Mitä te xxxl-kokoiset naiset syötte päivittäin?
Minkälainen on normaali päiväruokarytmisi ja mitä ruokia siihen kuuluu? Te jotka laihdutatte, älkää vastatko, haluan tietää mitä normaalisti xxxl-kokoinen nainen syö.
Kommentit (25)
Yleensä syön 3 pizzaa (pizzeriasta tilaan) kanasalaatin, kakun, karkkia, voileipiä. Keksejäkin syön. Limsaa juon 3 litraa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla klo 2.45 banaani ja kuppi kahvia maidolla.
Lounas klo 6.00 ruisleipä kinkulla ja salaatilla. Kahvikuppi.
Päivällinen nyt klo 12.30 pinaattikeitto ja kolme hapankorppua.
Nyt pitäis olla syömättä seuraavaan aamuun asti kun päivän kalorit on varmasti täys. Mutta en pysty.
Kannattaisi käydä lääkärillä jos tuolla ruokavaliolla on lihottu xxxl -kokoon.
Nakeissa ja pekonissa on tajuttomasti kaloreita. Vaikka jotkut karppaajat niitä kehuvatkin niin eivät sovi jokapäiväiseen eikä edes viikkoiseen ruokavalioon. Yhtälailla voit mennä hamburilaisaterialle kuin syödä pekonia ja nakkeja.
Aamulla 2 pakettia pekonia ja 6 paistettua munaa kolmen tuplapaahtiksen väliin. Litra appelsiinimehua ja iso kahvikuppi. Lähtee päivä käyntiin.
Välisnäkki ennen lounasta tauolla 3 marspatukkaa ja kaffe.
Lounaalla aina seisovaan pöytään, koska se nyt vaan on taloudellisesti järkevää. Ruoka kuin ruoka niin kolme isoa lautasta.
Päiväkaffella hedelmä, ja varmasti niin, että työkaverit näkevät.
Ton edellisen takia sitte eka päivällisellä klo 15 onkin julmettu nälkä. Kaks pakastepitsaa uuniin heti ku pääsen himaan. 700g jauhelihapaketti pannuun ja se puokkiin lättyjen päälle plus 500g puokkiin lisäjuustoa.
Sit 3h päikkärit ku oli niin tuhti setti.
Klo 18 on toka päivällinen ja pelti ranskuja uuniin ja lenkki palasina perään.
Ilan mittaan puolille öin asti sohvalla telsun ääressä suklaata, jädee, sipsiä ja leivoksia huuhtoutuu alas kahdella lidlin 2l limulla. ei laittia.
Yöllä vaessareissut aina kaapin kautta.
Ja sit freesinä taas uuteen päivään!
Tänään söin aamupäivällä kaksi lohileipää (ruispala, savulohi) ja mukillinen kahvia kevytmaidolla, vichyä. Seuraavan kerran syön illalla possupihvejä, lohkoperunoita, tomaatti-sipulisalaattia oliiviöljyllä höystettynä. Tuossa välissä en syö mitään. En koskaan oikeastaan herkuttele. Makeasta en tykkää, ehkä pari kertaa kk syön puolikkaan pussillisen sipsejä (mies syö toisen puolen).
Alkoholi on kai sitten se lihottava juttu mulla. Punaviiniä tissuttelen vapailla aamusta iltaan. Syöpöttelystä mua ei voi syyttää. Mutta nyt esim. juhannuksena varmaan tehdään runsaampia aamiaisia, paistettuja kananmunia ja nakkeja/pekonia jne. Leipä on aina ruisleipää. Pizzoja ei tilata koskaan, koska lähipizzeriat on ihan paskoja. Hampurilaispaikoissa käyn korkeintaan kerran vuodessa, inhoan niitä mössöjä.
Uskokaa tai älkää, mitäpä syytä mulla täällä anonyyminä olisi valehdella? Eli lopputulos: Punaviini on mun lihottaja ja vähäinen liikunta.