Naisystävän karmiva tapa!
Olen joskus huomannut miten hän haistelee käytettyjä vaatteitani. Esimerkiksi eilen olin mennyt nukkumaan ennen häntä, olin heittänyt t-paidan lattialle ja kun hän tuli nukkumaan luuli että olin jo nukahtnaut, katsoin kuitenkin silmät vähän raollani miten hän poimi t-paitani lattialta, laittoi sen naamalleen ja otti syvän sisään hengkäyksen, sitten hän taitteli t-paidan tuolille muiden vaatteiden päälle. Jotenkin tosi karmivaa? Miksi pitää haistella toisen vaatteita?
M26
Kommentit (39)
Haisteli oletko ollut uskollinen vai haiseeko sihteerikön hajuvesi.
Nauti vielä, kun tuota huumaa kestää. Se tykkää sun hajusta, tämänhän sä varmaan halusit kuulla? Tai ehkä se vaan haistaa ensin, että voiko se laittaa sun hikivaatteet omiensa sekaan.
Nuuhkaisen omatkin paitani, ei ole tahroja, joten haju kertoo, joko pitää panna pesuun. Liian kiltti nainen sinulla, kyllä se kohta kyllästyy sinuun sottapyttyyn. Aikuinen ei visko vaatteita lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Karmivaa tässä on se, että sinä et ilmeisesti ole millään tavoin kykeneväinen huolehtimaan hygieniastasi ja vaatteidesi puhtaudesta.
Karmivinta on kyllä se, että naisesi alistuu tuollaiseen kotiorjuuteen ja kerää lattialta sinun vaatteitasi ja joutuu haistella, että onko ne tarpeeksi puhtaat vielä.
Mihin ihmeen orjuuteen jos itse omine lupineen noukkii ja nuuskii toisten vaatteita? Pistä valot päälle.
Piereskele siihen paitaan ja katso minkälainen reaktio siitä tulee.
Karmivaa (tai hyytävää kuten nykyään sanotaan) olisi ollut, jos olisi katsellut ympärilleen, työntänyt paidan persevakoonsa ja vedellyt sitä siellä ja sen jälkeen asetellut paidan nätisti ja tullut viereesi kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkaisen omatkin paitani, ei ole tahroja, joten haju kertoo, joko pitää panna pesuun. Liian kiltti nainen sinulla, kyllä se kohta kyllästyy sinuun sottapyttyyn. Aikuinen ei visko vaatteita lattialle.
Täh? Jos laitan saman paidan aamulla päälle niin ketä se haittaa jos heitän sen yöksi lattialle?
Ap
Eikö äiskä ole opettanut viemään likavaatteita pyykkikoriin. Ei ne kuulu lattialle. Haittasi naisystävää kun nosti pois. Senkin possu.
Vierailija kirjoitti:
Karmivaa (tai hyytävää kuten nykyään sanotaan) olisi ollut, jos olisi katsellut ympärilleen, työntänyt paidan persevakoonsa ja vedellyt sitä siellä ja sen jälkeen asetellut paidan nätisti ja tullut viereesi kaikessa rauhassa.
Hyvä vinkki! ”Jos et viitsi paitaa hyllyttää, tulee vaimo ja paidan pyllyttää.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki! ”Jos et viitsi paitaa hyllyttää, tulee vaimo ja paidan pyllyttää.”
Meillä muijan pylly hyllyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Jos laitan saman paidan aamulla päälle niin ketä se haittaa jos heitän sen yöksi lattialle?
Ap
Kaiketi tyttöystävääsi haittaa, kun hän kerran nostelee niitä pois lattialta. Kauankohan sulla menisi ylimääräistä aikaa, jos laittaisit sen paidan tuolille lattian sijaan? Menisikö jopa kymmenen sekuntia vai luuletko että selviäisit viidellä?
Itse teen samalla tavalla ja nuuskin mieheni paitoja, varsinkin kun mies on työmatkoilla ja ikävä iskee. Pidän hänen hajustaan.
Mieheni kuoli talvella. Silloin tällöin nuuhkin hänen puseroaan ja kaipaan niin valtavasti. Pelkään sitä päivää, kun en enää tunne hänen tuoksuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sen takia se niitä vaatteita haistelee, että onko puhdas vai pesun tarpeessa. Ei tajua, että käyttökelpoiset vaatteet kuuluu sun mielestä lattialle. Yleensä ne vaihtoedot on, likaiset pyykkikoriin, käyttökelpoiset huomennakin puettavat tuolin/pöydän reunalle ja pestyt kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tapa.. Tuntuu että naisesi on bsykopaatti.
Tarkoitit pyskobaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tapa.. Tuntuu että naisesi on bsykopaatti.
Tarkoitit pyskobaatti.
Eiku zykobaatti.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuoli talvella. Silloin tällöin nuuhkin hänen puseroaan ja kaipaan niin valtavasti. Pelkään sitä päivää, kun en enää tunne hänen tuoksuaan.
Voi ei.. Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin tätä lukiessa. En voi kuvitellakaan, miltä rakkaan kumppanin menetys tuntuu. Kaikkea hyvää sinulle.
Minäkin haistelen, rakastan kultani tuoksua 😍