Mitä ajattelet ihmisestä, joka kävelee jonon ohi maksamatta mitään kaupassa?
Sellainen ihminen aiheuttaa vain hämminkiä ja mitä helkuttia se tekee kaupassa jos ei edes osta mitään...
Onko oikeasti ihmisiä, jotka kävelee jonon ohi maksamatta mitään kaupassa? Mitä ajattelet ihmisestä, joka kävelee jonon ohi maksamatta mitään kaupassa?
??
Kommentit (26)
En mitään, ei aiheuta mitään hämminkiä.
Ajattelen että on köyhä eikä rahat riittäneet.
Ei löytänyt mitä tuli hakemaan. Mitä sitten?
Vertasi, että kostariikka oli Alepassa kalliimpi.
Kai sitä maksamatta mennään kassan ohi, jos ei osta mitään.
Myydään eioota. Viimeksi Lidl mainosti maissiöljyä. Menin sitä ostamaan, ei ollut.
Mitä muuta mä voin tehdä kuin poistua tyhjin käsin, jos tuotteita mitä mainostetaan ei olekaan myynnissä.
Sinkkumies
Saisivat oikeastaan maksaa bensat, kun mainostavat ja kaupassa ei ole koko tuotetta.
Sinkkumies
Ai kauhee, mä tein noin eilen. Menin kokeilemaan tarjouksessa olleita kenkiä, mutta niitäpä ei ollut yhtään paria mun kokoa. En siis ostanut mitään, kun ei ollut tarvetta, vaan kävelin kassan ohi...
Oletko ap todellakin sitä mieltä, että myös niiden, jotka eivät osta mitään, pitää asettua kassajonoon odottamaan, että saa kassanhoitajalle sanoa, ettei löytänyt mitään ostettavaa?
Eihän siinä mitään, jos vain ohittajalla on Munsalan kansallispuku yllänsä.
Ajattelen, että kaupadta ei löytynyt sitä mitä etsi.
Tämä on se syy, kun minä niin teen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap todellakin sitä mieltä, että myös niiden, jotka eivät osta mitään, pitää asettua kassajonoon odottamaan, että saa kassanhoitajalle sanoa, ettei löytänyt mitään ostettavaa?
Kokeilen tätä ens kerralla! 🤣
Suuret on Ap:lla murheet elämässään.
Sellaisella ihmisellä on varmaan kamala kakkahätä.
Ajattelen että hänellä ei ole mitään maksettavaa. En tiedä onko tuosta kassoille harmia, mutta mulle asiakkaana ei ainakaan ole. Itsellenikin käy toisinaan niin, etten löydä sitä mitä tulin etsimään. Joskus taas en jaksa jäädä jonottamaan parin ostoksen takia, jos huomaan vasta kaupassa, että siellä on kilometrin kassajonot.
Persaukinen, joka "ostaa" tuotteensa taskualennuksella.
No hyvänen aika sentään. Tuli ostamaan jotain tiettyä asiaa, jota ei ollutkaan kaupan valikoimissa.