Treffikumppani ehdottaa tapaamista kotonaan
Tutustuttiin treffipalstalla ja ensitreffit kahvilassa. Treffikumppani ehdottaa seuraavaa tapaamista hänen luokseen grillaamaan makkaraa ja juomaan kahvit kodassa. Uskallanko mennä ja odottaako hän kuitenkin seksiäkin?
Kommentit (17)
Mene vaan. Varmasti ainakin toivoo, että tilanne voi kehkeytyä lemmen roihahtamiseen. Teistä molemmista se on kiinni miten nopeasti haluatte sillä saralla edetä. Ei kummallakaan mitään velvollisuutta sellaiseen tietenkään ole, ikinä.
Edelleen ihmetyttää mikä siinä seksissä on niin pahaa? Ap ei ole huolestunut onko miekkonen psykopaatti tai jopa moottorisahamurhaaja mutta auta armias jos on seksiä. :D
En menisi jos en olisi valmis seksiin.
Raiskatuksi tuleminen ei ole kamalan kiva kokemus.
Ilman muuta odottaa seksiä. En risikeeraisi jos itse en olisi täysin valmis siihen.
Ja mitäpä muuta odottaakaan ja edellyttääkään...
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmetyttää mikä siinä seksissä on niin pahaa? Ap ei ole huolestunut onko miekkonen psykopaatti tai jopa moottorisahamurhaaja mutta auta armias jos on seksiä. :D
Mustat jätesäkit ja jeesusteipit valmiina siellä odottelee sinua kahville.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta odottaa seksiä. En risikeeraisi jos itse en olisi täysin valmis siihen.
Se, että haluaa seksiä ei tarkoita sitä, että haluaisi raiskata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä ketään pitäisi alkaa raiskaamaan? Muutaman kerran jos on treffeillä jo käyty niin homma menee panemiseksi kyllä ihan luonnostaan muutenkin.
Tietysti jos jompi kumpi nyt erityisesti haluaa päästä vankilaan niin sitten. Tuollaisesta rikoksesta jäisi varmasti kiinni ja saisi tuomion.
Ihan turvallista se on, kunhan muistat katsoa ettei tontilla ole maakellaria, eikä kodan seinällä roiku suupalloa ja panohanskoja.
Minä miehenä jos kutsun kotiin niin odotuksena on läheisyys ja ehkä suutelemista. Seksiä en välttämättä odota mutta olisihan se kiva juttu.
Jätät kotisi pöydälle lapun missä kerrot minne menit ja kuka siellä on. Jos on kellarimurhaaja niin jää kiinni kun taloasi tutkitaan, jos perus jamppa niin heität lapun pois kotiisi päästyäsi.
Onko ap mies vai nainen? Mulla treffikumppani myös pyysi luokseen iltaa viettämään ekan tapaamisen jälkeen. Menin ja tehtiin hyvää ruokaa pitkän kaavan mukaan. Jäin yöksi ja seksiä ei ollut, eikä mua odottanut jätesäkit ja jeesusteipit. Olen siis mies. Tästä on nyt kolme vuotta aikaa ja yhdessä ollaan onnellisesti.
Laita siveysvyö, jos pelkäät raiskatuksi tulemista, mutta silti haluaisit mennä...
jos ei tunne ihmistä kannattaa turvallisuus syistä tapailla ensin julkisilla paikoilla
Et. Odottaa.