Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?
Kommentit (294)
Aviciin. Kuuntelimme häntä teinin kannssa paljon. Ja lapseni ihaili kovasti.
Kikka, julia tukiainen, niin energisiä että tuntuivat kuolemattomilta. Katsoin usein julian ja johannan biletyksiä yms ja tajusin syyn, elin tavallaan heidän kautta omaa menetettyä aikaa siskoni kanssa joka käänsi minulle selkänsä. Kaipaan niitä aikoja. Julian haudalla aion vielä käydä, oli jotenkin niin läheisen oloinen. 💕
Ei oikein kenenkään ole liikuttanut. Olen vissiin sosiopaatti.
John Lennon - aloitin sen jälkeen edelleen jatkuvan rock- ja popmusiikin kuuntelun ja äänitteiden keräilyn noin 38 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Diana. Koska sieltä tunnelista olisi voinut ajaa osumatta mihinkään.
Olen käynyt kaksikin kertaa Pariisissa Dianan kuolinpaikalla. Sinne on aina tuotu kukkia.
Kari Tapion. Kuulin lapsuudenkodissani paljon hänen musiikkiaan, se tarttui omaan elämään, alkoi olla osa sitä ns. turvallista maailmaa. Kari kuoli minun syntymäpäivänäni. Pah. Vieläkin tulee tippa linssiin kun kuulee jostakin vaikka räppärin biisistä välillä Karin lausahduksia :(
Vierailija kirjoitti:
Yksi mikä aina unohtuu, mutta kosketti niin Henri Toivosen kuolema Korsikan rallissa -86.
Legenda jo eläessään, mutta olisi varmasti saavuttanut urallaan vielä enemänkin jos olisi suotu lisää elinpäiviä.
Eräänlainen lapsuudensankari minulle vaikka olinkin hyvin pieni hänen kuollessaan ja kovin paljoa ei jäänyt henk.koht muistikuvia, mutta uraan tutustuttu sittemmin arkistopätkiä katsellessa.
Ja todella komistus.
Laura Heija, Prinsessa Diana. Miksi he lähtivät sinne Dodin kakkosasunnolle? Olisivat jääneet hotelliin, Diana olisi nykyään elossa (todennäköisesti). Ja olisi varmasti edelleen maailman seuratuimpia ja kuvatuimpia julkkisnaisia. Olisi ihana vivahde kaikkiin näihin muovi-Kardashianeihin jne.
Ei kenenkään, koska en tunne henkilökohtaisesti julkkiksia. Kaikki muu on lasten touhuja.
Stephen Hawking. On äärettömän surullista, kun niin älykäs mieli sammuu.
Erityisen paljon ei kenenkään, mutta kyllä harmitti ja vähän surettikin, kun Spartacus-sarjan upean päähahmon näyttelijä Andy Whitfield kuoli ja tilalle tuli tylsempi näyttelijä.