Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb:ssä kiinnostuksen kohteeksi ilmoitettu naiset.

Vierailija
25.05.2018 |

Mitä mielikuvia herättää ihminen, joka ilmoittaa fb:ssä kohdassa kiinnostunut: Naiset.

Ei muuta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kenelläkään muulla mieleen pakkomielle naisia kohtaan? Tai ihmettely, että eikö maailmassa mikään muu kiinnosta?

Vierailija
2/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo

Eli muidenkaan mielleyhtymät eivät ole ihan neutraaleja.

Vierailija
4/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielikuvia herättää ihminen, joka ilmoittaa fb:ssä kohdassa kiinnostunut: Naiset.

Ei muuta.

Olen kieltämättä miettinyt samaa. Jos on pakko mainita, mistä sukupuolesta on kiinnostunut, tulee mieleen, että onko siinä tarve todistella jotakin.

Vierailija
5/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei teillä tullut mieleen, että joku vaan voi haluta täsmennettyä yhteydenottoa seuranhaun suhteen? Olen lesbo ja mulla on ollut joskus FB:ssä juuri noin että kiinnostuksen kohde on: Naiset.  En halua limaisten setämisten yhteydenottoja.

Vierailija
6/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, hän on varmasti todella älykäs ja kultainen.

Vierailija
7/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäköä (ainakin mielessään) paljon arvosteleva panomies.

Vierailija
8/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo.

Vierailija
9/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö tuota kohtaa siis yleisestikin täsmentämään toiveita seuranhakumielessä? Tuohonko ei ole tapana laittaa esim. ratsastus tai laskuvarjohypyt.

Vierailija
10/16 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen ihminen, joka on kiltin orjallisesti vastannut kaikkiin FB:n profiilikysymyksiin eikä oo hirveesti miettinyt, miltä toi näyttää muiden silmin. 

Tai sitten kyseessä on tyyppi, joka näkee homoja kaikkialla ja haluaa varmistaa, ettei kukaan äijä yritä häntä iskeä. Näitäkin riittää, molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
11/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen ihminen, joka on kiltin orjallisesti vastannut kaikkiin FB:n profiilikysymyksiin eikä oo hirveesti miettinyt, miltä toi näyttää muiden silmin. .

Voisi hyvin olla näin. On nimittäin tunnollinen ja vähän kaavamaisesti toimiva tyyppi.

Vierailija
12/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa useimmiten sitä, kummalta osapuolelta on valmis ottamaan kaveripyyntöjä, eikä seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
13/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joskus aikoinaan kun face profiilia tehtiin niin siinä kysyttiin kummasta tykkää, miehistä vai naisista. Että jos on vanha profiili niin voi olla jäänyt.

Vierailija
15/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Tulee mieleen, että ihminen on kiinnostunut naisista. Sen lisäksi nainen voi olla kiinnostunut naisista. Voiko nainen olla kiinnostunut ihmisestä? Nainen ja ihminen ovat siis ilmeisesti kaksi toisensa pois sulkevaa käsitettä. :)

Vierailija
16/16 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei siis ole mikään harrastusten julkituomiskohta. Tällainen kalkkis ei näin ollen osaa lukea noita juttuja oikealla silmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi