Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä uimashortsit pluskokoiselle naiselle?

Vierailija
25.05.2018 |

Yläkroppa ihan ok, mutta yläreidet eivät mikään kauhean kaunis näky ole, joten etsinnässä neonpinkkiin bikiniyläosaan sopivat shortsit, jotka olisivat ainakin puoleen reiteen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt uimashorseja naisella enkä haluaisi nähdäkkään.Muhkea pakara on tullut nähtyä niin monesti että en kiinnitä siihen mitään huomiota.Suosittelisin kans sovittamaan muutamaa hametta tai hyviä ja oikeakokoisia alaosia.On siellä rannalla arvosteltavaa niille,jotka sitä tekevät,ilmankin uimashortseja.Mutta paras olisi jokaisen ymmärtää että se kauneus on ihan katsojan silmässä ettäpä keskittyy vaikka omaan navanympärykseen jos tekee mieli arvostella.

Vierailija
22/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkusteltasta

Keksi ensi kerralla parempi läppä tai ole vain hiljaa.

Ihan hiljaa minä tässä näppäimistön vieressä olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkea pakara on kauniimpi kuin olematon etumus,koskee kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
24/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt uimashorseja naisella enkä haluaisi nähdäkkään.Muhkea pakara on tullut nähtyä niin monesti että en kiinnitä siihen mitään huomiota.Suosittelisin kans sovittamaan muutamaa hametta tai hyviä ja oikeakokoisia alaosia.On siellä rannalla arvosteltavaa niille,jotka sitä tekevät,ilmankin uimashortseja.Mutta paras olisi jokaisen ymmärtää että se kauneus on ihan katsojan silmässä ettäpä keskittyy vaikka omaan navanympärykseen jos tekee mieli arvostella.

Onhan niitä lyhyehköjäshortseja. Mutta jostain syystä löydän vain kuviollisia, kun tarvitsisin mustat tai neonpinkit.

Vierailija
25/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkusteltasta

Keksi ensi kerralla parempi läppä tai ole vain hiljaa.

Ihan hiljaa minä tässä näppäimistön vieressä olen ollut.

Oot siis kaiken lisäksi idiootti.

Vierailija
26/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta uimahame.

En tykkää uimahameista. On tiellä ja leijailee ärsyttävästi vedessä.

Samaa mieltä. Mutta googletapa swimming skort. Skort on yhdistelmä sanoista shorts ja skirt.

Mulla on kokouikkarit jotka on normaalit takaa mutta eteen on lisätty lyhyt kietaisuhameen tapainen hameosa. Se ei ole yhtään tiellä uidessa, mutta peittää pikkuisen enemmän edestä.

En halua mitään mikä edes on hameeseen päinkään, vaan nimenomaan shortsit tai muut pidempilahkeiset uimahousut, jotka peittää mun reisien ongelmakohdan.

Vierailija
27/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä lyhyehköjäshortseja. Mutta jostain syystä löydän vain kuviollisia, kun tarvitsisin mustat tai neonpinkit.

Okei,eli tarkoitat lahkeellista bikinihousua?Ehdotan ettet googleta uimashortsilla,niitä housuja epäilisiä löytyvän ellokselta ja muista isompia vaatteita myyvistä paikoista,olen nähnyt marketeissakin mustia.

Vierailija
28/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei,eli tarkoitat lahkeellista bikinihousua?Ehdotan ettet googleta uimashortsilla,niitä housuja epäilisiä löytyvän ellokselta ja muista isompia vaatteita myyvistä paikoista,olen nähnyt marketeissakin mustia.

Sellaisia löysempiä shortsimallisia.

Vierailija
29/29 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin Yoursin linkin. Ei kai noita oo vaikea tehdä ite? Tai diylyilyn sijaan voisi teettää mieleiset. Itse oon ostanut lyhyempilahkeiset Ellokselta.