Kannattaa mennä katsomaan Solo: A Star Wars Story
Jos joku täällä boikotoi uusia Star Wars -leffoja The Last Jedi:n tuottaman pettymyksen takia, kannattaa mennä katsomaan ainakin Solo, joka on TLJ:n täydellinen vastakohta.
Itse siis vihasin TLJ, mutta Solo oli superviihdyttävä pakkaus. Menen varmana uudestaan. Ja lopun yllätys oli kaltaiselleni fanille ihan parasta. Kuten myös suomalainen Joonas Suotamo Chewbaccana, erinomainen suoritus.
Kommentit (4)
Mun mielestä se traileri näytti tosi tylsältä. Aion ladata netistä kun se tulee parin kuukauden päästä 1080p versiona.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se traileri näytti tosi tylsältä. Aion ladata netistä kun se tulee parin kuukauden päästä 1080p versiona.
Markkinointi on tällä leffalla ollut todella surkeaa, mutta hyvä elokuva se on, kunhan asennoituu niin, että osaa odottaa seikkailua kaukaisen galaksin alamaailmassa, eikä mitään elämää suurempaa. Ja lopun cameorooli sai ainakin minut odottamaan tarinalle jatkoa.
Niin ja siis syy, miksi tein tämän aloituksen, on yksinkertaisesti itsekkyys - haluaisin nähdä tämänkaltaisia Star Wars -leffoja enemmänkin, joten toivon ettei se floppaa.