Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estän exän uuden naisen tapaamasta lapsia??

Vierailija
25.05.2018 |

Ex mies petti toisen naisen kanssa ja jätti mut ja perheensä. Olen tehnyt sille selväksi että jos tapailee tätä vosua niin ei saa nähdä lapsia 3kpl enää ikinä ja se on luvannu ettei tapaa naista. Nyt kuitenkin tiedän että se valehtelee ja tapailee eukkoa salaa. Ongelma on että Se nainen ei oo sopivaa seuraa lapsille. Se on rikollinen ja mielenterveys ongelmainen. Tiedän työni puolesta että se on ollut 2008 osastojaksollakin!! ja lisäks on ajanut ylinopeutta. Miten teen exälle selväks että jos haluu nähdä vielä lapsiaan (niinku väittää että haluu) niin sen pitää jättää tää hullu eukko koska se vaikuttaa haitallisesti lapsiin?? Oon ihan varma että oikeudessa saan kyllä lapset itselleni koska sekä exä ja tää nainen on molemmat rikollisia (aviorikos ja ylinopeus) mutta exä ei vaan tajua kun pitää itseään niin tärkeänä kun on pomona isossa firmassa ja on autot ja hienot asunnot ja kaikkee.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja näillä kahdella oli siis ollut suhde jo noin 2 vuotta ennen kuin kuulin siitä...

Ap

Vierailija
2/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on katkera entinen vaimo laittanu näppiksen sauhuamaan 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne lapset isälleen ja avaa Tinderi. Tarviit selkeesti kunnon panoa

Vierailija
4/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla mitään järkeä päässä on ja ajattelet yhtään lapsiasi, niin et edes yritä. Sä et todellakaan noilla syytteillä mitään yksinhuoltajuutta saa, ja näkeehän tuon sokea Reettakin, että katkeran muijan tilityksiä. Kato vaan, ettei koko juttu käänny itteäsi vastaan. 

Vierailija
5/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ne lapset isälleen ja avaa Tinderi. Tarviit selkeesti kunnon panoa

Toivoisin asiallisia vastauksia. Ap

Vierailija
6/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 tässä oli jo yritystä. Kunnon paatos ainakin 😅

Vierailija
7/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hei kesä. Saat paremman miehen heti, jos vaan haluat. Nyt vaan treffailemaan...Tinder tai joku nettitreffipalvelu?  

Vierailija
9/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mun ex vaimo. Se halus eron ja sai sen. Löysin uuden naisen alko ininä ettei se mun nykyinen nainen saa nähdä lasta. ELi ota tai jätä tilanne. Sanoin exälleni, että noh hyvää elämää sitten, kerros sit rehellisesti lapselle mihin isi hävis ja miksi hävis, koska minä kerron varmasti syyn..... Exä alko haukku mua raa´ aksi kuspääksi, kun valitsin lapsen sijasta toisen naisen.. Sanoin sille etten valinnut vaan sinä sanelit säännöt miten minun pitää elämää elää ja ehkä yritin näyttää kuinka juntti olet, kun ylipäätään kiristät tollasella.

Nyt lapsi asuu minun kanssani.

Vierailija
10/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen työ on, mistä näkee osastojaksot ja poliisin rekisterit? Et voi nähdä työsi puolesta niitä mitenkään, jos et ole hoitanut kyseistä henkilöä? :D

Vierailija
11/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Älä sit missään huoltajuuskäsittelyssä kerro, että oot stalkannu "vosun" potilastietoja.

Pps. Sun mies oli aikamoinen mato, kun se petti sua ja suostuu johonkin ehtoihin ketä se saa tavata. Opettele iloitsemaan, että todellinen luonne paljastui nyt eikä vasta kymmenen vuoden päästä. Vaikka sä kuinka vihaisit sitä, niin se (vihaamunen) satuttaa vaan sua. Ei sun exä edes tiedä mitä sä ajattelet, saatika että jotenkin oikeutetusti kärsis sun vihasta.

Vierailija
12/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hei kesä. Saat paremman miehen heti, jos vaan haluat. Nyt vaan treffailemaan...Tinder tai joku nettitreffipalvelu?  

En ole uutta miestä vailla. Haluan vain tarjota lapsilleni tasapainoisen lapsuuden ja turvallisia ihmisiä ympärille (johon ei rikolliset kuulu).

Vierailija
13/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lapsiasi: he ansaitsevat isän! Hae itsellesi apua! Älä katkeroita myös lapsiasi. Mielenterveyshäiriöistä moni myös parantuu. Katkeruuttasi varmaankin auttaisi myös se, jos löytäisit itsellesi miesystävän. Lopeta kostaminen, sillä siitä kärsivät eniten lapset.

Vierailija
14/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uutta miestä vailla. Haluan vain tarjota lapsilleni tasapainoisen lapsuuden ja turvallisia ihmisiä ympärille (johon ei rikolliset kuulu).

Just joo...on vähän huono provo...vaatis vähän enemmän älyä keksiä parempi:)

Vierailija
15/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää olemassa aviorikosta. Miehesi ei ole siis syyllistynyt mihinkään.

Vierailija
16/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei luitteko tämän tekstin, mitä ap. kirjoitti? Rikollinen, koska ajanut ylinopeutta ja ollut osastolla 10 v sitten? :D

Vierailija
17/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sellainen työ on, mistä näkee osastojaksot ja poliisin rekisterit? Et voi nähdä työsi puolesta niitä mitenkään, jos et ole hoitanut kyseistä henkilöä? :D

No tässä kylässä vain on aika pienet piirit joten kuulee kaikenlaista. Mitään laitonta en ole tehnyt saadakseni nämä asiat tietooni. Toisin kuin ex ja sen nainen.

Vierailija
18/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista roskaa. Sitä itseään. Todellakin.

Vierailija
19/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sun provo on tosi huono ja siitä paistaa sun tyhmyytesi niin läpi. Ei voi antaa edes 0/5, vaan menee jo miinukselle:)

Vierailija
20/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, jos ajaa ylinopeutta niin enpä usko että oikeudessa kiinnostaa. Ja mitä rikollista siinä jos on ollut osastolla? Ja siitä on kuitenkin aikaa, eiköhän siellä osastolla ole hoidettu kuntoon. Ei kai jostain aikoja sitten tapahtuneesta pidä maksaa loppuelämää. Mun mielestä sultakin aika itsekästä viedä lapsilta isä tollasen takia, ala vaan elää omaa elämääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi