"Päästä naimisiin" ja "jäädä sinkuksi", vieläkö näitä viljellään?
Vieläkö sinkuksi jäämistä surkutellaan? Sinkut, miten olette kokeneet että teihin suhtaudutaan?
Kommentit (34)
Höh tuli edellinen viesti lähti vahingossa. Yleensä kylläkin oletetaan että syynä sinkkuudelle on liian korkea vaatimustaso. Ainakin meidän suvussa sinkkuina viihtyviä haukutaan krantuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän joka toinen nainen hokee mieheksi olettamalle henkilölle, jonka mielipide ei miellytä juuri noita: jäädä ilman naista ym.
Jos mies kirjoittaa törkeyksiä tai halventavia ilmauksia naisista, aivan järjettömiä vaatimuksia tai muita jyrkkiä mielipiteitä mm. naisten seksikäyttäytymisestä niin ainakin minulle tulee mieleen, että kuka tuollaista jaksaisi oikeassa elämässä. Ei kukaan jaksa olla hankalan ihmisen kanssa tekemisissä.
29 v ikisinkku (nainen) ja kaikki kyselevät (jopa äitini) olenko lesbo ja mikä mättää kun en saa miestä. Niin. Oisko vaikka ruma naama, pisamat ja pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän joka toinen nainen hokee mieheksi olettamalle henkilölle, jonka mielipide ei miellytä juuri noita: jäädä ilman naista ym.
Jos mies kirjoittaa törkeyksiä tai halventavia ilmauksia naisista, aivan järjettömiä vaatimuksia tai muita jyrkkiä mielipiteitä mm. naisten seksikäyttäytymisestä niin ainakin minulle tulee mieleen, että kuka tuollaista jaksaisi oikeassa elämässä. Ei kukaan jaksa olla hankalan ihmisen kanssa tekemisissä.
Ei ole kyse siitä ollenkaan. Olen saanut itse täysin asiallisilla kommenteilla osakseni. (Esimerkiksi tuollaisella minkä äsken esitin, tuohan on kaksinaismoralimia parhaimmillaan taas: "miestä" lyödään sillä, ettei tämä esiinny tiettyjen naisten enemmistön kriteerien mukaan sanomalla asioita, joita ei koskaan vastaavasti naiselle sanottaisi)
Olen heteronainen ja kannatan tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Olin muutama viikko sitten työsuojelukoulutuksessa ja siellä erään paikan työsuojeluvaltuutettu kertoi heillä olevan muutaman vanhapiian, jotka aina valittavat siitä, etteivät saa kesälomaansa heinäkuulle. Kyllä särähti korvaan ja sain todella pinnistellä, etten ruvennut rähisemään.
Että voi oikeasti olla nykypäivänä vielä tuollainen ajatusmaailma ja se, että ko. henkilö kertoo tuollaisen ääneen porukassa, jossa kaikki muut ovat hänelle vieraita, kertoo tietysti siitä, että hän itse kokee oman mielipiteensä niin normaaliksi ja yleiseksi, että sellaisen voi huoletta möläyttää vieraassa koulutusporukassa. Siinä on kyllä hyvin valittu työsuojeluasiamies :(
Tuohonhan voisi heittää sellasen vastakommentin, että meidän työpaikalla taas kaikenlaiset perheelliset ja parisuhteelliset on aina valittamassa, jos eivät saa kesälomaansa heinäkuulle. Mikä heidän yksinoikeus tuokin on olevinaan, elämä se on sinkuillakin. Vai onko sinkut muka ihmisoikeudettomia orjia, jotka kyllä joutaa pitää kesälomansa sitten kun räntää satelee. Raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ollenkaan. Olen saanut itse täysin asiallisilla kommenteilla osakseni. (Esimerkiksi tuollaisella minkä äsken esitin, tuohan on kaksinaismoralimia parhaimmillaan taas: "miestä" lyödään sillä, ettei tämä esiinny tiettyjen naisten enemmistön kriteerien mukaan sanomalla asioita, joita ei koskaan vastaavasti naiselle sanottaisi)
Olen heteronainen ja kannatan tasa-arvoa.
No annapa joku esimerkki, ei käy tuosta sinun ensimmäisestä kommentista selville.
Entäs sinkku jolla on kaksi lasta? On kelvannut kuitenkin jollekin jo. Esimerkiksi minä olen sellainen.
Naisille sinkkuus on enemmän valinta kuin miehelle. Valtaosa sinkkumiehistä on sinkkuja vasten tahtoaan eli jäävät sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
29 v ikisinkku (nainen) ja kaikki kyselevät (jopa äitini) olenko lesbo ja mikä mättää kun en saa miestä. Niin. Oisko vaikka ruma naama, pisamat ja pienet tissit.
Ihan varmasti kelpaisit miehille, et vain kelpuuta ketään joka susta kiinnostuisi vaan haluat vain niitä tasokkaimpia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina vähän säälittää sinkut. Mietin salaa mikä niissä on vikana kun eivät kelpaa kellekään.
Minä säälin parisuhteissa olevia. En ole nähnyt vielä yhtäkään onnelista parisuhdetta.
Olisihan tietenkin kätevää, että voi jakaa jonkun kanssa kulut.
Olisi kamalaa tapella kotona.
N
Olen naisena saanut sukulaisilta vaikka minkälaista ehdotusta itseni parantamiseen, että kelpaisin jollekin. Kirjallisuutta, ohjeen laihduttaa, laittaa kirjeenvaihtoilmoitus, ihan mitä tahansa, että pääsisin naimisiin.
Eivät tiedä montako miestä olen torjunut, kun haluan olla yksin. Sitä on näköjään mahdotonta käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina vähän säälittää sinkut. Mietin salaa mikä niissä on vikana kun eivät kelpaa kellekään.
Emme me sinun sääliäsi tarvitse. Iso osa meistä ei itse asiassa edes halua puolisoa elämäänsä - kelpaisimme itse kyllä vallan mainiosti mutta emme yksinkertaisesti kelpuuta ketään ;)
Olen huomannut, että monille sinkku on ensisijaisesti "sinkku". Ei esim. opiskelija, toimitusjohtaja, muusikko, äiti/isä, koiraihminen, junabongari, himolenkkeilijä, reppureissaaja tai mitä muuta tahansa sinkku nyt voi ollakaan. Sinkun ihmisyyden määrittelee aina sinkkuus ja se, kuinka hän "ei ole löytänyt ketään" tai edellä mainittu klassikko "ei kelpaa kenellekään". Välillä olen havainnut, että ihmiset jotenkin pettyvät, kun en surkuttele sinkkuuttani tai vaihtoehtoisesti kerro mehukkaita treffailutarinoita heille. Sinkkuna olo vaatii toisinaan vieläkin vahvaa itsetuntoa sekä sitä, että elämäänsä löytää mielekkyyttä muualtakin kuin ihmissuhteista. Sinkun elämän päsmäröinti on joissain piireissä niin yleistä, että olen joutunut viilentämään välejä tarkoituksella joihinkin ihmisiin. Jos toinen ei osaa suhtautua minuun kuin vertaiseensa, niin etsikööt seuransa muualta.