Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se, joka ei pysty tarkistamaan käytöstään, häviää

Vierailija
26.05.2018 |

[quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija]Perheterapia tulee pojan hoitotahon kautta, ei perheneuvolan.
9[/quote]
Ajatella jos vaikka joudut tarkastelemaan omaa toimintaasi... selviää syy pojan sairauteen[/quote]
Mitäpä sitten? Tiedän, ettei syntysyy ole minussa.[/quote]
On se[/quote]
I ole, kun itsekin oon uhri. Ollaan lasten kanssa samalla puolella siinä.[/quote]
Lapset on sinun pahuuden uhreja[/quote]
Ja minä äitiní.[/quote]
Sinä teet pahaa nyt. Tietoisesti[/quote]
Parempi se on tiedostaa, kuin kuvitella toimivansa hyvin, kun toimii satuttavasti.
9[/quote]
Ei ole. Pahinta on että olet ättänyt toimia väärin[/quote]
Oletan, että tarkoitat päättänyt.
Olen myös päättänyt toimia oikein. Jokainen toimii välillä tavoilla, jotka ovat vahingollisia, jos ei itselle, niin muille. Ainakin jos on pahoinpidelty, eikä ole annettu apua.[/quote]
Sinua ei ole pahoinpidelty. Olet päättänyt että minä minä ja muita saa kohdella huonosti. Omia lapsia ei tarvitse hoitaa. Eikä tavata[/quote]
Onhan. Jos olen kokenut sen niin, niin asia on niin. Äitini puhuu minulle töykeästi ja väärin ja epäkohteliaasti, ja olettaa, että minä haluan hänelle sitten hyvää. En halua. Mitäs hän asialle ajatteli tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äitihullu häviää

Vierailija
2/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joku on äitini, sorry, kun mokasit ja loukkasit minua, etkä halunnut ottaa siitä vastuuta, ja sen takia en enää pidä sinuun minkäänlaista yhteyttä veepää. Hauskaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äitihullu häviää

Ei vaan äitini ei saa nittä haluamiaan, oma-aloitteisesti kerrottuja lasten kuulumisia. Jos ei voi itse soittaa, eikä se soittele.

Vierailija
4/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nyt, vaikka soittelisikin, en enää edes vastaa. Eipä se ole sen suorempaankaan lapsenlapsiin pitänyt yhteyttä.

Vierailija
5/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äitihullu häviää

Mitäs ajattelisit, että äitini aikoo tehdä asialle?

Vierailija
6/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa moitepuhelun?

ap

Vierailija
7/7 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyyyyy, sä oooot pahaaaaa, et koooooskaaan kerro laaasten asioita erikseen kysymätääää, nyyyyyh"

ap