Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että mulla oli parisuhde, heräsin kylmään todellisuuteen :'(

Vierailija
25.05.2018 |

Tuli jotenkin haikea olo. Näin kesäisin yksinäisyys korostuu ja parisuhteen toive on kovempi kuin talvella. Miten voikaan kaivata jotain mitä ei ole koskaan saanut/kokenut? Olen siis 29, tänä vuonna 30 vuotta täyttävä nainen ja en ole koskaan seurustellut. Haluaisin vain olla haluttu ja rakastettu (don't we all?)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 %

Vierailija
2/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee asialle jotain?

Parisuhteeseen pääsee kun alkaa käymään treffeillä ja tapaa uusia ihmisiä. Tuskin sinua sieltä kotoa kukaan tulee hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itsekin näin viime yönä unta että olin ainoan rakastamani miehen seurassa, en ole kyseistä miestä tai edes hänen kuviaan nähnyt 8 vuoteen.

Isoin toiveeni oli ihan tavallinen parisuhde ja ehkä pari lasta. Ikinä en saanut edes tapailukumppania vaikka nettitreffejä olen koittanut vuosikausia.

Ja itsekin täytin muutama päivä sitten 30v. Raastavaa.

Vierailija
4/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen pääsee kun alkaa käymään treffeillä ja tapaa uusia ihmisiä. Tuskin sinua sieltä kotoa kukaan tulee hakemaan.

Olen tehnyt. Itsevarmuus vaan pohjamudissa kaikkien pakkien takia mitä olen miehiltä saanut. Ap

Vierailija
5/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että mulla oli parisuhde, heräsin kylmässä hiessä :'(

Vierailija
6/6 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt. Itsevarmuus vaan pohjamudissa kaikkien pakkien takia mitä olen miehiltä saanut. Ap

Leuka rintaa vasten ja kohti uusia pettymyksiä. Uutta matoa koukkuun vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi