Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini taitaa olla tätinainen

Vierailija
27.05.2018 |

Olemme viisikymppisiä, mutta hän luulee olevansa kolmikymppinen. Hän haluaa käydä opiskelijoiden diskoissa ja valittaa, että oman ikäisten (esim 40-60 v) paikoissa kaikki ovat liian vanhoja.

Sanoin kaverilleni vihdoin ihan suoraan, että en enää kehtaa mennä niihin nuorisodiskoihin, se tuntuu ihan liian nololta. Tunnen itseni yli-ikäiseksi siellä ja se on kiusallista. Hän loukkaantui pahasti. Kuulemma ne nuotisodiskot ovat yäynnä mridän ikäisiämme (eivät todellakaan ole) ja että kaikki siellä luulevat meitä kolmikymppisiksi (eivät todellakaan luule).

Kaveri luulee olevansa siis kolmikymppisen näköinen, koska aina joku kolmikymppinen mies siellä loppuillasta tulee vonkaamaan ja sanoo, että "Eiii, et mitenkään voi olla viusikymppinen, luulin sinua maksimissaan kolmikymppuseksi" ja sitten peitto heiluu.

Kaverini on aivan mielettömän kaunis, oikeasti nuorekas (siis ei nuori, vaan nuorekas) ja hyvännäköinen. Oman ikäisille miehille hän olisi 10/10 ja superlottovoiton tasoa. Voisi siis valikoida omasta ikäluokastaan kaikista huipuimman täydellisimmän ja komeimman ja fiksuimman miehen ja se mies olisi ihmeissään, että kuinka häntä onni näin potkaisi. Mutta ei. Kaverini kokee "olevansa sisältä nuori", eikä kertakaikkiaan hahmota, että niin ihan kaikki muutkin tuntevat olevsnsa sisältä nuorempia kuin ikä on paperilla.

Anteeksi tämä purkaus. Saatte nyt haukkua minut kateelliseksi jne, mutta en ole, vaan minulla on mielestäni maailman täydellisin mies jo itselläni. Ja olen itsekin nätti ja nuorEKAS, mutta en nuorI. Haluaisin käydä kaverini kanssa joskus meidän ikäisten paikoissa ja bilettää niissä ja pitää hauskaa. Se olisi kivempaa kuin kokea itseäni ikälopuksi opiskelijspaikoissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasariteini kirjoitti:

Minä tiedän olevani keski-ikäinen ja näyttäväni keski-ikäiseltä. Silti käyn mielelläni tanssimassa yökerhoissa, joissa valitettavasti suurin osa muista kävijöistä on itseäni nuorempia. Minua ei kuitenkaan hävetä enkä mieti, mitä muut asiasta ajattelevat. Onhan minulla vaimo tai kavereita mukana, joten en vokottele 20 vuotta nuorempia naisia.

Tuossa on se ero, ettet kuitenkaan luule olevasi saman ikäinen kuin ne 20 v nuoremmat siellä. Eri asia siis. Ajattrle, miten noloa, jos luulisit ja katselisit siksi aillä silmällä niitä 20 v nuorempia tyttökä ja luulisit oikeasti olevasi heidänkin mielestäänsamaa ikäluokkaa.

Tai jopa parempi saalis. Setämiespuolella pöhöttyneet, leuttomat ja kaulattomat nappipippelipapat ovat vakuuttuneita oman miehisyytensä paremmuudesta verrattuna vaikka nyt kaksivitoseen mieheen.

Vierailija
22/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasariteini kirjoitti:

Minä tiedän olevani keski-ikäinen ja näyttäväni keski-ikäiseltä. Silti käyn mielelläni tanssimassa yökerhoissa, joissa valitettavasti suurin osa muista kävijöistä on itseäni nuorempia. Minua ei kuitenkaan hävetä enkä mieti, mitä muut asiasta ajattelevat. Onhan minulla vaimo tai kavereita mukana, joten en vokottele 20 vuotta nuorempia naisia.

Tuossa on se ero, ettet kuitenkaan luule olevasi saman ikäinen kuin ne 20 v nuoremmat siellä. Eri asia siis. Ajattrle, miten noloa, jos luulisit ja katselisit siksi aillä silmällä niitä 20 v nuorempia tyttökä ja luulisit oikeasti olevasi heidänkin mielestäänsamaa ikäluokkaa.

Jep. Minulla on yksi hyvä kaveri, mikä viinaa saatuaan hankkiutuu nuorison seuraan. Tunnen aina myötähäpeää, kun se yrittää hauskuuttaa itseään 20 vuotta nuoremia miehiä ja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toi kuva on hyvä keino! Todellakin voi palauttaa maanpinnalle. Eikä teidän suhde mene piloille kun hän itse tajuaa miten vanha on :)

Ps kiinnostaisi kyllä tavata kaverisi, kuulostaa kuumalta :D

Vierailija
24/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariteini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasariteini kirjoitti:

Jep. Minulla on yksi hyvä kaveri, mikä viinaa saatuaan hankkiutuu nuorison seuraan. Tunnen aina myötähäpeää, kun se yrittää hauskuuttaa itseään 20 vuotta nuoremia miehiä ja naisia.

Tunnen sekä myötähäpeää kaveeini puokesta että myös omasta puolestani, kun olen siellä teinien keskellä hänen kanssaan ja tiedän, miten ne nuoret luulevat minuakin ikäharhaiseksi.

Ap

Vierailija
25/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai jopa parempi saalis. Setämiespuolella pöhöttyneet, leuttomat ja kaulattomat nappipippelipapat ovat vakuuttuneita oman miehisyytensä paremmuudesta verrattuna vaikka nyt kaksivitoseen mieheen."

Hieno kuvaus setämiehistä! Nappipippelipapat 😂😂😂

Vierailija
26/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa apn kaveria! Just täydellisen kuuloinen. Minkä ikäisistä miehistä pitää? Ja minkä tyyppisistä?

Vierailija
27/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneliin!

Vierailija
28/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyseltiin mitkä olisi hyviä paikkoja Helsingissä keski-ikäisille. Yksi voisi olla ainakin Kalle (Ravintola KaarleXII). Siellä käy paljon myös alle kolmekymppisiä, mutta ei ole ainakaan omasta mielestäni mikään teinidisco missä olisi "noloa" käydä. Ikäraja taitaa olla 24, eli ihan kaikista nuorimmat eivät yleensä edes pääse sinne. Olen itse 26 v eli en ole ihan varma millaisena paikka näyttäytyy esim nelikymppisille. Kuitenkin joka kerta kun olen siellä käynyt siellä on ollut näitä keski-ikäisten porukoita. 

Vierailija
29/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko näin 25 veenä kommentoida, että jos itse olisin 40-50-vuotiaana suunnilleen samannäköinen ja -painoinen kuin nykyään ja parikymppiset miehet vielä haluaisivat harrastaa asioita kanssani niin... a) En varmaan ees mainitsisi ikääni kenellekään ja b) tulisi kyllä suuri houkutus ja toimia kuin kaverisi, eli harrastaa peitonalaisia asioita nuorten miesten kanssa.

Joten olen pahoillani, mutta ymmärrän kaveriasi. Kyllä varmaan itekin noissa paikoissa pyörisin, jos kukaan ei katsoisi kummeksuen. Eri juttu, jos keski-ikäisyys paistaisi silmään.

Vierailija
30/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBS kirjoitti:

Pakko näin 25 veenä kommentoida, että jos itse olisin 40-50-vuotiaana suunnilleen samannäköinen ja -painoinen kuin nykyään ja parikymppiset miehet vielä haluaisivat harrastaa asioita kanssani niin... a) En varmaan ees mainitsisi ikääni kenellekään ja b) tulisi kyllä suuri houkutus ja toimia kuin kaverisi, eli harrastaa peitonalaisia asioita nuorten miesten kanssa.

Joten olen pahoillani, mutta ymmärrän kaveriasi. Kyllä varmaan itekin noissa paikoissa pyörisin, jos kukaan ei katsoisi kummeksuen. Eri juttu, jos keski-ikäisyys paistaisi silmään.

Nyt luulet noin, koska olet vielä nuori. Odotas kun sinulla on 40-50-vuotiaana itselläsi teinipoika eli olet äiti, niin ajatus seksistä sellaisten kanssa kuuluu pedo-osastoon.

Vierailija
31/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyseltiin mitkä olisi hyviä paikkoja Helsingissä keski-ikäisille. Yksi voisi olla ainakin Kalle (Ravintola KaarleXII). Siellä käy paljon myös alle kolmekymppisiä, mutta ei ole ainakaan omasta mielestäni mikään teinidisco missä olisi "noloa" käydä. Ikäraja taitaa olla 24, eli ihan kaikista nuorimmat eivät yleensä edes pääse sinne. Olen itse 26 v eli en ole ihan varma millaisena paikka näyttäytyy esim nelikymppisille. Kuitenkin joka kerta kun olen siellä käynyt siellä on ollut näitä keski-ikäisten porukoita. 

Kävin Kallessa 24-35-vuotiaana. Minusta se on edelleen sen ikäisten mesta, en menisi viisikymppisenä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän