Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet mielestänne jo ihan riittävästi GDPR- sähköposteja tänään ja eilen?

Vierailija
25.05.2018 |

Itse haluaisin vielä toiset sata viestiä asiaan liittyen. Inboksini ei ole vielä läheskään täynnä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vielä voisi parikymmentä tulla niin asia menee perille.

Vierailija
2/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja tietosuojasopimuksista on yhtä monta versiota kuin on käsittelijöitäkin. Konsulttilafkat rikastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo saanut yhtäkään. Mistä niitä pitäis tulla?

Vierailija
4/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut neljä asiaan liittyvää emailia, mielestäni se on ihan sopivasti.

Vierailija
5/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää huomata, kuinka monessa paikassa se oma sähköpostiosoite on.

Vierailija
6/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin vielä toiset sata viestiä asiaan liittyen. Inboksini ei ole vielä läheskään täynnä.

Tosiaan ainakin sata. Osa firmoilta joista ei ole mitään mielikuvaa. Niitä on ihan hauska tutkia ja katsoa miten eri tavalla asian voi ilmoittaa. Lisäksi jännä ero on se että brittifirmoilla näyttää olevan että pitää nimenomaan vahvistaa että haluaa jatkossa postia, kun taas suomalaisilla firmoilla, jos ei mitenkään reagoi, niin kaikki jatkuu entisellään.

Vierailija
7/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähän julkisen puolen tietosuojavastaavan näkökulma, ja kiitos voisin ottaa sähköpostiini muutama tuhat kysymystä tyyliin voiko kahvihuoneen pöydällä enää pitää porukkalottolistaa.

Ja kyllä, vielä mahtuis muutama sata noita eri firmojen postejakin. Toki luen ne ihan ammatillisesta mielenkiinnosta.

Vierailija
8/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on tullut mm. googlelta, dropboxista, twitteriltä, instalta, pankeista, puhelinoperaattorilta, kaupparyhmittymiltä, maksutelkkarin tajoajilta, lentoyhtiöiltä, stockalta, kärkkäiseltä, pizza-onlinelta... jne jne. Siis ihan kaikilta.

Asutko pullossa vai miksi et ole saanut mitään viestä?

Vierailija
9/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä on tullut ihan riittämiin. Työpaikalla myös kauhea hässötys asiaan liittyen: sähköpostia, julisteita, infovihkosia, intra-artikkeleita, koulutusta jne. Työn kannalta suurimmalle osalle ei tule mitään muutosta entiseen. En ymmärrä miksi tämä on niin iso juttu.

Vierailija
10/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on tullut mm. googlelta, dropboxista, twitteriltä, instalta, pankeista, puhelinoperaattorilta, kaupparyhmittymiltä, maksutelkkarin tajoajilta, lentoyhtiöiltä, stockalta, kärkkäiseltä, pizza-onlinelta... jne jne. Siis ihan kaikilta.

Asutko pullossa vai miksi et ole saanut mitään viestä?

Ehkä mä en vaan jakele sähköpostiani. Tiedän sen olevan terveyskeskuksella, pankilla, koululla, vakuutusyhtiöllä, parilla nettikaupalla jne. Mistään näistä ei ole tullut mitään infoa.

Vierailija
11/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestejä on tullut ihan riittämiin. Työpaikalla myös kauhea hässötys asiaan liittyen: sähköpostia, julisteita, infovihkosia, intra-artikkeleita, koulutusta jne. Työn kannalta suurimmalle osalle ei tule mitään muutosta entiseen. En ymmärrä miksi tämä on niin iso juttu.

Sakkojen pelko johdon perseessä saattaa vaikuttaa.

Vierailija
12/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja jokaiselle sivulle, jolla ei ole ennen ollut, on ilmestynyt se "oletko ymmärtänyt evästekäytännön"-diibadaaba.

Vierailija
13/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaan juurikaan tule, mutta työsähköpostiin kyllä. Kestän sen, jos vastaamatta jättäminen tietää sitä, että yli puolet turhista mainoksista häviää. Netistä kun löytyy se info, mitä eri yrityksiltä tarvitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän