Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sopivaa laittaa deittiprofiiliin olevansa hoikka vaikka on ylipainoinen?

Vierailija
26.05.2018 |

Selviihän se sitten tavattaessa, että on tullut vähän ylimääräistä. Kuitenkin noin saa helpommin kontaktin luotua ja keskustelun käyntiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tavatessa ne varmaan ihmettelee että miksi olet suoraan valehdellut profiilissasi, ja onko muut kertomasi jutut ollenkaan totta.

En suosittele, eihän ulkonäöllä tai kiloilla ole niin paljoa väliä mutta valehtelulla on.

Vierailija
2/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa valehdella profiilissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok että kirjoitan olevani rikas toimitusjohtaja, vaikka oikeasti olen työtön.

Vierailija
4/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys perii maan ja valheet paljastuu.

Vierailija
5/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Tavatessa siellä oli joku bmi 21,5 ja sä olit niinku "miks et sanonut että oot läski?"

Vierailija
6/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa. Eikä ole myöskään sopivaa kertoa olevansa ”treenattu”, jos lihasten päällä on runsas ihrakerros. Tai ”nuorekas mies” jos on leuaton ja kaulaton, hiysraja takaraivolla lyllertävä 50+ setämies.

Vierailija
7/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok. Mäkin laitan ilmoituksiin että olen 185cm pitkä vaikka olen 169cm pitkä. Jotkut ovat tavattessa suuttuneet, mutta useimmin deitit eivät ole edes maininneet pituudestani.

Vierailija
8/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ok. Mäkin laitan ilmoituksiin että olen 185cm pitkä vaikka olen 169cm pitkä. Jotkut ovat tavattessa suuttuneet, mutta useimmin deitit eivät ole edes maininneet pituudestani.

Joo mä teen tota kanssa. Sanon myös olevani 18 vaikka olen 53. Mulle ollaan kyllä ihan suututtu joskus.

Vierailija
9/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä teen tota kanssa. Sanon myös olevani 18 vaikka olen 53. Mulle ollaan kyllä ihan suututtu joskus.

Ja mä sanon et oon 18 ja  noi lapset on naapurin hoitolapsia eikä mun lapsenlapsia. Oon kieltäny niitä sanomasta mua mummoksi deiteillä. Saavat sitten jäätelöt jos tottelevat.  Mullekin on joku suuttunut, mutta mä oon ostanu sillekin lohdutusjäden. N65

Vierailija
10/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em kehtaisi mennä treffeille, jos olisin antanut itsestäni vääränlaisen kuvan. Miksi ihmeessä haluaisin että toinen pettyy minut nähdessään?

Vierailija
11/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa. Ainoastaan älykkyydestä, huumorintajusta ja luonteesta kuuluu valehdella.

Vierailija
12/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, kannattaa antaa itsestään paljon huonompi kuva kuin oikeasti on. Silloin on varmaa, että kiinnostus ei ole vain pintaa. Mäkin sanoisin, että oon laiska, bakteerikammoinen, musiikkia vihaava,  ruokarajoitteinen ja iäkäs, mutta nainen ja hengissä vielä. Ootko kiinnostunu? Oikeasti olen vähän aamutorkku hiljaisuudessa viihtyvä porkkanalle allerginen nätti blondi. 

Vierailija
13/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Muutamia kertoja olen tavannut profiilin kuvausta hyvin vähän vastaavia miehiä ja koskaan ne eivät ole johtaneet yhtä tapaamista pidemmälle. Ulkonäköä enemmän karsastan sitä, miksi pitää valehdella. Kertoo ihmisestä jotain, mistä en ollenkaan pidä.

Tasan kerran olen sanonut, että onpa hassua, kun en olisi sinua ollenkaan kuvasta tunnistanut, mutta sen jälkeen en ole viitsinyt. Äänestän tapaamisen jälkeen jaloillani ja jatkan etsimistä.

Vierailija
14/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko autonmyynti ilmoitukseen laittaa Mersun vaikka on myymässä Ladaa?

Vierailija
15/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako laittaa jonkun hyvän näköisen ihmisen kuvan ja sanoa olevansa 23 vaikka todellisuudessa on 59 ja ruma?

Vierailija
16/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloahan se on! Treffeillä kuitenkin totuus paljastuu. Mieluummin haluan ylittää kuin alittaa toisen odotukset. Jos se hoikkuus on jollekin merkityksellinen asia niin ihan turhaa on tuhlata sekä hänen että omaa aikaansa "turhiin" treffeihin.

Vierailija
17/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä vastaan tullut:

- kuva ok —> todellisuudessa ikää ja elettyä elämää vähintään kymmenen vuotta enemmän (eikä ne vuodet ole kohdelleet parhaimmilla mahdollisella tavalla); tosin tämä ero ei olisi tiedossa, jos nuorempaa kuvaa ei olisi ollut esillä

- pituus pyöristetty reilut 15cm ylöspäin (kukapa tätä huomaisi..?)

- treenattu ja liikunnallinen —> vatsaa ”treenattu” ainakin sujuvasti pallon muotoon

- trendikäs pukeutuminen —> sekalainen setti ainakin joskus viime viikolla pestyjä vaatteita

Ja listaa voisi jatkaa...

Vaikka kuinka juttu luistaisi, niin vaikea on päästä eroon ajatuksesta: Miksi, oi miksi omana itsenään oleminen on niin vaikeaa? Miksi yrittää olla jotain muuta?

Vierailija
18/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on kuva jossa olivat 20kg hoikemmassa kunnossa.

Vierailija
19/19 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja huijaaminen on aina ok, mutta kiinni ei saa jäädä, siitä tulee huono Feng Shui.

Itse teen niin, että sanon ettei oikea henkilö päässytkään itse paikalle, mutta pyysi minua tulemaan jotta ei tee tahallisia ohareita. Hyvin irtoo pildee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi