Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän karmiva tapa!

Vierailija
27.05.2018 |

Olen joskus huomannut miten hän haistelee käytettyjä vaatteitani. Esimerkiksi eilen olin mennyt nukkumaan ennen häntä, olin heittänyt t-paidan lattialle ja kun hän tuli nukkumaan luuli että olin jo nukahtnaut, katsoin kuitenkin silmät vähän raollani miten hän poimi t-paitani lattialta, laittoi sen naamalleen ja otti syvän sisään hengkäyksen, sitten hän taitteli t-paidan tuolille muiden vaatteiden päälle. Jotenkin tosi karmivaa? Miksi pitää haistella toisen vaatteita?

M26

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "karmivaa" tässä nyt on? Pitää ilmeisesti ominaistuoksustasi, mikä on mielestäni hyvä merkki. Eri asia, jos innokkaasti nuuhkisi käytettyjä kalsareitasi. Kyseessä oli kuitenkin paita, joten tuskin oli paskatahrainen tms.

Vierailija
2/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne likaisia? Haiseeko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen täytyy todella pitää sinusta.

Vierailija
4/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain oudosta syystä ko. naikkonen diggaa susta. No eiköhän aika korjaa tämänkin asian.

Vierailija
5/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus tungen nenäni poikaystävän kainaloa kohti kuin koira. Rakastan hänen ominaistuoksuaan yhdistettynä deodoranttiin :) T. N24

Vierailija
6/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä "karmivaa" tässä nyt on? Pitää ilmeisesti ominaistuoksustasi, mikä on mielestäni hyvä merkki. Eri asia, jos innokkaasti nuuhkisi käytettyjä kalsareitasi. Kyseessä oli kuitenkin paita, joten tuskin oli paskatahrainen tms.

Voi myös haistella, meneeko pyykkiin vai onko vielä käyttökelpoinen. Todella karmivaa :D

Vierailija
7/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi tarkisti pitäisikö paitasi panna pyykkiin.

Vierailija
8/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus tungen nenäni poikaystävän kainaloa kohti kuin koira. Rakastan hänen ominaistuoksuaan yhdistettynä deodoranttiin :) T. N24

Ai nuuskutat ja livot samalla kieltäsi ja maiskuttelet?

Vierailija
9/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväsi tarkisti pitäisikö paitasi panna pyykkiin.

Hihii "panna"

Vierailija
10/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa hellää kosketustasi.

Vierailija
11/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittelet vaatteita lattialle? 

Vierailija
12/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli lukenut täältä, että feromoneista voi päätellä kumppanin sopivuuden. Tavallaan voikin "tuoreeltaan", esim halatessa.

Mutta, ei vaatteista jotka ei ole enää päällä.

Vierailija
13/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen puolison paitoja tietääkseni, pitääkö ne pistää pyykkikoriin. Sukkien ja kalsareiden haistelun jätän väliin :D

Vierailija
14/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karmivaa on tässä yhteydessä vähän väärä sana. Karmivaa olisi, jos hän kävisi läpi tavarasi, stalkkaisi sinua, olisi väkivaltainen yms. mutta vaatteiden haistelu karmivaa? On sullakin ongelmat.

Vierailija
15/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä järkytti minuakin, aika siivota huone.

Vierailija
16/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miks haistelee... kyllä mäkin tyttöystävääni haistelen kun ollaan esmes saunan jälkeen kattomassa leffaa. Hyvältä tuoksuu!

Vierailija
17/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haistelen puolison paitoja tietääkseni, pitääkö ne pistää pyykkikoriin. Sukkien ja kalsareiden haistelun jätän väliin :D

Ja miksei se puoliso laita itse niitä pyykkikoriin? Ihmetyttää nämä mammojen järjestelyt, äijät heittelevät vaatteet lattioille ja muijat käy haistelemassa, mitkä pitää viedä pyykkikoriin😳

Vierailija
18/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloittajalle: kumpi teidän taloudessanne hoitaa pyykit?

Vierailija
19/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi miettiä elämäsi prioriteettejä kun nipotat tuntemattomalle miehelle netissä.

Toisille se jatkuva nalkuttaminen on luontaista.

Vierailija
20/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivaa tässä on se, että sinä et ilmeisesti ole millään tavoin kykeneväinen huolehtimaan hygieniastasi ja vaatteidesi puhtaudesta. 

Karmivinta on kyllä se, että naisesi alistuu tuollaiseen kotiorjuuteen ja kerää lattialta sinun vaatteitasi ja joutuu haistella, että onko ne tarpeeksi puhtaat vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi