Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä teen?? Lapsi anelee, että eroaisin isästään, miehestäni

Vierailija
25.05.2018 |

Siinä siis kysymys. 15-vuotias ei ollenkaan tule toimeen isänsä kanssa. Inhoaa häntä. Muilla lapsilla ok-suhde isäänsä mutta tämä (poika) ei kestä häntä ollenkaan. Kyseessä uraisä, paljon poissa kotoa, ei ole paljon lapsen harrastuksiin ehtinyt mutta yrittää kyllä tehdä heidän kanssa jotain kivaa tms.

Miehellä on joitakin vähän omituisia piirteitä. Antaa toisten odotta itseään, käyttäytyy joissakin asioissa itsenäisesti jne. Mielestäni juuri tällä lapsella useita samoja piirteitä. Molemmat ovat joskus vähän vaikeita. Mutta äiti on tälle lapselle tärkein, käyttäytyy rakastavasti myös sisaruksiaan kohtaan. Mutta isäänsä inhoaa :( Hän on sitä mieltä, ettei voi elää jos en eroa miehestäni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että lapsi ei sitä päätä. Piste. 

Ellet sitten ole parisuhteessa "lasten takia" ja teillä ongelmia... kuten että kärsit siitä, että miehesi on uramies ja lapsi elää siinä teidän kurjan todellisuutenne keskellä. Silloin toive ymmärrettävä. Mutta ei siltikään tietysti sitä päätä, itse vaan joudut luopumaan mahdollisesta kuvitelmastasi, että ydinperheenne olisi lapselle hyväksi.

Vierailija
2/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada isä ja poika lähentymään? Tämä voisi olla kovin tärkeää heille. Ehkä heidän pitää löytää kahdestaan jotain mitä voisivat tehdä?

Itse pelaan isäni kanssa pelejä (olen nainen 26v) ja meillä on ihan älyttömän hyvät välit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsenäisesti vaan itsekkäästi

Ap

Vierailija
4/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsenäisesti vaan itsekkäästi

Ap

Vierailija
5/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kusynyt, miksi? Liittyykö kuvioon väkivaltaa?

Vierailija
6/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet sitten ole parisuhteessa "lasten takia" ja teillä ongelmia... kuten että kärsit siitä, että miehesi on uramies ja lapsi elää siinä teidän kurjan todellisuutenne keskellä. Silloin toive ymmärrettävä. Mutta ei siltikään tietysti sitä päätä, itse vaan joudut luopumaan mahdollisesta kuvitelmastasi, että ydinperheenne olisi lapselle hyväksi.

Olen ehkä pysynyt suhteessa juuri lasten takia. Toisaalta en haluaisi erota (lähinnä muiden lasten takia).

Vierailija
7/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä pysynyt suhteessa juuri lasten takia. Toisaalta en haluaisi erota (lähinnä muiden lasten takia).

No niin. Lapsi oireilee tuota teidän vanhempienne parisuhteen kurjuutta. On ehkä asettunut puolellesi. Oletko arvostellut lapsille/tälle lapselle miestäsi? 

Vierailija
8/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten lapsi löi isäänsä ja tämä löi takaisin :(

Vierailija
9/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se mies sinua kohtelee?

Vierailija
10/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää olettaa että liittyy väkivaltaa kun lapsi ei pidä vanhemmastaan?

Vierailija
11/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi psykologille ja kai sinä haluut itse päättää liitostasi. Ei lapset eroista määrää

Vierailija
12/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi pysymällä onnettomassa suhteessa.

Vierailija
13/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luultavasti törmäyskurssilla juuri siitä syystä, että molemmissa samat ikävät piirteet.

Vierailija
14/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä jo 25 v. Ja siihen on mahtunut huonojakn aikoja. Välillä tosi huonoja. Nykyään menee muutoin ihan hyvin. Mies kannustaa, huolehtii ja ei varmasti halua erota. Minua rasittaa hänen jatkuva poissaolo ja omien asioiden edelleasettaminen. Ap

Vierailija
15/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat luultavasti törmäyskurssilla juuri siitä syystä, että molemmissa samat ikävät piirteet.

Ja tietoinen siitä, että äiti ei pidä noista piirteistä.

Vierailija
16/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää olettaa että liittyy väkivaltaa kun lapsi ei pidä vanhemmastaan?

Lisäkysymyksillä kartoitetaan tilannetta ja sen vakavuutta. Ihan normaalia.

Vierailija
17/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se toukka!

Vierailija
18/18 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo uusi nainen, joten voit huoletta erota. Jos ei sekään käy, niin voit puolustella tilannetta lapselle, että ettehän te koskaan ole edes saman katon alla yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä