Tilattiin kebabit, maistuvat oudoilta! Olisiko vain paikkakohtainen ero (eri liha, eri mausteet ym) vai kannattaako jättää syömättä?
Kommentit (21)
Sinne on Bahri pistänyt omat special kastikkeensa. Maiskuttele. Tekee gutaa.
Niin se vanha safka tuoksahtaa oudolle. Olen kylmäasentaja ja kun käyn korjailemassa noita pitsa/kebab mestojen laitteita tai vaihtamassa uusiin, niin samalla aina muistuu miksi en kyseisissä mestoissa safkaa. Jos olette joskus katsonut Gordon Ramsayn Kitchen nightmares, niin suurinosa on sitä tasoa.
Älä vaadi mahdottomia. Vaikka Mehmetin serkku ajaa kuin hullu, matka Turkista kestää viikon. Ja minkäs teet näillä helteillä, kyllä ne ruhot alkaa haista takakontissa.
Suomalainen isänmaallinen syömässä kebabbia maiharit jalassa. Eivätkö ymmärrä ironiaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin se vanha safka tuoksahtaa oudolle. Olen kylmäasentaja ja kun käyn korjailemassa noita pitsa/kebab mestojen laitteita tai vaihtamassa uusiin, niin samalla aina muistuu miksi en kyseisissä mestoissa safkaa. Jos olette joskus katsonut Gordon Ramsayn Kitchen nightmares, niin suurinosa on sitä tasoa.
Sinä razisti paska! Minä leikka sinu kurkku auki!
Ulkomaalainen ruoka maistuu aina oudolta. Samoin ulkomaalaiset ihmisetkin kuulostavat oudoilta.
Mä olen puoliksi niin kuin te rotuherrat sanotte ryzzä ja minun talossa on tällainen kebabin tilaaja joka ei tervehdi ja katsoo minua vihaisesti. Turkkilaisen sukulaiskansan safkat maistuu kuitenkin lähes päivittäin on kebuauto pihassa haisemassa.
Fatwah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä razisti paska! Minä leikka sinu kurkku auki!
En ole rasisti, sinä olet laiskuri. Pidä laittees kunnossa ja safkas syömäkelpoisena.
Vierailija kirjoitti:
Heitä pois! Älä missään nimessä syö.
Siinä mitään ole. Nassuun vaan ja tuntematonta sotilasta katsomaan.
Enemmän ihmettelen sitä, että lähes kaikkien mestojen kebabit maistuvat kutakuinkin samalta.
Miksi aina näissä pitää trollailla tai heittää sairaita kommentteja?
Sanoisin että jos haisee pilaantuneelle niin älä syö. Jos maku kuitenkin ok, niin luulisi olevan vain eri mausteet. Meillä on eri kebab paikoissa vähän erimakua, johtuen kastikkeesta.
ihmiskebabiiii kirjoitti:
Jospa se on tehty ihmislihasta.
Kula meilä ainaki tehä aidostaa 100% ihmislihasta. ;D
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina näissä pitää trollailla tai heittää sairaita kommentteja?
Sanoisin että jos haisee pilaantuneelle niin älä syö. Jos maku kuitenkin ok, niin luulisi olevan vain eri mausteet. Meillä on eri kebab paikoissa vähän erimakua, johtuen kastikkeesta.
Uli uli.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen sitä, että lähes kaikkien mestojen kebabit maistuvat kutakuinkin samalta.
Pizzalistatkin on usein tismalleen samat. On tosin kiinalainenkin ruoka usein yllättävän samanlaista. Lisäksi sellaisia ruokia, mitä ei edes kiinasta löydy.
Anna mies vetää sinunkin kebabin niin maha kasvaa