset työläiset keräävät puuvillaa pelloiltani ja kuuntelen kuinka yksinäiset askeleeni kaikuvat Picasson maalauksia täynnä olevilta käytäviltä. Rahaa on muttei onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa on ollut aika paljon tiukempaa. Ex.n kanssa viikko-viikko sopimus.

Söin yksin ollessani viikon puuroa. Oli tullut pari laskua, enkä halunnut käyttää säästöjä, täysin oma valinta.

Minulla on lasten ollessa poissa virolainen työmies alivuokralaisena su/ma - pe ja lähtiessään hän osti minulle hedelmiä ja säilykkeitä.

Ensi kerralla jakakaa.

Vierailija
24/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ulkofile on ihan onnetonta grilattavaa. Siitä saa kengänpohjat. Todennäköisesti sinä söit paremmin, kun söit grillimakkara .

Grilliin sopii parhaiten vähän rasvaa sisältävä pihvi. Joko entrecote tai porsaan kassler.

Ulkofile pitäisi nuijia vähintään sitten lehtipihviksi ja jättää osin raa'aksi, muuten se on sitkeää.

Tai kypsentää padassa tai kastikkeeksi.

Vierailija
25/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, kärsi, kirkkaaman kruunun saat! Taas yksi marttyyriäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän