Miksi Yle Puhe pitänyt pilata joutavalla renkutuksella?
Sen kanavan vetovoima oli juuri siinä, että sieltä ei tarvitse päivän hittejä ja muuta renkutusta kuunnella, voi laittaa radion päälle ja tietää että tulee vain puheohjelmaa.
Voi helvetin 16. Pitääkö kaikki aina pilata.
Yle Suomelta tullut tähänkin asti puheohjelmien välissä musaa, joten miksi.. MIKSI.
ps. En ole ollenkaan musavastainen ihminen, kuuntelen kyllä musiikkia, mutta Yle Puhe oli (huom oli) suosikkiradiokanavani juuri siksi, ettei se soittanut musiikkia ollenkaan.
Kommentit (7)
Sama täällä.
Tusinakanavia ei jaksa kuunnella kun niillä pyörii ne samat 20 biisin soittolistat ajasta ikuisuuteen.
Yle Puhe OLI hyvä, kun siellä oli aina hyviä keskusteluita menossa. Nyt siellä soi samaa soittolistapaskaa (ehkä vähän vanhempaa paskaa) kuin kaikilla muillakin kanavilla.
Ei näin Yle, ei todellakaan näin.
Joo, kanava on pilattu suurelta osin nykyisin. Eikä riitä että soitetaan tyhjänpäiväistä renkutusta välillä, vaan joissakin ohjelmissa on lisätty puheen taustalle erittäin ärsyttäviä ääniefektejä, jotta varmasti kuulija ei voisi rauhoittua hetkeksikään.
Itse asiassa Radio Suomi on nykyisin parempi puheradio mitä Yle Puhe.
Joo, nykyään pakko kuunnella areenan kautta, ohjelmat itse valiten, ettei tarvi sitä musiikkia kuunnella.
Yle voisi tuoda takaisin sen alkuperäisen Radio Peilin nyt kun Yle Puhe ei enää ole ole mikään puheradio. Ihmettelen Ylen toimintaa kun vielä joskus vuosi sitten varmaan hehkuttivat kuinka ylpeitä ovat siellä siitä että heillä on puheradiokanava. Ilmeisesti joku uusi pomo tullut taloon ja pistänyt kaikki uusiksi.
Sanopa muuta. Kuuntelin paljon kiinnostavia asiaohjelmia mutta ei enää jaksa. Ja musiikkia kuuntelen myös, haluan vaan erottaa musiikin ja puheen, eli YLE Puhe ja Spotify on mun juttuja.