Mistä uimashortsit pluskokoiselle naiselle?
Yläkroppa ihan ok, mutta yläreidet eivät mikään kauhean kaunis näky ole, joten etsinnässä neonpinkkiin bikiniyläosaan sopivat shortsit, jotka olisivat ainakin puoleen reiteen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kuitenkin tekisit pluskokoisen palveluksen ja säästäisit meidän siitä näkystä?
Mitäpä jos tekisit vielä isomman palveluksen kaikille ja alkaisit käyttää järkeäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kuitenkin tekisit pluskokoisen palveluksen ja säästäisit meidän siitä näkystä?
No eikös tässä aloittaja siihen juuri ole pyrkimässä?!
Vierailija kirjoitti:
Siis niinkuin "pluskokoiselle" vai ihan helkkarin lihavalle?
Siinä xl-xxl välillä. Olen pitkä, harteikas ja lanteikas.
Vierailija kirjoitti:
Osta uimahame.
En tykkää uimahameista. On tiellä ja leijailee ärsyttävästi vedessä.
Tuolla on muutama. Koot ovat reiluja, katso mittataulukko, ja jos olet epävarma, valitse pienempi. https://www.yoursclothing.co.uk/swimwear/swim-shorts
No olihan netissä vaikka millä mitalla naisten uimasortseja. Sieltä vaan valitset.
Vierailija kirjoitti:
No olihan netissä vaikka millä mitalla naisten uimasortseja. Sieltä vaan valitset.
En mä vaa löytäny fiksuja :/
Vierailija kirjoitti:
Itse yrittäisin tilata Kiinasta.
Olis pitäny tilata jo talvella. :D
Mä olen yläkropasta S ja alhaalta M. Haluaisin kans tietää mistä saisi peittävämpi alaosia selluliitin kyllästämälle peffalle. :D
Uimasortsit ovat miehille. Hoida itsesi normaalin kokoiseksi ja mene sitten uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Uimasortsit ovat miehille. Hoida itsesi normaalin kokoiseksi ja mene sitten uimaan.
En ole alipainoisenakaan päässyt alle l-koon, ja nyt hieman isompana en saisi harrastaa mieleistäni liikuntaa enää? Tämä selvä. :D
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmiset ihmettelee niitä shortseja kuin selluliittia.
Voi olla, mutta mä en pidä mun reisien yläosasta. Selluliittiakaan ei hirveästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Sirkusteltasta
Keksi ensi kerralla parempi läppä tai ole vain hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta uimahame.
En tykkää uimahameista. On tiellä ja leijailee ärsyttävästi vedessä.
Samaa mieltä. Mutta googletapa swimming skort. Skort on yhdistelmä sanoista shorts ja skirt.
Mulla on kokouikkarit jotka on normaalit takaa mutta eteen on lisätty lyhyt kietaisuhameen tapainen hameosa. Se ei ole yhtään tiellä uidessa, mutta peittää pikkuisen enemmän edestä.