Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?
Kommentit (294)
Jimi Hendrix, Janis Joplin, Lemmy, Gary Moore.
No lapsena Jarno Saarisen kuolema Italiassa Monzan radalla, jÀrkytti. Se tapahtui siis kisoissa, kaikkien edessÀ, vaimo siellÀ varikolla ja Jarno suuri sankari Suomessa, maamme ensimmÀinen maailmanmestari lajissa.
AikuisiÀllÀ varmaan Diana oli jÀrkyttÀvin. Muistan erityisesti hautajaiset, kuinka pakottivat pienen Harryn kÀvelemÀÀn ÀitinsÀ arkun perÀssÀ.
David Bowie, Peter Steele, Alan Rickman
Amy Winehouse, Avicii, Alan Rickman, Robin Williams
Kun Topi Sorsakoski laulaa radiossa, tulee ikÀvÀ, miksi tonkin piti kuolla :( Samoin Badding, Kirka ja Jamppa Tuominen. Hienoja laulajia.
Julkkiksista olen surrut eniten River Phoenixia. Taisin kuolemasta kuulla kuitenkin vasta reilusti jÀlkeenpÀin, se oli siitÀ maailmanaikaa. Rakas kesÀleffani, Catfight †ja toinen Stand By me
JÀlkeenpÀin olen myös surrut Kirsti Kemppaista. Oli Veikko Huovisen lyhyissÀ erikoisissa ja lastenohjelmien juontaja
Scatman John (miten kukaan ei ole vielÀ maininnut). HÀn oli niin sympaattinen, en edes ole yhtÀÀn sellaisen disco-pop-musiikin ystÀvÀ, mutta olin silti tosi surullinen, kun kuulin Scatmanin kuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua ettÀ niin moni mainitsee Aviciin, vaikka kukaan ei varmasti ollut ikinÀ kuulut miehestÀ ennen kuolemaansa. Tuo kuoleman jÀrkyttÀvyys on tÀysin mediahypeÀ.
Minun mielestÀni tuollainen narkkari joutikin kuolla.
Muistan Elviksen kuolemasta nÀytetyt tv-uutiset, olin pikkutyttö silloin. Monen muun julkisuuden henkilön kuolema liittyy oman omaiseni kuolemaan, siis ajankohdaltaan. IsÀllÀni todettiin keuhkosyöpÀ samoihin aikoihin kuin Topi Sorsakoskella, mutta isÀni kuoli kaksi vuotta myöhemmin kuin Topi. ErÀs sukulaismies sairasti syöpÀÀ ja luki terminaalihoidossa ollessaan Kalle PÀÀtalon kirjoja. PÀÀtalo kuoli samoihin aikoihin kuin tÀmÀ sukulaismies. Toinen sukulaismies kuoli samalla viikolla kuin Spede. HÀnen vaimonsa kuoli samoihin aikoihin kuin Juice. Eroa siis pÀivÀ tai kaksi tai vÀhemmÀn. Nyt on tullut tavaksi kun kuulee jonkun tutun tai sukulaisen kuolleen ettÀ kuka julkkis menee "samalla kyydillÀ". Muistan myös uutisen Dianan kuolemasta, se kyllÀ pysÀytti. Samoin Robin Williamsin.
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksista olen surrut eniten River Phoenixia. Taisin kuolemasta kuulla kuitenkin vasta reilusti jÀlkeenpÀin, se oli siitÀ maailmanaikaa. Rakas kesÀleffani, Catfight †ja toinen Stand By me
Mulla sama. Oltiin Riverin kanssa samaa ikÀluokkaa ja 7 veljeksen morsiamista se lÀhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua ettÀ niin moni mainitsee Aviciin, vaikka kukaan ei varmasti ollut ikinÀ kuulut miehestÀ ennen kuolemaansa. Tuo kuoleman jÀrkyttÀvyys on tÀysin mediahypeÀ.
Minun mielestÀni tuollainen narkkari joutikin kuolla.
Hullu, ei kukaan terve ihminen sano noin tykkÀsipÀ ihmisestÀ tai ei.
Vierailija kirjoitti:
JÀlkeenpÀin olen myös surrut Kirsti Kemppaista. Oli Veikko Huovisen lyhyissÀ erikoisissa ja lastenohjelmien juontaja
Se leffa oli dogfight
Vierailija kirjoitti:
Laura Heija, Prinsessa Diana. Miksi he lÀhtivÀt sinne Dodin kakkosasunnolle? Olisivat jÀÀneet hotelliin, Diana olisi nykyÀÀn elossa (todennÀköisesti). Ja olisi varmasti edelleen maailman seuratuimpia ja kuvatuimpia julkkisnaisia. Olisi ihana vivahde kaikkiin nÀihin muovi-Kardashianeihin jne.
IhmeellistÀ seilaamista Dianan viimeiset pÀivÀt; olivat koko ajan liikkeellÀ eivÀtkÀ rauhoittuneet hetkeksikÀÀn.
Robin Williams, Philip Seymour Hoffman, molemmat loistavia nÀyttelijöitÀ. En itkenyt mutta harmitti. Kun Kirka kuoli, sekin tuntui epÀtodelliselta, koska oli niin vitaalin oloinen ihminen.
NÀyttelijÀ Robin Williams surettaa edelleen. RIP.
Idi Amin856