Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?

Vierailija
25.05.2018 |

Chester Bennington 💔

Kommentit (294)

Vierailija
181/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Idi Amin856

Vierailija
182/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jimi Hendrix, Janis Joplin, Lemmy, Gary Moore.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No lapsena Jarno Saarisen kuolema Italiassa Monzan radalla, jÀrkytti. Se tapahtui siis kisoissa, kaikkien edessÀ, vaimo siellÀ varikolla ja Jarno suuri sankari Suomessa, maamme ensimmÀinen maailmanmestari lajissa.

AikuisiÀllÀ varmaan Diana oli jÀrkyttÀvin. Muistan erityisesti hautajaiset, kuinka pakottivat pienen Harryn kÀvelemÀÀn ÀitinsÀ arkun perÀssÀ.

Vierailija
184/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

David Bowie, Peter Steele, Alan Rickman

Vierailija
185/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jeff The Killer😭!!!

Vierailija
186/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Amy Winehouse, Avicii, Alan Rickman, Robin Williams

Vierailija
187/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Amy Winehouse

Vierailija
188/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Diana ja Michael Jackson

Vierailija
189/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun Topi Sorsakoski laulaa radiossa, tulee ikĂ€vĂ€, miksi tonkin piti kuolla :(  Samoin Badding, Kirka ja Jamppa Tuominen. Hienoja laulajia.

Vierailija
190/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Julkkiksista olen surrut eniten River Phoenixia. Taisin kuolemasta kuulla kuitenkin vasta reilusti jĂ€lkeenpĂ€in, se oli siitĂ€ maailmanaikaa. Rakas kesĂ€leffani, Catfight ❀ ja toinen Stand By me

JÀlkeenpÀin olen myös surrut Kirsti Kemppaista. Oli Veikko Huovisen lyhyissÀ erikoisissa ja lastenohjelmien juontaja

Vierailija
191/294 |
26.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Scatman John (miten kukaan ei ole vielÀ maininnut). HÀn oli niin sympaattinen, en edes ole yhtÀÀn sellaisen disco-pop-musiikin ystÀvÀ, mutta olin silti tosi surullinen, kun kuulin Scatmanin kuolleen.

Vierailija
192/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua ettÀ niin moni mainitsee Aviciin, vaikka kukaan ei varmasti ollut ikinÀ kuulut miehestÀ ennen kuolemaansa. Tuo kuoleman jÀrkyttÀvyys on tÀysin mediahypeÀ.

Minun mielestÀni tuollainen narkkari joutikin kuolla.

Vierailija
193/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistan Elviksen kuolemasta nÀytetyt tv-uutiset, olin pikkutyttö silloin. Monen muun julkisuuden henkilön kuolema liittyy oman omaiseni kuolemaan, siis ajankohdaltaan. IsÀllÀni todettiin keuhkosyöpÀ samoihin aikoihin kuin Topi Sorsakoskella, mutta isÀni kuoli kaksi vuotta myöhemmin kuin Topi. ErÀs sukulaismies sairasti syöpÀÀ ja luki terminaalihoidossa ollessaan Kalle PÀÀtalon kirjoja. PÀÀtalo kuoli samoihin aikoihin kuin tÀmÀ sukulaismies. Toinen sukulaismies kuoli samalla viikolla kuin Spede. HÀnen vaimonsa kuoli samoihin aikoihin kuin Juice. Eroa siis pÀivÀ tai kaksi tai vÀhemmÀn. Nyt on tullut tavaksi kun kuulee jonkun tutun tai sukulaisen kuolleen ettÀ kuka julkkis menee "samalla kyydillÀ". Muistan myös uutisen Dianan kuolemasta, se kyllÀ pysÀytti. Samoin Robin Williamsin.

Vierailija
194/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksista olen surrut eniten River Phoenixia. Taisin kuolemasta kuulla kuitenkin vasta reilusti jĂ€lkeenpĂ€in, se oli siitĂ€ maailmanaikaa. Rakas kesĂ€leffani, Catfight ❀ ja toinen Stand By me

Mulla sama. Oltiin Riverin kanssa samaa ikÀluokkaa ja 7 veljeksen morsiamista se lÀhti.

Vierailija
195/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua ettÀ niin moni mainitsee Aviciin, vaikka kukaan ei varmasti ollut ikinÀ kuulut miehestÀ ennen kuolemaansa. Tuo kuoleman jÀrkyttÀvyys on tÀysin mediahypeÀ.

Minun mielestÀni tuollainen narkkari joutikin kuolla.

Hullu, ei kukaan terve ihminen sano noin tykkÀsipÀ ihmisestÀ tai ei.

Vierailija
196/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀlkeenpÀin olen myös surrut Kirsti Kemppaista. Oli Veikko Huovisen lyhyissÀ erikoisissa ja lastenohjelmien juontaja

Se leffa oli dogfight

Vierailija
197/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Heija, Prinsessa Diana. Miksi he lÀhtivÀt sinne Dodin kakkosasunnolle? Olisivat jÀÀneet hotelliin, Diana olisi nykyÀÀn elossa (todennÀköisesti). Ja olisi varmasti edelleen maailman seuratuimpia ja kuvatuimpia julkkisnaisia. Olisi ihana vivahde kaikkiin nÀihin muovi-Kardashianeihin jne.

IhmeellistÀ seilaamista Dianan viimeiset pÀivÀt; olivat koko ajan liikkeellÀ eivÀtkÀ rauhoittuneet hetkeksikÀÀn.

Vierailija
198/294 |
27.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Robin Williams, Philip Seymour Hoffman, molemmat loistavia nÀyttelijöitÀ. En itkenyt mutta harmitti. Kun Kirka kuoli, sekin tuntui epÀtodelliselta, koska oli niin vitaalin oloinen ihminen.

Vierailija
199/294 |
12.02.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Diana ja Michael Jackson. RIP.

Vierailija
200/294 |
11.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀyttelijÀ Robin Williams surettaa edelleen. RIP.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi yhdeksÀn neljÀ