Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko läskiä mutta treenattua lihaksikasta ihmistä jolla on myös läskiä?

Vierailija
25.05.2018 |

Vai onko lihaksikas ihminen automaattisesyi laiha?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman voimakkain kisojen funtsijat ovat egoistejä rahkapäitä jotka eivät ole tulleet ajatelleeksi että maapallo on pyöreä ja jos todellista voimaa voi mitata ja se on olemassa niin meillä on joku todella voimakas yksilö ihmiskunnassa ja meillä on.... voimme itse funtsia tämän egosta mitä se todellinen voima on tasa-arvoisesti. Jos et usko niin olet joku hiippari ketä ignoroi.

Nyt bongi kaappiin.

Vierailija
22/28 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Terv. Harrastelija-voimanostaja, N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet jumppaohjaajat. Kyllä niillä tunneilla voimat kasvaa, nostellaan puntteja monta tuntia päivässä. Silti moni on aika pyylevä, ihan lihavakin. Ennen luulin, että baarissa kaljaa kittaavat naiset näyttävät siltä, mutta kun aloin käydä usein jumpassa, opin jotain.

Pitäisi saada alasti vierekkäin se kaljaa kittaava ja jumppaohjaaja. Eron kyllä näkee. 

Vierailija
24/28 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenavalla voimakkaalla ihmisellä on ihan erilainen ryhti kuin ei treenaavalla. Ovat näyttävämpiä - ryhti tuo sitä jotain ;)

Vierailija
25/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama😂olen läski ja lihaksikas!!

Vierailija
26/28 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Tai ei tod ole lihava, mutta mahaa on hiukan. 181 cm pitkä ja painoa jotain 100 kiloa. Voimakas ja todella miehekäs, asunut salilla koko ikänsä ja se näkyy:)

Vierailija
27/28 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vahvin mies kilpailuissa ei ole koskaan ollut lavakireitä fitness-malleja.

Ne äijät on ihraisia köriläitä.

No jaa. Tavallaan, vaikka poikkeuksiakin on. Esim. moninkertainen maailman vahvin mies -skabojen voittaja, Mariusz Pudzianowski.

https://i.pinimg.com/originals/f6/d1/7f/f6d17fb66dfab850a05a62f724fa3ee…

Vierailija
28/28 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman vahvin mies kilpailuissa ei ole koskaan ollut lavakireitä fitness-malleja.

Ne äijät on ihraisia köriläitä.

No jaa. Tavallaan, vaikka poikkeuksiakin on. Esim. moninkertainen maailman vahvin mies -skabojen voittaja, Mariusz Pudzianowski.

https://i.pinimg.com/originals/f6/d1/7f/f6d17fb66dfab850a05a62f724fa3ee…

Aika uskomattomasti on saanut roinata. 41 v. Onko se vielä miten terve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä