Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?
Kommentit (294)
Aviciin. Kuuntelimme hÀntÀ teinin kannssa paljon. Ja lapseni ihaili kovasti.
Kikka, julia tukiainen, niin energisiĂ€ ettĂ€ tuntuivat kuolemattomilta. Katsoin usein julian ja johannan biletyksiĂ€ yms ja tajusin syyn, elin tavallaan heidĂ€n kautta omaa menetettyĂ€ aikaa siskoni kanssa joka kÀÀnsi minulle selkĂ€nsĂ€. Kaipaan niitĂ€ aikoja. Julian haudalla aion vielĂ€ kĂ€ydĂ€, oli jotenkin niin lĂ€heisen oloinen. đ
Ei oikein kenenkÀÀn ole liikuttanut. Olen vissiin sosiopaatti.
John Lennon - aloitin sen jÀlkeen edelleen jatkuvan rock- ja popmusiikin kuuntelun ja ÀÀnitteiden kerÀilyn noin 38 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Diana. Koska sieltÀ tunnelista olisi voinut ajaa osumatta mihinkÀÀn.
Olen kÀynyt kaksikin kertaa Pariisissa Dianan kuolinpaikalla. Sinne on aina tuotu kukkia.
Kari Tapion. Kuulin lapsuudenkodissani paljon hÀnen musiikkiaan, se tarttui omaan elÀmÀÀn, alkoi olla osa sitÀ ns. turvallista maailmaa. Kari kuoli minun syntymÀpÀivÀnÀni. Pah. VielÀkin tulee tippa linssiin kun kuulee jostakin vaikka rÀppÀrin biisistÀ vÀlillÀ Karin lausahduksia :(
Vierailija kirjoitti:
Yksi mikÀ aina unohtuu, mutta kosketti niin Henri Toivosen kuolema Korsikan rallissa -86.
Legenda jo elÀessÀÀn, mutta olisi varmasti saavuttanut urallaan vielÀ enemÀnkin jos olisi suotu lisÀÀ elinpÀiviÀ.
ErÀÀnlainen lapsuudensankari minulle vaikka olinkin hyvin pieni hÀnen kuollessaan ja kovin paljoa ei jÀÀnyt henk.koht muistikuvia, mutta uraan tutustuttu sittemmin arkistopÀtkiÀ katsellessa.
Ja todella komistus.
Laura Heija, Prinsessa Diana. Miksi he lÀhtivÀt sinne Dodin kakkosasunnolle? Olisivat jÀÀneet hotelliin, Diana olisi nykyÀÀn elossa (todennÀköisesti). Ja olisi varmasti edelleen maailman seuratuimpia ja kuvatuimpia julkkisnaisia. Olisi ihana vivahde kaikkiin nÀihin muovi-Kardashianeihin jne.
Ei kenenkÀÀn, koska en tunne henkilökohtaisesti julkkiksia. Kaikki muu on lasten touhuja.
Stephen Hawking. On ÀÀrettömÀn surullista, kun niin ÀlykÀs mieli sammuu.
Erityisen paljon ei kenenkÀÀn, mutta kyllÀ harmitti ja vÀhÀn surettikin, kun Spartacus-sarjan upean pÀÀhahmon nÀyttelijÀ Andy Whitfield kuoli ja tilalle tuli tylsempi nÀyttelijÀ.