Tunnetko läskiä mutta treenattua lihaksikasta ihmistä jolla on myös läskiä?
Vai onko lihaksikas ihminen automaattisesyi laiha?
Kommentit (28)
Voi kuule, mene minne tahansa kuntosalille niin 80-90% treenaajista on tuollaisia 😂
Lihaksikas ei todellakaan tarkoita läskitöntä. Itsekin olen.
Kaikki läskit (tai ainakin läskit miehet). Ne lihakset ovat läskin alla, mutta yleensä ihramahat ovat keskivertoa vahvempia.
Katso joskus voimamieskisoja tai raskaan sarjan painonnostoa
Ne miehet joita naiset ajattelee voimakkaaksi ei pärjää yleensä oikeasti voimakkaiden kanssa.
Maailman vahvin mies kilpailuissa ei ole koskaan ollut lavakireitä fitness-malleja.
Ne äijät on ihraisia köriläitä.
Kuntosalilla näkyy paljon isoja ihmisiä, jotka nostavat paljon! Vaatteet päällä näyttävät lihavilta, mutta vähissä vaatteissa huomaa, että treenattu on.
Ovathan monet fittaajatkin kisakauden välissä ns. läskejä. Etkö todella koskaan ole tavannut tai nähnyt ihmistä salilla, jolla kyllä tavaraa mutta voimaa?
Hyvin iso ero ihmisen kropan mallilla vaikka olisi läskiä vs. läski ei lihaksia :D
Lihasmassaa on helpompi kasvattaa jos on vähän läskiä ympärillä. Kaikki kuntosalilla treenaavat tietää tämän.
Kuvitteleeko tosiaan että porukat on aina kisakireässä kunnossa?
Maailman voimakkain kisojen funtsijat ovat egoistejä rahkapäitä jotka eivät ole tulleet ajatelleeksi että maapallo on pyöreä ja jos todellista voimaa voi mitata ja se on olemassa niin meillä on joku todella voimakas yksilö ihmiskunnassa ja meillä on.... voimme itse funtsia tämän egosta mitä se todellinen voima on tasa-arvoisesti. Jos et usko niin olet joku hiippari ketä ignoroi.
Vierailija kirjoitti:
Maailman voimakkain kisojen funtsijat ovat egoistejä rahkapäitä jotka eivät ole tulleet ajatelleeksi että maapallo on pyöreä ja jos todellista voimaa voi mitata ja se on olemassa niin meillä on joku todella voimakas yksilö ihmiskunnassa ja meillä on.... voimme itse funtsia tämän egosta mitä se todellinen voima on tasa-arvoisesti. Jos et usko niin olet joku hiippari ketä ignoroi.
Ja vastaan Ap:lle että en tunne.
En, koska yksikään ihminen tässä maailmassa ei ole läski. Läski on rasvakudosta. Ihmisessä on monenlaista kudosta, mutta ihminen ei voi itsessään mikään kudos.
Kuulantyöntäjä Mika Halvari oli sen lihavuutensa alla melkoinen lihaskimppu.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet joita naiset ajattelee voimakkaaksi ei pärjää yleensä oikeasti voimakkaiden kanssa.
Enpä olisi niin varma. Niin naiset kuin miehetkin osaavat arvioida miehen yl'vartalon voimakkuuden pelkän kuvan perusteella melko hyvin.
Minä olen semmoinen. Fanitan karhu-lookkia ja haluan karhuksi, mutta karvaa saisi kasvaa enemmän selässä.
Kaikki hc-punttimiehet on varustettu samalla rasvaprosentilla kuin treenaamattomatkin miehet mutta heillä on vaan paljon enemmän lihasta!
Kaikki suurimpien painoluokkien voimalajiurheilijat.
Tosi monet jumppaohjaajat. Kyllä niillä tunneilla voimat kasvaa, nostellaan puntteja monta tuntia päivässä. Silti moni on aika pyylevä, ihan lihavakin. Ennen luulin, että baarissa kaljaa kittaavat naiset näyttävät siltä, mutta kun aloin käydä usein jumpassa, opin jotain.
Öööö? Siis tietysti voi olla lihaksikas ja läski. Mutta lihakset ei tietenkään erotu samalla tavalla.