Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindex Miksi teit tän mulle!!!!!

Vierailija
25.05.2018 |

Menin Lindexiltä ostamaan sukkahousuja. Maailman parhaita sukkahousuja. 40den kahden kappaleen paketissa hintaa n. 7.90€, joita olen käyttänyt vuosia. En löytänyt ja kysyin myyjältä niin se sanoi että NIITÄ EI ENÄÄN TULE!!! Ostin sieltä jotkut muut 40den sukkikset, ihan paskat. Oon ostanut joka marketista samaa hintaluokkaa olevat sukkikset, ihan paskoja. Mä en tiedä mitä mä teen?! Käytän joka päivä sukkahousuja(kyllä näilläkin säillä) Tämä nyt vaikuttaa elämänlaatuun aika ratkaisevasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nettikauppaan katsomaan jos siellä on niitä vielä. Tilaa sitten silleen että riittää siihen asti kun löydät uudet hyvät.

Vierailija
2/4 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä. Laita caprilegginsit (mielellään sellaiset missä pitsiä lahkeessa) ja anna av- mammojen wt- tutkan laulaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Lindexiltä ostamaan sukkahousuja. Maailman parhaita sukkahousuja. 40den kahden kappaleen paketissa hintaa n. 7.90€, joita olen käyttänyt vuosia. En löytänyt ja kysyin myyjältä niin se sanoi että NIITÄ EI ENÄÄN TULE!!! Ostin sieltä jotkut muut 40den sukkikset, ihan paskat. Oon ostanut joka marketista samaa hintaluokkaa olevat sukkikset, ihan paskoja. Mä en tiedä mitä mä teen?! Käytän joka päivä sukkahousuja(kyllä näilläkin säillä) Tämä nyt vaikuttaa elämänlaatuun aika ratkaisevasti.

Alat etsiä uusia, ostat sieltä ja täältä ja jossain vaiheessa löydät muualta hyvät. :)

Vierailija
4/4 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niiden Tukholman myymälöissä ? Äkkiä viikonloppureissu sinne shoppailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi