Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako aikuinen juhlia pyöreitä?

Vierailija
25.05.2018 |

Olen M22, vanhempani täyttävät kohta kuusikymmentä. He eivät aio pitää isoja juhlia, mikäs siinä, mutta yksi syy on kuulemma se, että vain viisikymppisiä pitäisi juhlia "isosti". Yhden sukulaisen neljäkymppisiä kummasteltiin, samoin kolmekymppisiä. Onko tämä joku sukupolvijuttu liittyen pyöreiden juhlistamiseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juhlii joka haluaa, muut sitten ei.

Vierailija
2/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai saa. Saa juhlia vaikka jokaisia ei-pyöreitä synttäreitäkin, kyllä tietysti aina löytyy niitä ankeuttajia jotka valittaa että miksi pitää aikuisten yhtään mitään juhlia mutta turha niistä välittää.

Vierailija
4/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään juhlitaan pyöreitä. Tietysti on niitä, jotka ei juhli. Mutta kun täyttää 50 pitää miltei varautua juhlimaan tai ilmoittaa ettei juhli. Muuten on sukulaiset ja tuttavat oven takana. Surullista, jos ei juhli.

Vierailija
5/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viisikymppisten juhliminen "isosti" alkaa olla vähän menneen maailman juttu. Ennen viisikymppiä oli eräänlainen rajapyykki, mutta ei enää nykyään, kun ihmiset elävät pidempään ja ovat nuorempia pidempään.

Toki jokainen saa juhlia ihan mitä haluaa. Tai olla juhlimatta.

Vierailija
6/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään juhlitaan pyöreitä. Tietysti on niitä, jotka ei juhli. Mutta kun täyttää 50 pitää miltei varautua juhlimaan tai ilmoittaa ettei juhli. Muuten on sukulaiset ja tuttavat oven takana. Surullista, jos ei juhli.

Mikä siinä on surullista, kaikki ei välitä olla keskipisteenä? Ajatuskin isoista bileistä lähinnä ahdistaa.

Vierailija
7/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Tämä on lopullinen ja täysin tyhjentävä vastaus, joten älä kysy enää.

Vierailija
8/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta juhlittiin kolmen kaverinkanssa sata kiloisia ja grillattiin. Saavutettiin kolmestaan satasen yhteispaino lisäämällä liikuntaa ja vähentämällä syömistä.

Vierailija
9/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aikoinaan juhlia 16v synttäreitä, ketään ei kiinnostanut.

Halusin aikoinaan juhlia 18v synttäreitä, ketään ei kiinnostanut.

Halusin aikoinaan juhlia 21v synttäreitä, ketään ei kiinnostanut.

Nykyään kaikki ihmettelee miksi minua ei enää kiinnosta osallistua heidän juhliinsa.

Vierailija
10/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vasta juhlittiin kolmen kaverinkanssa sata kiloisia ja grillattiin. Saavutettiin kolmestaan satasen yhteispaino lisäämällä liikuntaa ja vähentämällä syömistä.

Siis painatte kaikki n. 33,3 kiloa???

Vierailija
11/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa juhlia. Mutta mitään pönötysjuhlia ei kannata järjestää. Olin kuolla tylsyyteen yksissä kuusikymppisissä, kun oli puheita loppumattomiin. Keskinäisen Kehumisen Veljeskunta vauhdissa.

Vierailija
12/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa juhlia, täytti sitten niin 50, 60, 70 tai miksei 30 tai 40'kin. Juhlikoot jos juhlituttaa vaikka 29v tai 46v synttäreitä.

Ainoa juttu, mitä en ole oikein koskaan ymmärtänyt, on se, että pyöreitä juhlistaessa kutsutaan oikein koko suku, kaikki kaverit ja vielä tutuntututkin paikalle. Mielestäni on ihan ookoo juhlistaa vaikka joka ikisiä synttäreitä esim. perheen kesken tai muutaman läheisimmän kaverin kanssa, ostaa itselle jotain kallista tai lähteä vaikka ulkomaan lomalle, mutta tuollaisia megabileitä en oikein ymmärrä, en vaikka täyttäisi 100.

Vierailija
13/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saisi, niin 10-vuotisjuhlat olisi sitten ainoat pyöreät mitä saisi juhlia. Aika ankeaa. Mä en kysele kenenkään mielipiteitä enkä lupia juhlimisilleni.

Vierailija
14/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saisi, niin 10-vuotisjuhlat olisi sitten ainoat pyöreät mitä saisi juhlia. Aika ankeaa. Mä en kysele kenenkään mielipiteitä enkä lupia juhlimisilleni.

Lastenjuhlat on toki erikseen. Käsitin itse näin että viisikymppiset ovat aikuisuuden ''the synttärijuhlat''.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme