Olenko uupunut? Tunnen syyllisyyttä, ahkerana ja tehokkaana tekijänä.
Minulla oli pitkään kovasti työmotivaatiota ja halua kehittyä.
Aloitin muutama vuosi sitten pohjalta ja tyhjältä pöydältä, minulle uudessa kaupungissa  ja nykyään olen vastuutehtävissä.
Menneisyys oli raju ja päätin tehdä muutoksen ja lähteä töihin toiseen kaupunkiin. 
Minusta pidetään kovasti ja pystyn kehittymään firmassa tulevaisuudessakin paljon lisää. Työ on monipuolista.
Palkka nousee vuosittain hieman ja olen jo suht tyytyväinen, että muutamassa vuodessa olen saanut nostettua palkkaa reilu kolme euroa, joka on ihan hyvin tällä alalla.
Kuitenkin tuntuu, että nykyään teen vain rahan takia vaikka en missään nimessä haluaisi. Tahdon omat visioni ja mielenkiinnon takaisin.
 Minusta(kin) otetaan kaikki mitä irti saadaan. 
Olen kyynistynyt ja väsynyt. Viha-rakkaus suhde on työtäni kohtaan joka päivä läsnä.
Tein myös ilta ja viikonlopputöitä toiselle työpaikalle joitakin viikkoja ja samalla sain lisää vastuuta omassa työpaikassa. 
En osaa sanoa laukaisiko se jonkinlaisen työuupumuksen vaikka normaalisti olen innoissani saadessani uusia työtehtäviä.
Tällä kertaa lannistuin.
Sain onneksi puhuttua palkalliset epäkohdat neuvottelussa läpi.
 Lähes irtisanoin itseni kuitenkin, sillä mielenkiinto työtä kohtaan oli jo kadonnut. 
Lisäksi hyvin nuorena ja kehityskelpoisena ihmisenä minulla on paljon potentiaalia myös muihin asioihin ja voisin lähteä esimerkiksi opiskelemaan.
Toisaalta tällä alalla minulla olisi menestyksekäs tulevaisuus jos vain jaksan. 
Vielä olisi kesä tulossa..
Olen jo todella väsynyt. Jopa niin, etten jaksaisi aina kävellä kotiin. Koko kroppa tuntuu painavalta ja ahdistaa.
Sitä vain pohtii mitä tekisin.
Olen luvannut tehdä kesän täyttä päivää, monta sataa tuntia kuukaudessa.
Tiedän tienaavani ja pääsen ulkomaille syksyllä.
Ennen kesää sain luvan pitää viikon lomaa, kerätä hieman voimia.
Kuitenkin uupumus tuli niin yllättäen, en oikein ymmärrä itsekään omaa kroppaani tällä hetkellä.
Ehkä olen sairas muuten, sairastan ainakin kilpirauhasen vajaatoimintaa.
Ehkä se taas reistailee pahemmin. 
Olisi pakko vain jaksaa tehdä täysiä hymy huulessa monta kuukautta.
Pelottaa ja väsyttää jo ennen kuin kovin vaihe on alkanutkaan.....
Mutta teen väkisin. Ja toisinaan kaipaankin sitä hullua raatamista.
Siinä on omat hyvät puolensakin ja siitä saa tyydytystä, ainakin jos on suhteellisen voimissaan.
Pelottaa vain jos minun kroppa tai pää pettää mutta toisaalta jaksaahan muutkin ja lisäksi kesä kestää vain pari kolme kuukautta. 
Kiitos kun sain kirjoittaa.
Kommentit (10)
Siis mutä järkeä on raataa tolla tavalla? Kannattaa yrittää vähentää jotenkin työtunteja. Älä vedä itseäsi loppuun! Se ei ole sen arvoista.
Jos nyt jo tuntuu siltä että jotain on vialla, ei se siitä ainakaan parane. Puhun kokemuksesta. Nyt on oikea aika keventää taakkaa ja hiljentää tahtia. Jos vielä kuitenkin jatkat tietää se piitkää toipumisjaksoa.
Ei ole helppoa istua kassalla satoja tunteja/kk.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa istua kassalla satoja tunteja/kk.
Otan osaa.
En istu kassalla. Teen fyysistä, nopeatempoista ja tiukasti aikataulutettua työtä erilaisissa suosituissa kesäkohteissa, jotta asiakkaat voisivat vain istua ja nauttia.
Kiitos vastauksista.
Tuntuu, ettei minulla ole vaihtoehtoa nyt muuta kun jaksaa.
Täytyy saada suolisto voimaan hyvin ja syödä vatsalle ravintoa, jossa on hyviä bakteereja.
Nauttia elämästä ilman sokereita ja alkoholia.
Edesauttaa jaksamista kun vatsa voi paremmin.
Väsyneenä sitä tuppaa syömään todella väärin joka taas syö jaksamista lisää.
Näin huomasin.
Ap
Kroppasi ja pääsi voivat oikeasti pettää. Sinulla on vielä mahdollisuus kääntää suunta! Hyvä kun olet huomannut, että kaikki ei ole kunnossa. Kokemuksesta tiedän, minkälaista h*****tiä loppuunpalamisesta seuraa. Älä puserra pakolla, jos olet jo huonovointinen. Neuvottele keveämpiä tehtäviä ainakin siksi kunnes olet taas oma itsesi. Tai etsi toinen työ.