Miten voisin muuttaa itseni parisuhdekelpoiseksi?
Haluaisin saada puolison, mutta olen juuri sopivasti hieman liian ruma naiseksi, jotta voisin saada kumppania. Olen siis hoikka ja vartaloltani äkkikatsomalta melko sopusuhtainen sekä pitkä- ja paksuhiuksinen, mutta nenäni on liian iso, leukani pienehkö, lantioni leveähkö ja rintani pienehköt (B75). Lisäksi silmäni ovat hieman ugrityyliin vinot ja poskipääni voimakkaat. Olen nolon ja oudon näköinen; joskus mua on luultu ei-suomalaiseksi ugripiirteistäni huolimatta.
Mitkä plastiikkakirurgiset leikkaukset voisivat auttaa riittävästi minun kaltaista surkeaa olentoa? Ulkomailta voisin saada ehkä puolison, sillä muualla on erilaiset ulkonäkökriteerit, mutta Suomessa puolison/miesystävän löytäminen on ollut ihan teini-ikäisestä lähtien ollut käytännössä mahdotonta, kun kukaan mies ei ole kiinnostunut tai tee aloitteita.
Kommentit (28)
Nenäleikkaus. Vakiotoimenpide tytöille Jenkeissä teininä.
Tulee mieleen viime kuukausina tullut tapaus missä oli hyvin epäonnisilla geeneillä siunattu nainen, naisparka näytti aivan isonenäiseltä ja hörökorvaiselta peräkammarinpojalta jolla oli peruukki päässä. Pisti deittipalstoihin ilmoituksen että etsi miesseuraa ja ei ollut oikeastaan minkäänlaisia kriteerejä, kunhan ei jää yksin. Sulho löytyi parissa viikossa.
Hmmm, itse ehkä kävisin korjaamassa nenän, jos kauneusleikkaukselle tosiaan on tarvetta. Muut piirteet kuulostaa mun mielestä ihan normaaleilta ja naisellisilta.
Tosin täytyy nyt sanoa myös, että käsittääkseni miehet tarkastelevat naista kokonaisvaltaisemmin kuin nainen itse. Jo se, että sinulla on hoikka, naisellinen kroppa, voi olla jollekin miehelle suuri turn off.
Mun mielestä vaatteilla ja tyylillä ja sellaisella voi tehdä paljonkin. Eli voin pitää hyvinkin viehättävänä ihmistä joka ei ehkä ole perinteisen kaunis tai hyvävartaloinen mutta joka on kuitenkin laittautunut oikein kunnolla, plussaa tietysti jos tyyli on jollain tapaa persoonallinen. Siis jotenkin se että on pokkaa korostaa itseään vaikkei olisi ihan "mallin mitoissa" on vetoavaa. Kai se liittyy itsetuntoon tavallaan mutta sen voi varmaan "feikata" ainakin aluksi. Eli sinuna kokeilisin tyylin räväköittämistä; siihenhän saa ammattilaisten apua jos ei tunnu että itse kykenee siihen.
Ja jos olet todella masentunut niin sitten varmaan jonkinlaista keskusteluapua...
Musta tuntuu että voisit olla mahdollisesti hyvän näköinen makeissa tiukoissa kledjuissa jotka korostaisivat ilmeisesti hyvää kroppaasi ja jossain lyhyehkössä hiustyylissä!?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada puolison, mutta olen juuri sopivasti hieman liian ruma naiseksi, jotta voisin saada kumppania. Olen siis hoikka ja vartaloltani äkkikatsomalta melko sopusuhtainen sekä pitkä- ja paksuhiuksinen, mutta nenäni on liian iso, leukani pienehkö, lantioni leveähkö ja rintani pienehköt (B75). Lisäksi silmäni ovat hieman ugrityyliin vinot ja poskipääni voimakkaat. Olen nolon ja oudon näköinen; joskus mua on luultu ei-suomalaiseksi ugripiirteistäni huolimatta.
Mitkä plastiikkakirurgiset leikkaukset voisivat auttaa riittävästi minun kaltaista surkeaa olentoa? Ulkomailta voisin saada ehkä puolison, sillä muualla on erilaiset ulkonäkökriteerit, mutta Suomessa puolison/miesystävän löytäminen on ollut ihan teini-ikäisestä lähtien ollut käytännössä mahdotonta, kun kukaan mies ei ole kiinnostunut tai tee aloitteita.
Voi muru. Mä näytän ihan kirgiisiltä. Yksi mies sanoi että ei ollut koskaan ajatellut, että nainen jolla on silmät kun mulla, voisi olla kaunis... ennen kuin näki mut.
Mä saan miehet polvilleen ihan jollain muulla kuin kirurgin tekemällä nenällä. Ja mä pidän miehen ihan jollain muulla kuin täydellisellä ulkonäöllä.
Sä et saa mitään tavoittelemisen arvoista, ennen kuin ymmärrät ettei kukaan muukaan ole täydellinen, mutta oikealle miehelle juuri sinä olet se oikea, ihan juuri sinuna.
Ongelmasi ei ole ulkonäkösi, vaan heikko itsetuntosi. Vahvista sitä.
t. susiruma ja lihava, mutta onnellisesti naimisissa jo yli 20 v.