Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naimisissa olevat naiset: paljonko seksiä harrastatte?

Keski-ikäinen mies
27.05.2018 |

Olen keski-ikäinen mies jolla keski-ikäinen vaimo ja kaksi teini-ikäistä lasta. Pidän itsestäni huolta ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Vaimolla omat harastuksensa. Seksiä harrastamme harvakseltaan, ehkä pari kertaa kuussa. Tilanne oli huonompi, eli seksiä vähemmän, vielä vuosi sitten, mutta keskustelimme asiasta kunnolla ja sen jälkeen avioliittomme ei enää ole ollut täysin seksitön.

Minua on alkanut vaivaamaan se, että onko nyt käynyt niin, että vaimo harrastaa kanssani enemmän seksiä koska minä haluan, joka sinänsä on erittäin hyvä asia, muttei oikeasti itse halua.

Minkälaiset halut teillä muilla keski-ikäisillä kauan naimisissa olleilla naisilla oikein on? Onko 2 kertaa kuussa liikaa vai liian vähän? Kiinnostaako seksi yleensä? Harrastatteko sitä useiten vain koska mies haluaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 51 nainen, oltu avioliitossa parikytä vuotta. Viimeiset 15 vuotta seksiä ollu 1-2x viikossa joka varmaan kummankin mielestä ollut liian vähän. Kumpikaan ei vaan oo tehny asialle mitään. Yhtäkkiä mun seksihalut kasvo ihan järjettömästi. En osaa sanoa mikä syynä. Hormonit gyne laitto kuntoon mut tää alko vasta vuosi sen jälkeen. Nyt tilanne on sellainen et mä voisin sekstailla vaikka joka toinen päivä mut mies ei pysy mukana ja riitaa vähän väliä kun mä en saa tarpeeksi. Ei auta hepeneet eikä oikein mikään kähmintä tai edes käsiseksi, koska miehellä myös omia muita ongelmia. Ollaan nyt jotenkin selvitty mut mä sit runkkailen tosi usein. Mut kun eihän se oo sama juttu kun haluaisi sen toisen kosketusta. Tulee väliin ihan surullinen olo kun yksin hinkkaa. Jos yhtään lohduttaa niin täällä on yksi joka ymmärtää tilannettasi. Kannattaa silti toivoa ja patistaa nainen mittauttaa hormonit. Jos on kurja olo limakalvoilla eikä kostu ei seksiä haluakaan. Kuitenkin naiselle on niin helppo korjata hormonivaje. Ja siitä on etua muullekin terveydelle. Hormonit laskee jo 45 vuotiaana ja toiset tarvii korvaus hoidon ihan loppuelämäksi. Kannattaa naisen mittauttaa fsh ja dhea. Dhea antaa viitettä haluhormonista. Jos se on alhaalla ei haluakaan. Maksaa satasen yksityisenä noi testit. Houkuttele nainen niihin. 

Vierailija
42/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä 51 nainen, oltu avioliitossa parikytä vuotta. Viimeiset 15 vuotta seksiä ollu 1-2x viikossa joka varmaan kummankin mielestä ollut liian vähän. Kumpikaan ei vaan oo tehny asialle mitään. Yhtäkkiä mun seksihalut kasvo ihan järjettömästi. En osaa sanoa mikä syynä. Hormonit gyne laitto kuntoon mut tää alko vasta vuosi sen jälkeen. Nyt tilanne on sellainen et mä voisin sekstailla vaikka joka toinen päivä mut mies ei pysy mukana ja riitaa vähän väliä kun mä en saa tarpeeksi. Ei auta hepeneet eikä oikein mikään kähmintä tai edes käsiseksi, koska miehellä myös omia muita ongelmia. Ollaan nyt jotenkin selvitty mut mä sit runkkailen tosi usein. Mut kun eihän se oo sama juttu kun haluaisi sen toisen kosketusta. Tulee väliin ihan surullinen olo kun yksin hinkkaa. Jos yhtään lohduttaa niin täällä on yksi joka ymmärtää tilannettasi. Kannattaa silti toivoa ja patistaa nainen mittauttaa hormonit. Jos on kurja olo limakalvoilla eikä kostu ei seksiä h

Sorry... Siis 1-2 kertaa KUUKAUDESSA, ei viikossa ois ollu ongelma... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta jonka mielestä 24 7 paneminen on liikaa. Odotan silti ensi vuoden heinäkuuta

Vierailija
44/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 51 nainen, oltu avioliitossa parikytä vuotta. Viimeiset 15 vuotta seksiä ollu 1-2x kuukaudessa joka varmaan kummankin mielestä ollut liian vähän. Kumpikaan ei vaan oo tehny asialle mitään. Yhtäkkiä mun seksihalut kasvo ihan järjettömästi. En osaa sanoa mikä syynä. Hormonit gyne laitto kuntoon mut tää alko vasta vuosi sen jälkeen. Nyt tilanne on sellainen et mä voisin sekstailla vaikka joka toinen päivä mut mies ei pysy mukana ja riitaa vähän väliä kun mä en saa tarpeeksi. Ei auta hepeneet eikä oikein mikään kähmintä tai edes käsiseksi, koska miehellä myös omia muita ongelmia. Ollaan nyt jotenkin selvitty mut mä sit runkkailen tosi usein. Mut kun eihän se oo sama juttu kun haluaisi sen toisen kosketusta. Tulee väliin ihan surullinen olo kun yksin hinkkaa. Jos yhtään lohduttaa niin täällä on yksi joka ymmärtää tilannettasi. Kannattaa silti toivoa ja patistaa nainen mittauttaa hormonit. Jos on kurja olo limakalvoilla eikä kostu ei seksiä haluakaan. Kuitenkin naiselle on niin helppo korjata hormonivaje. Ja siitä on etua muullekin terveydelle. Hormonit laskee jo 45 vuotiaana ja toiset tarvii korvaus hoidon ihan loppuelämäksi. Kannattaa naisen mittauttaa fsh ja dhea. Dhea antaa viitettä haluhormonista. Jos se on alhaalla ei haluakaan. Maksaa satasen yksityisenä noi testit. Houkuttele nainen niihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi