Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani ehdottaa tapaamista kotonaan

Vierailija
25.05.2018 |

Tutustuttiin treffipalstalla ja ensitreffit kahvilassa. Treffikumppani ehdottaa seuraavaa tapaamista hänen luokseen grillaamaan makkaraa ja juomaan kahvit kodassa. Uskallanko mennä ja odottaako hän kuitenkin seksiäkin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Odottaa.

Vierailija
2/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Varmasti ainakin toivoo, että tilanne voi kehkeytyä lemmen roihahtamiseen. Teistä molemmista se on kiinni miten nopeasti haluatte sillä saralla edetä. Ei kummallakaan mitään velvollisuutta sellaiseen tietenkään ole, ikinä.

Vierailija
4/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se paljon halvemmaksikin.

Vierailija
5/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmetyttää mikä siinä seksissä on niin pahaa? Ap ei ole huolestunut onko miekkonen psykopaatti tai jopa moottorisahamurhaaja mutta auta armias jos on seksiä. :D

Vierailija
6/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa kodassa, sitäpä hyvinkin. ;>

Vierailija
7/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi jos en olisi valmis seksiin.

Raiskatuksi tuleminen ei ole kamalan kiva kokemus.

Ilman muuta odottaa seksiä. En risikeeraisi jos itse en olisi täysin valmis siihen.

Ja mitäpä muuta odottaakaan ja edellyttääkään...

Vierailija
8/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmetyttää mikä siinä seksissä on niin pahaa? Ap ei ole huolestunut onko miekkonen psykopaatti tai jopa moottorisahamurhaaja mutta auta armias jos on seksiä. :D

Mustat jätesäkit ja jeesusteipit valmiina siellä odottelee sinua kahville.

Vierailija
9/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta odottaa seksiä. En risikeeraisi jos itse en olisi täysin valmis siihen.

Se, että haluaa seksiä ei tarkoita sitä, että haluaisi raiskata.

Vierailija
10/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siinä ketään pitäisi alkaa raiskaamaan? Muutaman kerran jos on treffeillä jo käyty niin homma menee panemiseksi kyllä ihan luonnostaan muutenkin.

Tietysti jos jompi kumpi nyt erityisesti haluaa päästä vankilaan niin sitten. Tuollaisesta rikoksesta jäisi varmasti kiinni ja saisi tuomion.

Vierailija
11/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turvallista se on, kunhan muistat katsoa ettei tontilla ole maakellaria, eikä kodan seinällä roiku suupalloa ja panohanskoja.

Vierailija
12/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko mennä? En usko, että haluat kun täällä kyselet.

Vierailija
13/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä jos kutsun kotiin niin odotuksena on läheisyys ja ehkä suutelemista. Seksiä en välttämättä odota mutta olisihan se kiva juttu.

Vierailija
14/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät kotisi pöydälle lapun missä kerrot minne menit ja kuka siellä on. Jos on kellarimurhaaja niin jää kiinni kun taloasi tutkitaan, jos perus jamppa niin heität lapun pois kotiisi päästyäsi.

Vierailija
15/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen? Mulla treffikumppani myös pyysi luokseen iltaa viettämään ekan tapaamisen jälkeen. Menin ja tehtiin hyvää ruokaa pitkän kaavan mukaan. Jäin yöksi ja seksiä ei ollut, eikä mua odottanut jätesäkit ja jeesusteipit. Olen siis mies. Tästä on nyt kolme vuotta aikaa ja yhdessä ollaan onnellisesti.

Vierailija
16/17 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siveysvyö, jos pelkäät raiskatuksi tulemista, mutta silti haluaisit mennä...

Vierailija
17/17 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunne ihmistä kannattaa turvallisuus syistä  tapailla ensin julkisilla paikoilla